Oh, die zou ik ook wel willen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:04 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas iets wat iemand gemaakt heeft als hobby en niet iets wat opgenomen wordt in de markt. Wat mij betreft mogen ze zoiets wel gaan uitbrengen! Prachtig!
De Altair of gewoon de game figures op zich? Googlen op game figures en of pvc figures,.... maar lees dit anders eens even!quote:
Gaat je alleen wel een honderdje of 3 kosten. Heb zelf het World of Warcraft beeld van deze fabrikant:quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:53 schreef Chocobo het volgende:
Thanks Cyb! God of War figure komt,... van Sideshow Collectibles
Sony and Sideshow Collectibles team up for God of War
Submitted by Ian Fisher on Mon, 07/27/2009 - 13:54
It looks like Sony is finally realizing that there are fans out there that would love to have merchandise for their favorite games. The releases of things like the upcoming Resistance 2 and Ratchet & Clank figures from DC Direct shows that Sony is finally starting to give consumers the collectible goodness that they want.
I expect a mind explosion from some fans out there as Sony and Sideshow Collectibles have announced a partnership to bring the world of God of War to life in a line of premium format figures and dioramas.
Sideshow Collectibles is one of the premier companies when it comes to making high-end figures, statues and props and they’ve worked on other video game properities in the past such as Tomb Raider and Hitman. The early look at the prototype Kratos statue looks amazing and seems to really capture the essence of the character and it has some amazing details on it. The GoW figures NECA made a few years ago were ok if you wanted something simple but were missing that extra something in terms of capturing the essence of the character. The figures were also a bit shoddily made as the arm for my Kratos figure broke after I took it out of the packaging.
Being a God of War fan I simply can’t wait to see what else is in store from this line. The dioramas Sideshow has done in the past for stuff like Star Wars and Marvel have been amazing so I can’t wait to see a diorama of Kratos taking down a foe like a Cyclops or a even a god like Zeus.
Maybe if the God of War line does well we can see more properties get picked up down the line. I know I would be a happy boy if Killzone or Ratchet & Clank gets a line of statues, dioramas or even weapon replicas.
Release date and pricing info for the Kratos statue and other products in the line has yet to be announced but I’m sure we can expect to see the Kratos statue released around the time God of War 3 is released next March.
[ afbeelding ]
http://shogungamer.com/ne(...)ctibles-team-god-war (video inside)
AWESOME.
Ok,.... dat is teveel van het goede!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:11 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Gaat je alleen wel een honderdje of 3 kosten. Heb zelf het World of Warcraft beeld van deze fabrikant:
[ afbeelding ]
Need!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:11 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Gaat je alleen wel een honderdje of 3 kosten. Heb zelf het World of Warcraft beeld van deze fabrikant:
[ afbeelding ]
Die is hendig sjiek.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:25 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen deze
Ja, want de naam van een nerderig personage uit een scifiserie als username op een internetforum is helemáál niet geeky.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:13 schreef JohnLocke het volgende:
Dit doet me denken aan The 40 Year Old Virgin....
First 4 Figures released binnenkort een retro Sonic model!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zelf ben ik pas begonnen met 'sparen' van figures. Tot nu toe heb ik dit:
[ afbeelding ]
Die skull kid wil ik ook nog kopen binnenkort. Ik zag ook een super vette van Metal Gear Solid 4, helaas was die wel erg duur..
Dat kan gebeurenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Pffff 300$ en echt speciaal vind ik het niet!
Heb een blog hierover geschreven! Daar komt ze in voor! Oh,... en 40 Euro vind ik erg meevallen voor deze figurequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind deze geweldig mooi, maar niet te betalen.
[ afbeelding ]
hoe maken mensen zulke zooi manquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef 2dope het volgende:
Gemaakt door een fan:
[ afbeelding ]
7'2" !!!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef 2dope het volgende:
Gemaakt door een fan:
[ afbeelding ]
7'2" !!!
Die is idd erg nice, en de prijs vind ik ook best meevallen, maar ik wacht er toch nog mee totdat ik een stabiele baan heb enzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind deze geweldig mooi, maar niet te betalen.
[ afbeelding ]
Deze is gemaakt door een bedrijf. Ik heb de schaal 1:1 versie hier ook thuis staan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef 2dope het volgende:
Gemaakt door een fan:
[ afbeelding ]
7'2" !!!
Jij hebt een 1:1 Bioshock Big Daddy in je huis staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Deze is gemaakt door een bedrijf. Ik heb de schaal 1:1 versie hier ook thuis staan.
Er is wel een versie van een Helghast Soldier in het klein gemaakt door een fan. Niet schaal 1:1 overigens.
Die wil ik je wel even via PM sturen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij hebt een 1:1 Bioshock Big Daddy in je huis staanDat vraagt natuurlijk om een foto!
Ik heb er 1 voor je. Kopen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:18 schreef Rikketik het volgende:
Bij de lokale gameshop hadden te ten tijde van Killzone 2's release een levensgrote Helghast in de winkel staan. Die had ik wel graag willen hebben.
Haha.quote:
Ik doe hem niet weg, daarvoor is ie me te dierbaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Haha.Hoeveel wou je er voor hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |