whehe jij hebt nooit highway/river cola gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef star_gazer het volgende:
Boeiend. Cola is cola.
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:07 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
whehe jij hebt nooit highway/river cola gehad.
quote:
dat dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef swarmahoer het volgende:
op sommige dingen hoor je gewoon niet te bezuinigen, net zoals bier
gewoon hertog jan, bavaria is voor pauperstudenten
Daarom, mensen die prijs boven smaak stellen snappen het echt niet. Als 't niet lekker is dan geniet je er toch niet van? Wat maakt dan die paar centen uit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef swarmahoer het volgende:
op sommige dingen hoor je gewoon niet te bezuinigen, net zoals bier
gewoon hertog jan, bavaria is voor pauperstudenten
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef pumpkineater het volgende:
Jij drinkt serieus die smerige kankerpepsi alleen maar omdat Coca Cola te duur is? Pauper!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus, goedkope pauper baggerquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
PepsiJe drinkt toch ook niet uit de sloot?
Mijn gedachten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:17 schreef Dlocks het volgende:
Koop je toch 3S of River Cola.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Het_hupt het volgende:
Mensen die Pepsi Max drinken
dan ben je echt n loser
Pepsi drinker pwnedquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:25 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Mensen die mensen raten op wat ze drinken
Mensen die op trolls reageren![]()
quote:
Waarom dan geen cola van de Alid of Lidl?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:32 schreef mcintosh het volgende:
Sorry, ik zat ff aan de Aldi chips![]()
Pepsi of Coca Cola, ik vind het allebei lekker, maar het duurt altijd even voor ik weer gewend ben aan het smaakverschil...
En ja, ik switch vanwege een prijsverschil, gewoon om het principe. Als we dat allemaal deden hielden de de prijzen tenminste een beetje in de hand...
Die is GVD niet te zuipen !!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom dan geen cola van de Alid of Lidl?
Euroshopper!quote:
Het is wel etenstijd hoor.quote:
Kun je iets harder typen? Ik hoor je niet zo goed, heb een monitor van de Lidl..quote:
Je moet even wennen aan het smaakje hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:36 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Die is GVD niet te zuipen !!
Alhoewel, de Cola van huismerk C1000 is nog wel te hachelen, de rest is echt goor.
Alleen als ik er mee getrouwd ben en kinderen heb, anders lijkt het me niksquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:39 schreef Het_hupt het volgende:
TS zal ook wel op vrouwen met een vlot, pittig kapsel vallen_!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Alleen als ik er mee getrouwd ben en kinderen heb, anders lijkt het me niks
Is daar wat mis mee danquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
PepsiJe drinkt toch ook niet uit de sloot?
Kan niet andersquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Whehe gekkie, je maakt een grapje toch?
Hey man!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Whehe gekkie, je maakt een grapje toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |