De juiste term is kuthoer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... ik WIL helemaal geen nieuwe vijanden maken!![]()
Dus dring me dat niet op, kutsnol!
trut .quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:46 schreef Soury het volgende:
Dit is er al eentje !! [ afbeelding ]
Luchtbuksen zijn toegestaan![]()
Ik morgen waarschijnlijk een heeeeeeeeeeeel lang weekendquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPomme.
Ik moet zo mijn weekend in.
Is de kogel nu volledig door de kerk?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Soury het volgende:
Ik morgen waarschijnlijk een heeeeeeeeeeeel lang weekend
Das leuk !!! op appels schieten, en oude wekkers en plastic cowboys en indiaantjesquote:
Ja denk van wel eindelijk. Kreeg een uitnodiging per mail van de baas en het onderwerp was Start voorfase .Om 09:00 morgen ochtend hoe verzint ie het. Dan slaap ik nogquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is de kogel nu volledig door de kerk?
En zwerfkatten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Das leuk !!! op appels schieten, en oude wekkers en plastic cowboys en indiaantjes
Dat ga ik morgen horen.. En zo kut vind ik het niet hoor. Wel lastig maar beter nu dan over 2 jaar. Krijg nu nog een berg poen meequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef beequeen het volgende:
TerugVindkoffersPakken.
Oeps Muis, ben je nu echt overtallig?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of het forum zó snel al opgeheven wordt. Maar wat mij betreft wel.
Kan ik op zwart, lekker meerellen en de gluiperige misselijke klootzakken waar ik nog een appeltje mee te schillen heb eens even de waarheid zeggen, keer op keer.
Nah, geen fijne dag dus, gedoe met uitkering regelen en zo ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen horen.. En zo kut vind ik het niet hoor. Wel lastig maar beter nu dan over 2 jaar. Krijg nu nog een berg poen mee
Plus heb ik eindelijk zekerheid. De geruchten gingen al dat het helemaal niet doorging. Dus ik kon niks regelen of solliciteren. Hopelijk vanaf morgen wel
Oh ik ben er wel hoor om 09:00 maar met nat haar en een bed blik in mijn ogen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om de kabouters.
[ Bericht 0% gewijzigd door Peter6000 op 29-07-2009 17:22:56 (Hinderlijke fout in de spoiler (woord vergeten)) ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dit kunstwerk is ivm de huidige situatie opgedragen aan Soury.
In de spoiler staat wat achtergrondinformatie, maar ik raad u af dit te lezen, zodat het kunstwerk haar multi-interpretabele karakter voor u kan behouden.Ik zou de titel van dit meesterwerk veranderen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
''appeltjes van oranje''
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dit kunstwerk is ivm de huidige situatie opgedragen aan Soury.
In de spoiler staat wat achtergrondinformatie, maar ik raad u af dit te lezen, zodat het kunstwerk haar multi-interpretabele karakter voor u kan behouden.En het allitereert ook mooi met kakkerlakken. Die overleven dat ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
''appeltjes van oranje', die ene, da's Coos, die zit in Spanje'quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou de titel van dit meesterwerk veranderen in
''appeltjes van oranje''
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
''appeltjes van oranje', die ene, da's Coos, die zit in Spanje'
Dat heb ik al in mijn hoofd. Moet het alleen nog regelen. Maar de belasting krijgt geen centquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, geen fijne dag dus, gedoe met uitkering regelen en zo ook.
Tip: doe wat goeds met die berg poen zodat je niet de helft aan de belasting hoeft te betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |