quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg zin in een appeltje. ff schillen...
edit: Ik heb de rotte appel gevonden Marrije.![]()
Je staat in de opquote:
dat ga ik niet belovenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
@coos:
Zullen jullie je netjes gedragen allemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je het naar je zin hebt Coossie!
Volgende week zaterdagavond. Zetten we 'm op de speaker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoi Lies, ja dat ging fout maar wanneer ben je vrij dan bel ik 's avonds wel effe een keer.
Maar niet dat jij er 1 was, maar Katrien welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
De juiste term is kuthoer.Tenminste dat begreep ik van Deisyy.
Katrien van Donald? Is dat een kuthoer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet dat jij er 1 was, maar Katrien wel![]()
Gelukkig viel ik al snel door de mand en kwamen ze erachter dat ik de echte Katrien niet ben.
Ik ben dus geen kuthoer
En ik maar denken dat blauwen echt alle topics lazenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Katrien van Donald? Is dat een kuthoer?
Sjonge zeg, er is veel veranderd sinds de tijd dat ik de Donald Duck las.
En Kwik, Kwek en Kwak? Wat is daar van geworden? Hooligans? Schandknaapjes?
Het ging om zure appels. Zie opquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er eigenlijk met rotte appels, wie is de rotte appel en waarom?
Ik ga niet teruglezen
Echt niet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat blauwen echt alle topics lazen![]()
In FANN?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, Fann is niet rot, die is enkel overrijp, 't is tijd voor d'r om te neuken
Edit: Remlof, kom d'r maar in![]()
Katrien heeft ook een dagtaakquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Daar heb je meer dan een dagtaak aan.
Maar: je hebt gelijk!
[ afbeelding ]
Tis relatief he ??quote:
Feli.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet dat jij er 1 was, maar Katrien wel![]()
Gelukkig viel ik al snel door de mand en kwamen ze erachter dat ik de echte Katrien niet ben.
Ik ben dus geen kuthoer
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Feli.Maar je heet dus niet echt Katrien?
Ach wat een mooitje..quote:
FLU forum? Toch een eigen forum dus, ik ga daar ook maar even lezen, heb last van een loopneus. . .quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef Talitha het volgende:
Even tussendoor...
Ik ben aan het meelezen in dat FLU-forum en nu voel ik me opeens een stuk minder lekker.![]()
Tis niet een forum om vrolijk van te worden.
Geen hekel, in tegendeel, maar geen zin in remlofannetjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tenzij je er een hekel aan hebt....., waarom niet!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
FLU forum? Toch een eigen forum dus, ik ga daar ook maar even lezen, heb last van een loopneus. . .
Oh Juud, wat een schatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |