True. Dat is de hele essentie van een pittig kort kapsel: het zijn geen vrouwen meer, de fabriek is gesloten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Je hebt een verkeerde beeld over een kort, vlot, pittig kapsel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Dit topic beschrijft echt mijn schoonzusje..
[ afbeelding ]
Heb m'n haar een tijdje terug ongv. zo gehad, stond wel leuk maar nu kan ik echt niet meer wachten tot m'n haar eindelijk weer lang isKan echt niet begrijpen dat vrouwen zichzelf zo kunnen laten verslonzen...
Ja, ik weet ook wel welke kapsels bedoeld worden maar het was toch eigenlijk wel te kortquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde beeld over een kort, vlot, pittig kapsel.
Dat wat jij laat zien kan schattig zijn. Maar deze kapsels...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang haar FTW
Dit ziet er oké uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Dit topic beschrijft echt mijn schoonzusje..
[ afbeelding ]
Heb m'n haar een tijdje terug ongv. zo gehad, stond wel leuk maar nu kan ik echt niet meer wachten tot m'n haar eindelijk weer lang isKan echt niet begrijpen dat vrouwen zichzelf zo kunnen laten verslonzen...
en terechtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel welke kapsels bedoeld worden maar het was toch eigenlijk wel te kortIk voel me echt veel minder vrouwelijk zonder lang haar
Inderdaad zonde. Terwijl de vrouwen in bijvoorbeeld Parijs over het algemeen mooi lang haar hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef waht het volgende:
[..]
True. Dat is de hele essentie van een pittig kort kapsel: het zijn geen vrouwen meer, de fabriek is gesloten.
Rond het 40ste levensjaar is dat ook een reëel beeld (niet altijd, maar vaak wel). Erger zijn dan ook de <25-jarige meisjes die zichzelf een pittig kort kapsel aanmeten. Zonde, zonde, zonde.
Wat een onzin zeg!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als het haar één keer afgeknipt is ben je gewoon te laat. Komt dus nooit meer goed, alles moet dan ook gericht zijn op preventie.
Dus omdat jij er geen last van hebt gehad bestaat het niet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Of zogenaamd omdat kort haar 'handiger' zou zijn met een kleine, wat een onzin!
Het viel wel op dat alle meiden die bij mij op zwangerschapsgym zaten, een paar maanden na de bevalling hun haar eraf hadden. Behalve ik.
laat ze toch lekker lullen meidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!
Ik heb 2x mijn haar kort gehad, om exact de reden dat al beschreven was, ik had na de bevallingen enorme haaruitval en dat zag er heel erg onverzorgd uit.
dus eraf.
Nu heb ik gewoon weer lang haar, tot op mijn schouders.
Vind het wel komisch dit topic, mannen willen een sexy vrouw, willen met die sexy vrouw kinderen, vrouw draagt en baart kinderen.
Lichaam heeft hier uiteraard wel onder te lijden maar ook psychisch ( door hormonen) gebeurd er het een en ander.
Dan is de vrouw niet meer goed en moet het maar gedumpt worden om een ander te neuken.![]()
wtf, als je een kind wil kan je dat verwachten, dan moet je je maar niet willen voortplanten om je o zo geweldige DNA door te geven..
En daarbij , hoeveel mannen worden er wel niet dik en vadsig als ze ouder worden en langer getrouwd zijn.
Romantiek kennen ze niet meer, hangen de hele avond voor de tv te stinken.
En de kleding naar de huidige tijd updaten is schijnbaar ook een crime.
Om nog maar niet te praten over het sexleven, voorspel, was'da? je hangt hem er toch in, stoot een paar keer en klaar?
Dus jongens en meisjes, je moet het samen doen in een relatie, hou het voor elkaar spannend, doe als man moeite voor je vrouw dan zal je vrouw zich sexy voelen en zich er ook naar gedragen en dus ook moeite terugdoen.
Neem haar lekker uit eten, naar de film, neem af en toe zomaar een kleinigheidje mee, koop lingerie, steek kaarsjes aan, zet een romantisch muziekje op enz.
Die kans is vrij groot inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
laat ze toch lekker lullen meid![]()
zelf worden ze straks lekker allemaal kaal met een bierbuik
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot inderdaad.
Heb ik gezegd dat ik ergens last van had?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat jij er geen last van hebt gehad bestaat het niet?
Jawel hoor, dat hangt nauw met elkaar samen. Want het is een bepaald soort mensen dat zich zo kleedt en hun haar zo leuk pittig laat knippen. Laat ik 't netjes uitdrukken: Ik heb er geen in m'n vriendenkringquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Boeiend! Niet iedereen is hetzelfde en even ijdel.
En het zou me verder een worst wezen hoe m'n collega's eruit zien. Belangrijker is hoe ze zijn in de omgang en hoe ermee is samen te werken, en dat hangt niet af van het kapsel of de haarkleur.
1 woord: scheiden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef SeLang het volgende:
Stel, je bent getrouwd + kinderen, kortom je kunt eigenlijk geen kant meer op...
En dan gebeurt het: je vrouw knipt dr haar af en stapt over op een pittig kort kapsel
Ik ben benieuwd om van (getrouwde) Fok!-erts te horen hoe dat in de praktijk in z'n werk gaat. Is je leven zoals je dat daarvoor kende dan voorbij? Heb je daarna nog zin in sex en dergelijke? Hoe ga je hiermee om?
Btw: geen praktijkervaring, vandaar dit (serieuze) topic
Tijdelijke pittige korte kapsels worden vergeven, snakelady.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!
Ik heb 2x mijn haar kort gehad, om exact de reden dat al beschreven was, ik had na de bevallingen enorme haaruitval en dat zag er heel erg onverzorgd uit.
dus eraf.
Maar die dingen die wij als man moeten veranderen kosten moeite, en haar lang houden niet. Dus ik vind dat het geen geldige vergelijking is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!
dus eraf.
Vind het wel komisch dit topic, mannen willen een sexy vrouw, willen met die sexy vrouw kinderen, vrouw draagt en baart kinderen.
Lichaam heeft hier uiteraard wel onder te lijden maar ook psychisch ( door hormonen) gebeurd er het een en ander.
Dan is de vrouw niet meer goed en moet het maar gedumpt worden om een ander te neuken.![]()
wtf, als je een kind wil kan je dat verwachten, dan moet je je maar niet willen voortplanten om je o zo geweldige DNA door te geven..
En daarbij , hoeveel mannen worden er wel niet dik en vadsig als ze ouder worden en langer getrouwd zijn.
Romantiek kennen ze niet meer, hangen de hele avond voor de tv te stinken.
En de kleding naar de huidige tijd updaten is schijnbaar ook een crime.
Om nog maar niet te praten over het sexleven, voorspel, was'da? je hangt hem er toch in, stoot een paar keer en klaar?
Dus jongens en meisjes, je moet het samen doen in een relatie, hou het voor elkaar spannend, doe als man moeite voor je vrouw dan zal je vrouw zich sexy voelen en zich er ook naar gedragen en dus ook moeite terugdoen.
Neem haar lekker uit eten, naar de film, neem af en toe zomaar een kleinigheidje mee, koop lingerie, steek kaarsjes aan, zet een romantisch muziekje op enz.
Moet zeggen dat ik kort haar veel makkelijker vond, lang haar moet ik iedere dag fohnen en doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Maar die dingen die wij als man moeten veranderen kosten moeite, en haar lang houden niet. Dus ik vind dat het geen geldige vergelijking is.
Pfoe, red ik toch net op tijd even dit topic
Jij woont toch in Duitsland? Niet dat dat land nu bekend staat dat de gemiddelde vrouw of man er zo goed uitziet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
En toch hè.... Ik woon niet meer in Nederland,maar iedere keer als ik de grens overga schrik ik me het apelazerus. De gemiddelde Nederlandse vrouw draagt schijnbaar een legging, een jersey jurkje of tuniek, heeft een dikke reet en een kort pittig kapselEn daarnaast loopt dan zo'n wat sullige en magere Nederlandse man in zijn trendy merkkleertjes en zijn aan zijn kont hangende jeans.... Wat is er gebeurd de laatste 10 jaar?
En toen werd je weer wakker.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:39 schreef tong80 het volgende:
Soms staat het iemand echt geweldig.
Tot m'n ex zei dat ze een kort kapsel ging nemen terwijl ze haren tot haar billen had.
Ik ben haar voornaam kwijt. Ze heet Schijf van achteren. die zag ik ooit met lange haren. Scoorde ze gelijk 30 % minder bij me.
Angela Schijf?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:39 schreef tong80 het volgende:
Soms staat het iemand echt geweldig.
Tot m'n ex zei dat ze een kort kapsel ging nemen terwijl ze haren tot haar billen had.
Ik ben haar voornaam kwijt. Ze heet Schijf van achteren. die zag ik ooit met lange haren. Scoorde ze gelijk 30 % minder bij me.
De mannen misschien. De meeste vrouwen die ik ken zijn haast obsessief met hun lijn bezigquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij woont toch in Duitsland? Niet dat dat land nu bekend staat dat de gemiddelde vrouw of man er zo goed uitziet.
Dikke reten en bierbuiken genoeg daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |