abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:31:34 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71553997
Helaas zijn Nederlanders inderdaad niet echt het voorbeeld voor uiterlijke schoonheid. ( Duitsland en Engeland ook niet overigens, de Fransen weer wel, geweldig! )
Maar moet zeggen, toen onze oudste dochter voor het eerst naar school ging viel het me niks tegen wat ik op het schoolplein zag, de meerderheid doet toch echt wel iets met hun uiterlijk.
Uiteraard lopen er ook moeder waarbij het lijkt alsof ze net al bed gestapt zijn maar overall gezien viel het me niet tegen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71554280
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders is

Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
Maar zo vallen de elegante dames wel meer op.
ROBODEMONS..................|:(
pi_71554728
Gelukkig heb ik een vriendin die ook tegen een "pittig kort kapsel"is
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 3 augustus 2009 @ 02:33:27 #244
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_71555346
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef LoggedIn het volgende:
Daarom moet je dus niet trouwen. Kan je d'r gewoon dumpen, zonder dat je gezeik krijgt met dat zij de helft wil van wat JIJ hebt opgebouwd
Waarom moet ik gelijk aan Eddie Murphy denken als ik 'scheiding en de helft' hoor
  maandag 3 augustus 2009 @ 05:44:26 #245
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71555706
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders is

Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
Ik krijg nu best veel Nederlanders over de vloer en inderdaad...ik heb toch heel veel korte kapsels geteld. Qua kleding vind ik het nogal meevallen maar Nederlanders lijken nogal lomp en onhandig omdat ze gewoon veels te groot zijn (en vaak ook nog iets te zwaar )
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_71558119
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:11 schreef Quir het volgende:

[..]

Moord.

Ik weet niet waarom, maar moest hier erg om lachen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:31:39 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71559552
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef snakelady het volgende:
Helaas zijn Nederlanders inderdaad niet echt het voorbeeld voor uiterlijke schoonheid. ( Duitsland en Engeland ook niet overigens, de Fransen weer wel, geweldig! )
Maar moet zeggen, toen onze oudste dochter voor het eerst naar school ging viel het me niks tegen wat ik op het schoolplein zag, de meerderheid doet toch echt wel iets met hun uiterlijk.
Uiteraard lopen er ook moeder waarbij het lijkt alsof ze net al bed gestapt zijn maar overall gezien viel het me niet tegen.
Ja, maar ze hebben allemaal hetzelfde aan. Óf een spijkerbroek met allstars, een truitje en eventueel een bodywarmer, óf de al eerder genoemde legging-tuniekcombinatie. En de man draagt een iets afzakkende spijkerbroek met shirt met lange mouwen en daarbij een kapsel met modieus-net-iets-te-lang haar. Waar is de originaliteit?

De Duitser en de de Engelsman/vrouw lopen er niet veel beter bij, maar die dragen iig geen uniform
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:41:15 #248
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71559842
Dat is inderdaad ook wel weer waar, je ziet heel veel hetzelfde.
Mijn schoonzusje heeft echt ene hele eigen stijl, mij zou het niet staan maar haar staat het geweldig!
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
En sommige kijken haar dan wel eens op aan maar ach boeiend, ze heeft een eigen stijl.

Moet zeggen, mijn stijl ben ik nog echt een beetje zoekende in, maar ik koop wel gewoon wat ik leuk vind en let niet op mode.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71560054
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef snakelady het volgende:
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
Foto?
pi_71560315
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Deliah het volgende:

[..]

Foto?
Ik lees iedere keer als jij als laatste hebt gepost Delilah. In een haarafkniptopic .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:58:53 #251
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_71560320
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij snapt het!
Ik ook!
"Lekker gek"... brrrr!
Laatst in de sauna weer zo'n groep dozen (50+) die zich gedragen als een klas 13-jarigen.
En nee, dat heeft niets te maken met gelukkig zijn of een andere smaak hebben dan ik. Dat is overdreven compensatiegedrag voor al die jaren geen leven hebben. Zo.

OT:
Pittig kort kapsel valt voor mij in de "comfort"-trap. Die kan te maken hebben met moederkloekgedrag, maar het valt voor mij in dezelfde categorie als al die andere dingen die uitstralen dat je elkaar voor lief neemt, van slecht of niet scheren (mannen én vrouwen) tot niets meer aan je kleding doen, de hele dag in een oud joggingpak op de bank zitten, tot wc bezoek met de deur open en uitgebreid scheten laten en boeren waar de ander bij is. Sommige mensen vinden dat intiem, ik vind het do-de-lijk voor de relatie.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:02:27 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71560432
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Deliah het volgende:

[..]

Foto?
Ik geloof niet dat ze het waardeerd als ik een foto van haar op internet plaats.

Maar de bovenkant vaak wat strakker met balijnen en dan daaronder een rok wat iets uitloopt.
Ze heeft prachtige donkere haren met een lichte slag erin en ook nog eens een prachtig slank figuurtje dus ze kan het heel goed hebben.
Niet het gothic maar wat romantischer en liefelijker.
pi_71563389
Mijn broer valt op meisjes met kort haar. Hij vindt lang haar afleidend en flashy en bij meiden met kort haar kun je makkelijker degenen met echt mooie, vrouwelijke gezichtjes eruit pikken. Ik wist niet dat hij daar zo vreselijk uniek in was, maar als ik Fok! mag geloven blijkbaar wel.
pi_71577216
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef snakelady het volgende:
Dat is inderdaad ook wel weer waar, je ziet heel veel hetzelfde.
Mijn schoonzusje heeft echt ene hele eigen stijl, mij zou het niet staan maar haar staat het geweldig!
En sommige kijken haar dan wel eens op aan maar ach boeiend, ze heeft een eigen stijl.

Moet zeggen, mijn stijl ben ik nog echt een beetje zoekende in, maar ik koop wel gewoon wat ik leuk vind en let niet op mode.
Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Te weinig zin of kunde om zelf te verzinnen wat ze zullen aantrekken (en hoe ze hun haar zullen knippen). Ik zag het op mijn werk; die meiden liepen er allemaal hetzelfde bij en ook hun kapsels waren variaties op één thema.
Ik was maar wat trots toen ik laatst in een winkel door twee kinderen 'heks' werd genoemd . Voor mij een bewijs dat ik er gelukkig niet 13-in-een-dozijn bij loop!

Overigens blijf ik me afvragen wat een vrouw, die zichzelf een pittig kort kapsel aanmeet/laat aanmeten, daarmee aan de buitenwereld wil vertellen. (Uitgaande van de wetmatigheid dat alles wat wij de buitenwereld tonen, bewuste of onbewuste boodschappen aan onze medemensen bevat)
pi_71579146
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef Gwywen het volgende:

Ik was maar wat trots toen ik laatst in een winkel door twee kinderen 'heks' werd genoemd .
Je zult er ongetwijfeld net zo 'lekker' uitzien als die vrouwen met een pittig kort kapsel.
pi_71579274
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je zult er ongetwijfeld net zo 'lekker' uitzien als die vrouwen met een pittig kort kapsel.
Haha, ik weet wel beter.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:17:17 #257
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_71593461
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar ze hebben allemaal hetzelfde aan. Óf een spijkerbroek met allstars, een truitje en eventueel een bodywarmer, óf de al eerder genoemde legging-tuniekcombinatie. En de man draagt een iets afzakkende spijkerbroek met shirt met lange mouwen en daarbij een kapsel met modieus-net-iets-te-lang haar. Waar is de originaliteit?

De Duitser en de de Engelsman/vrouw lopen er niet veel beter bij, maar die dragen iig geen uniform
Afschuwelijk, de bodywarmer! Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n kussenachtig geval (nog erger met een bontje )

Ik draag over het algemeen ook simpele kleding. Leggings droeg ik altijd al vanwege littekens. Ik vind leggings ook niet fout. Het hangt er inderdaad wel vanaf wat je erop draagt.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_71621209
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Haha, ik weet wel beter.
Foto!
pi_71644269
Vraag me toch af of het die pittige kapsels of mijn laatste post was waardoor dit fabuleuze topic impotent is geworden. Ik geef mezelf toch maar het voordeel van de twijfel want erger als die kapsels kan mijn gezwets toch niet zijn, hoop ik
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:14:15 #260
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71738034
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:56 schreef Briseis het volgende:
Mijn broer valt op meisjes met kort haar. Hij vindt lang haar afleidend en flashy en bij meiden met kort haar kun je makkelijker degenen met echt mooie, vrouwelijke gezichtjes eruit pikken. Ik wist niet dat hij daar zo vreselijk uniek in was, maar als ik Fok! mag geloven blijkbaar wel.
ik snap wel wat hij bedoelt. Vrouwen met een heel mooi ovaal of ronder gezicht staat korter har prachtig, als je als vrouw kort haar kunt hebben ben je en plaatje. Lang haar is voor vrouwen die kort haar niet kunnen hebben of denken dat ze sexier zijn ...
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')