Maar zo vallen de elegante dames wel meer op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders is![]()
Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
Waarom moet ik gelijk aan Eddie Murphy denken als ik 'scheiding en de helft' hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef LoggedIn het volgende:
Daarom moet je dus niet trouwen. Kan je d'r gewoon dumpen, zonder dat je gezeik krijgt met dat zij de helft wil van wat JIJ hebt opgebouwd
Ik krijg nu best veel Nederlanders over de vloer en inderdaad...ik heb toch heel veel korte kapsels geteld. Qua kleding vind ik het nogal meevallen maar Nederlanders lijken nogal lomp en onhandig omdat ze gewoon veels te groot zijn (en vaak ook nog iets te zwaarquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:23 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat mijn referentiekader wat anders is![]()
Maar toch meen ik het serieus: ik reis nogal wat en het valt me toch op dat de nederlandse (samen met de duitse) vrouwen toch opvallend on-elegant de straat opgaan.
Ja, maar ze hebben allemaal hetzelfde aan. Óf een spijkerbroek met allstars, een truitje en eventueel een bodywarmer, óf de al eerder genoemde legging-tuniekcombinatie. En de man draagt een iets afzakkende spijkerbroek met shirt met lange mouwen en daarbij een kapsel met modieus-net-iets-te-lang haar. Waar is de originaliteit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:31 schreef snakelady het volgende:
Helaas zijn Nederlanders inderdaad niet echt het voorbeeld voor uiterlijke schoonheid. ( Duitsland en Engeland ook niet overigens, de Fransen weer wel, geweldig! )
Maar moet zeggen, toen onze oudste dochter voor het eerst naar school ging viel het me niks tegen wat ik op het schoolplein zag, de meerderheid doet toch echt wel iets met hun uiterlijk.
Uiteraard lopen er ook moeder waarbij het lijkt alsof ze net al bed gestapt zijn maar overall gezien viel het me niet tegen.
Foto?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef snakelady het volgende:
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
Ik lees iedere keer als jij als laatste hebt gepost Delilah. In een haarafkniptopicquote:
Ik ook!quote:
Ik geloof niet dat ze het waardeerd als ik een foto van haar op internet plaats.quote:
Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Te weinig zin of kunde om zelf te verzinnen wat ze zullen aantrekken (en hoe ze hun haar zullen knippen). Ik zag het op mijn werk; die meiden liepen er allemaal hetzelfde bij en ook hun kapsels waren variaties op één thema.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef snakelady het volgende:
Dat is inderdaad ook wel weer waar, je ziet heel veel hetzelfde.
Mijn schoonzusje heeft echt ene hele eigen stijl, mij zou het niet staan maar haar staat het geweldig!
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
En sommige kijken haar dan wel eens op aan maar ach boeiend, ze heeft een eigen stijl.
Moet zeggen, mijn stijl ben ik nog echt een beetje zoekende in, maar ik koop wel gewoon wat ik leuk vind en let niet op mode.
Je zult er ongetwijfeld net zo 'lekker' uitzien als die vrouwen met een pittig kort kapsel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef Gwywen het volgende:
Ik was maar wat trots toen ik laatst in een winkel door twee kinderen 'heks' werd genoemd.
Haha, ik weet wel beter.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je zult er ongetwijfeld net zo 'lekker' uitzien als die vrouwen met een pittig kort kapsel.
Afschuwelijk, de bodywarmer! Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n kussenachtig geval (nog erger met een bontjequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben allemaal hetzelfde aan. Óf een spijkerbroek met allstars, een truitje en eventueel een bodywarmer, óf de al eerder genoemde legging-tuniekcombinatie. En de man draagt een iets afzakkende spijkerbroek met shirt met lange mouwen en daarbij een kapsel met modieus-net-iets-te-lang haar. Waar is de originaliteit?
De Duitser en de de Engelsman/vrouw lopen er niet veel beter bij, maar die dragen iig geen uniform
ik snap wel wat hij bedoelt. Vrouwen met een heel mooi ovaal of ronder gezicht staat korter har prachtig, als je als vrouw kort haar kunt hebben ben je en plaatje. Lang haar is voor vrouwen die kort haar niet kunnen hebben of denken dat ze sexier zijn ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:56 schreef Briseis het volgende:
Mijn broer valt op meisjes met kort haar. Hij vindt lang haar afleidend en flashy en bij meiden met kort haar kun je makkelijker degenen met echt mooie, vrouwelijke gezichtjes eruit pikken. Ik wist niet dat hij daar zo vreselijk uniek in was, maar als ik Fok! mag geloven blijkbaar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |