Ik ook!quote:
Ik geloof niet dat ze het waardeerd als ik een foto van haar op internet plaats.quote:
Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Te weinig zin of kunde om zelf te verzinnen wat ze zullen aantrekken (en hoe ze hun haar zullen knippen). Ik zag het op mijn werk; die meiden liepen er allemaal hetzelfde bij en ook hun kapsels waren variaties op één thema.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:41 schreef snakelady het volgende:
Dat is inderdaad ook wel weer waar, je ziet heel veel hetzelfde.
Mijn schoonzusje heeft echt ene hele eigen stijl, mij zou het niet staan maar haar staat het geweldig!
Echt een hele romantische haast renaissance achtige kledingstijl met een sexy tintje.
En sommige kijken haar dan wel eens op aan maar ach boeiend, ze heeft een eigen stijl.
Moet zeggen, mijn stijl ben ik nog echt een beetje zoekende in, maar ik koop wel gewoon wat ik leuk vind en let niet op mode.
Je zult er ongetwijfeld net zo 'lekker' uitzien als die vrouwen met een pittig kort kapsel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef Gwywen het volgende:
Ik was maar wat trots toen ik laatst in een winkel door twee kinderen 'heks' werd genoemd.
Haha, ik weet wel beter.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je zult er ongetwijfeld net zo 'lekker' uitzien als die vrouwen met een pittig kort kapsel.
Afschuwelijk, de bodywarmer! Ik wil nog niet dood gevonden worden in zo'n kussenachtig geval (nog erger met een bontjequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben allemaal hetzelfde aan. Óf een spijkerbroek met allstars, een truitje en eventueel een bodywarmer, óf de al eerder genoemde legging-tuniekcombinatie. En de man draagt een iets afzakkende spijkerbroek met shirt met lange mouwen en daarbij een kapsel met modieus-net-iets-te-lang haar. Waar is de originaliteit?
De Duitser en de de Engelsman/vrouw lopen er niet veel beter bij, maar die dragen iig geen uniform
ik snap wel wat hij bedoelt. Vrouwen met een heel mooi ovaal of ronder gezicht staat korter har prachtig, als je als vrouw kort haar kunt hebben ben je en plaatje. Lang haar is voor vrouwen die kort haar niet kunnen hebben of denken dat ze sexier zijn ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:56 schreef Briseis het volgende:
Mijn broer valt op meisjes met kort haar. Hij vindt lang haar afleidend en flashy en bij meiden met kort haar kun je makkelijker degenen met echt mooie, vrouwelijke gezichtjes eruit pikken. Ik wist niet dat hij daar zo vreselijk uniek in was, maar als ik Fok! mag geloven blijkbaar wel.
Feit. Niet heel knappe mannen kunnen mooie vrouwen krijgen zonder al te veel te hoeven compenseren. Andersom is dat erg lastig.quote:
Ik zou hem maar eens beginnen met hem te introduceren bij je mannelijke vriendenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:56 schreef Briseis het volgende:
Mijn broer valt op meisjes met kort haar. Hij vindt lang haar afleidend en flashy en bij meiden met kort haar kun je makkelijker degenen met echt mooie, vrouwelijke gezichtjes eruit pikken. Ik wist niet dat hij daar zo vreselijk uniek in was, maar als ik Fok! mag geloven blijkbaar wel.
OMG!!!!! En nu??? Trauma?? Psychiater erbij? Damn... moeilijk voor je man.. Sterkte met verwerken.. Dit blijft je natuurlijk altijd op je netvlies staan. Moeilijk om mee te leven lijkt me.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:08 schreef boskameel het volgende:
Vanmorgen in de trein: Vrouw, 90 kg, kort pittig rood kapsel, gifgroene 3/4 broek, vouwfiets, felrode gaastra jas.!
JIJ WAS HET DUSquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
OMG!!!!! En nu??? Trauma?? Psychiater erbij? Damn... moeilijk voor je man.. Sterkte met verwerken.. Dit blijft je natuurlijk altijd op je netvlies staan. Moeilijk om mee te leven lijkt me.
nee, ik lag nog heerlijk in mn nest toen jij de schrik van je leven kreeg en per ambulance werd weggevoerdquote:
beter voor je zusje. Als iemand het om die reden uitmaakt heeft ie ook nooit van haar gehouden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef SeLang het volgende:
Ik herinner me nog goed dat m'n zusje dr haar afknipte.
Dr vriend maakte het binnen een uur uit
En terecht, want zoiets doe je niet binnen een relatie.
Het was wel zielig, maar ik heb dr toch keihard uitgelachen. Hoe dom kun je zijn
Meer dan terechtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef SeLang het volgende:
Ik herinner me nog goed dat m'n zusje dr haar afknipte.
Dr vriend maakte het binnen een uur uit
En terecht, want zoiets doe je niet binnen een relatie.
Het was wel zielig, maar ik heb dr toch keihard uitgelachen. Hoe dom kun je zijn
Ik heb prachtig lang haar en mijn ex ging bij me weg voor een vrouw met een pittig kort kapselquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef D-FENS het volgende:
zag ooit in een docu een prive-detective die stelde dat "de andere vrouw" altijd langer haar had dan de dame die bedrogen werd.
Oftewel dames, je kan de schaar er in zetten, maar je vraagt om ellende....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |