Ik vind het angstaanjagend. Ik heb ze dan ook een mail gestuurd, met het verzoek om telefonisch met elkaar te spreken. Dan kunnen ze minder makkelijk wegduiken. En het bespaard mij een lange mailquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef Re het volgende:
enige wat je kan blijven doen is het blijven debunken met gedegen bronnen en mensen zelf laten beslissen wie ze geloven of niet
Eigenlijk heeft colloïdaal zilver wel degelijk een antibiotische werking, mits goed klaargemaakt. Om een resultaat op het plaatje te krijgen, moet je flinke fouten maken tijdens de productie ervan waardoor de zilverdeeltjes te groot zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef Dartanion het volgende:
Deze dame heeft een website waarin ze iedereen "waarschuwd", ze schrijft boeken met het zelfde doel, zij propt briever door mensen hun brievenbussen met dezelfde boodschap.
Zij meldt dat de vaccinatie een massavernietigings wapen is. Dus die onderzoeken zal zij afdoen als nonsence. Zij wil dat mensen Colloidaalzilver tot zich gaan nemen en lavendelolie om op die manier dit virus te bestrijden.
Kun je mij één onderzoek geven waaruit blijkt dat een oplossing van nanodeeltjes zilver een antibacteriële werking heeft bij inwendig gebruik door mensen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Eigenlijk heeft colloïdaal zilver wel degelijk een antibiotische werking, mits goed klaargemaakt. Om een resultaat op het plaatje te krijgen, moet je flinke fouten maken tijdens de productie ervan waardoor de zilverdeeltjes te groot zijn.
Ah, maar dat is heel wat anders dan inwendig gebruik. Overigens is dat geen colloïdaal zilver, maar een crème met zilver, namelijk Zilversulfadiazine. (Een complex molecule). Het is totaal niet vergelijkbaar. Je kunt niet zeggen 'oh handzeep werkt heel goed om je handen schoon te maken, probeer het ook te gebruiken om je maag mee schoon te maken’. Dat zou een zot idee zijn.quote:Daarnaast, als he spul totaal niet zou werken, waarom wordt het dan nog steeds toegepast op brandwonden?
Lees dit eens aandachtig door, inclusief de bronnen en verwijzingen onderaan, en lees je reactie dan nog een keer terug.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft colloïdaal zilver wel degelijk een antibiotische werking, mits goed klaargemaakt. Om een resultaat op het plaatje te krijgen, moet je flinke fouten maken tijdens de productie ervan waardoor de zilverdeeltjes te groot zijn.
Daarnaast, als he spul totaal niet zou werken, waarom wordt het dan nog steeds toegepast op brandwonden?
Niet dat ik het verder zou gebruiken hoor.
Voor een goede bijdrage aan fok, zou je het gesprek kunnen opnemen en hier neer plempen! misschien kunnen we lachen, en volgende dag staat het op geenstijl.nlquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:45 schreef Dartanion het volgende:
OP aangepastklein beetje aangevuld
Ook heb ik een nr van een van de verontruste moeders gekregen. Die ga ik dus binnenkort verblijden met een belletje! Ik ga nog achter die van Desire Rover aan!
Dat is wel het plan! En als iemand het nummer van Desiree Rover kan geven dan kan ik die ook bellenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:49 schreef mrfool het volgende:
[..]
Voor een goede bijdrage aan fok, zou je het gesprek kunnen opnemen en hier neer plempen! misschien kunnen we lachen, en volgende dag staat het op geenstijl.nl
Laat ik het dan zo stellen > wat gaat een middel dat anti-bacterieel werkt, doen tegen een griep?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Daarnaast, als he spul totaal niet zou werken, waarom wordt het dan nog steeds toegepast op brandwonden?
Niet dat ik het verder zou gebruiken hoor.
Is het niet zo dat slechts één van de deelnemende partijen toestemming hoeft te geven voor opname en publicatie? Of geldt dat alleen voor opname?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo stellen > wat gaat een middel dat anti-bacterieel werkt, doen tegen een griep?
M.b.t. gesprek opnemen > geen slim plan, tenzij ze haar toestemming ervoor geeft. Anders is dat strafbaar in Nederland. Het opnemen zelf niet, het publiceren wel
Ik mag het inderdaad niet zomaar publiceren. Zij moet weten, of moet redelijkerwijs kunnen aannemen, dat het gesprek wordt opgenomen. Dus natuurlijk vraag ik van te voren of het mag.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:12 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat slechts één van de deelnemende partijen toestemming hoeft te geven voor opname en publicatie? Of geldt dat alleen voor opname?
Hoe dan ook, sowieso opnemen en later uitzoeken hoe het juridisch zit.
Hehe, dan niet neequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik mag het inderdaad niet zomaar publiceren. Zij moet weten, of moet redelijkerwijs kunnen aannemen, dat het gesprek wordt opgenomen. Dus natuurlijk vraag ik van te voren of het mag.
Dat ik me in het begin voordoe als iemand die voorstander is van haar site, maar na toestemming omsla. Dat is volgens mij juridisch geen probleem
OMG!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:42 schreef Cerbie het volgende:
Met dat soort mensen valt niet te praten. Switchboy heeft ze een brief met tegenargumenten gestuurd (hier te vinden) en dit was het antwoord.
Ik heb mevrouw Röver en de verontruste moeders gemailt vannacht, maar nog niks ontvangen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hehe, dan niet nee
Ik heb gemaild met de vraag waar zij dit op baseren, en dat ik bereid ben hen te geloven indien ze een goede bron hebben. Krijg ik vast niks op terug
quote:Can anybody explain me we i have 59%female viewers and only 41% male viewers can anybody explain this to me i love to why my females do so good whit females?
Not that their is anything wrong whit that i just like to kownwhy all videos i make are about male subjects not really female stuff i think.
It it's because of me or my videos?
En als ook maar 1% het gaat geloven, zijn dat toch mensen die een gezondheidsrisico lopen (met name zwangere vrouwen etc.) die dus door haar schuld gevaar kunnen lopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:31 schreef Iblis het volgende:
De link van die memoranda doet het (bij mij?) niet, hier kun je ze downloaden: http://www.pubmedcentral.nih.gov/tocrender.fcgi?iid=169484
Als je ze leest zul je zien dat bij beide het woord 'vaccine' alleen in de recommendations voorkomt, en wel om te kijken of en hoe de in het artikel behandelde effecten bij sommige vaccins misschien ook voorkomen. Het artikel zelf geeft (uiteraard) helemaal geen recepten. Dit is gewoon echt pure laster.
Zoals die hele mail. Dat 72 kg virusmateriaal is ook een keiharde leugen. Ja, eigenlijk alles is kansloos. Toch is het storend, want zelfs als iemand denkt 'nou, zo erg zal het niet zijn, maar misschien dat er 10% waarheid in zit', dan krijgt ze nog te veel eer.
Er wordt helaas ook niet gerageerd op Email die critisch zijn. Ik namelijk mijn commentaar op het filmpje door gemailt naar hen. En gevraagd of ze op de hoogte zijn dat het filmpje laster is en smaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Lente_ninja het volgende:
Erg verassend ook dat zowel de commentaar- als beoordelingsfunctie op youtube bij dat filmpje zijn uitgezet.
jij mag best dit soort dingen roepen. Maar dat is pas aannamelijk als het meer is dan een loze kreet. Dus een goed wetenschappelijk onderzoek naar de onmogelijk van kruising tussen virusussen zou ik graag in ontvangst nemenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef Salvad0R het volgende:
De kans dat er in het wild kruizing plaatsvindt tussen 3 verschillende influenza type's, uit 3 verschillende continenten, is praktisch 0.
De enigen die profijt hebben van zulke ziektes zijn de farmaceutische bedrijven die de vaccins en inentingen verkopen.
Trek je eigen conclusies maar.
Ik laat me niet volspuiten met die nazishit wat ze in vaccins stoppen.
Ik voorspel een joetoep filmpje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
jij mag best dit soort dingen roepen. Maar dat is pas aannamelijk als het meer is dan een loze kreet. Dus een goed wetenschappelijk onderzoek naar de onmogelijk van kruising tussen virusussen zou ik graag in ontvangst nemen
Of een scheldkannonade vol verwijten over schaapjesgedrag en onwetendheidquote:
5cc is gelukkig vrij weinig ten opzichte van een mensenlichaam, dus je hoeft niet bang te zijn dat je volgespoten wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:31 schreef Salvad0R het volgende:
Searchengine maar op Russia Today : "Swine Flu was Man made in a USA laboratory"
http://www.bcast.co.nz/watch.php?type=youtube&v=I5pUftqEle0
BTW, Dartanion, tekenend, die doktoren die ontslagen worden omdat ze niet meedoen met de big pharma corporation slaveship omzetverhoging.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:31 schreef Salvad0R het volgende:
Searchengine maar op Russia Today : "Swine Flu was Man made in a USA laboratory"
http://www.bcast.co.nz/watch.php?type=youtube&v=I5pUftqEle0
BTW, Dartanion, tekenend, die doktoren die ontslagen worden omdat ze niet meedoen met de big pharma corporation slaveship omzetverhoging.
Opleiding: Biomedische Wetenschappenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Of een scheldkannonade vol verwijten over schaapjesgedrag en onwetendheid
Hoe kom je er bij dat er een deel vogelgriep in zit??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Opleiding: Biomedische Wetenschappen
Jij kan het weten. Hoe groot is de kans dat drie verschillende influenzatype's uit drie verschillende continenten kruizen in het wild?
Praktisch gezien zouden dan uitwerpselen/lijken van vogels uit Azië, van mensen uit Europa en van zwijnen uit Amerika op één plaats verzameld moeten zijn, toch?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:40 schreef Dartanion het volgende:
Hoe kom je er bij dat er een deel vogelgriep in zit??
bron, via Wikipedia.quote:The 2009 flu pandemic is a global outbreak of a new strain of influenza virus, identified in April 2009, and commonly referred to as "swine flu". It is thought to be a mutation—more specifically, a reassortment—of four known strains of the influenza A virus, subtype H1N1: one endemic in (normally infecting) humans, one endemic in birds, and two endemic in pigs (swine). Experts assume the virus "most likely" emerged from pigs in Asia, and was carried to North America by infected persons.There is also evidence that the new strain had been circulating among pigs on other continents for years before infecting humans. Virtually all transmission is human to human, with cooked pork products safe to eat as the virus cannot be transmitted by eating foods.
http://www.answers.com/topic/swine-influenzaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat er een deel vogelgriep in zit??
En nu doe je alsof er geen mensen in Amerika leven
Het hoeft niet tegelijk te gebeuren. Het moet achtereenvolgens gebeuren. Ik ben benieuwd of men daar onderzoek naar doet ,maar dit hele proces kan natuurlijk wel een paar jaar in beslag genomen hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef Salvad0R het volgende:
Niet alleen zouden er uitwerpselen/lijken van aziatische vogels, europese mensen en amerikaanse zwijnen bij elkaar verzameld moeten zijn... Die lijken en/of uitwerpselen zouden ook nog besmet moeten zijn met de betreffende types influenza.
Juist.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef Cerbie het volgende:
Ja hoor, dat kan prima. Ik was niet op de hoogte van het bevatten van delen van andere stammen, maar dat is ook weer niet zo ongewoon. Het hoeft ook niet in één keer in één persoon te zijn gebeurd, het kan in stapjes zijn gebeurd.
Persoon A heeft normale griep en krijgt een milde vorm van die vogelgriepstam, het normale griepvirus neemt een beetje informatie over van de vogelgriepstam. Dit virus wordt verspreid zich rustig verder, misschien met een kleine verbetering of verslechtering vanwege de nieuwe informatie, en komt iemand tegen die een griepvirus van de varkensstam heeft. Combineer deze twee, en je hebt een virus dat informatie van zowel de normale, de vogel- als de varkensstam bevat.
Natuurlijk gebeurt dit niet zo vaak en zullen er veel meer tussenstappen zijn, maar het is niet zo vreemd om informatie van griepstam A bij griepstam B aan te treffen. Influenza is een vaak voorkomend virus met veel mensen waarin dat soort informatieoverdrachten kunnen plaatsvinden.
Hoezo? Vogelgriep is behoorlijk 'in the wild' in Azië.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:07 schreef Salvad0R het volgende:
Er is ook een vogelgriepvariant aanwezig in het huidige virus, wat de mogelijkheid nog kleiner maakt dat zoiets in het wild plaatsvindt.
Mja, ik bedoel dat er naast kruizing tussen Amerikaanse zwijngriep en een Europese variant ook een derde kruizing heeft moeten plaatsvinden, met die vogelgriep.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hoezo? Vogelgriep is behoorlijk 'in the wild' in Azië.
Die getallen weet je toch al? Jij verklaard het onmogelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel dat er naast kruizing tussen Amerikaanse zwijngriep en een Europese variant ook een derde kruizing heeft moeten plaatsvinden, met die vogelgriep.
Ik wil wel een statistisch plaatje zien. Cijfers over hoe vaak die virussen kruizen, en in welke omstandigheden, etc.
Wat zeg je nou, een spelfout verblindt mijn zicht als een enorm stuk vogelschijt op de voorruit van een auto.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:19 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Die getallen weet je toch al? Jij verklaard het onmogelijk
kun je ook normaal reageren, je mag best een mening hebben maar ga niet lopen strooien met nazi vergelijkingen, dat heeft geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef Salvad0R het volgende:
De kans dat er in het wild kruizing plaatsvindt tussen 3 verschillende influenza type's, uit 3 verschillende continenten, is praktisch 0.
De enigen die profijt hebben van zulke ziektes zijn de farmaceutische bedrijven die de vaccins en inentingen verkopen.
Trek je eigen conclusies maar.
Niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef Re het volgende:
[..]
kun je ook normaal reageren, je mag best een mening hebben maar ga niet lopen strooien met nazi vergelijkingen, dat heeft geen enkele toegevoegde waarde.
so fucking what, dat is 60 jaar geleden, er wordt hier gewoon niet vergeleken met ancient history, conspiracy mag in het desbetreffende forum, niet hier...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet?
Bayer Farmaceuticals was anders best actief tijdens het regime van fascistisch Duitsland.
Het heeft niets te maken met conspiracy.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:42 schreef Re het volgende:
[..]
so fucking what, dat is 60 jaar geleden, er wordt hier gewoon niet vergeleken met ancient history, conspiracy mag in het desbetreffende forum, niet hier...
Aha. Als mensen samenzweren, in dit geval farmaceuten, dan mogen topics daarover meteen naar BNW.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:00 schreef Re het volgende:
verplichte vaccinatie is een conspiracy dus dat mag in desbetreffend BNW forum alhier
Omdat het een stukje dieper gaat dan winst alleen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:35 schreef Re het volgende:
en om het even te beantwoorden, waarom zou de farmaceutische industrie 80% van de wereldbevolking dood willen hebben met eem suf vaccin, de winst die nu gemaakt zou worden zou compleet teniet gedaan worden door de significante afname van de afzetmarkt die er over blijft... lijkt me nou niet echt een goeie strategie voor de lange termijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |