Klinkt al heel liefdevol!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:29 schreef Burdie het volgende:
Nouja, ik wil niet uitgebreid gaan shoppen met dat beest erbij, maar wil wel af en toe even een winkeltje in kunnen schieten als het nodig is (of het gemeentehuis ofzo) en wil dan niet dat mijn hond gejat wordt.
Ik was ooit in de Pet's Place, waren er 2 kampers met een bull achtige, maar dan zo'n terrierding, een pup nog. Die hadden m gewoon los lopen in het winkelcentrum, en ik had ze net daarvoor in de supermarkt achterna geroepen dat de hond nog in de winkel stondquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef MarjoleinA het volgende:
Floor gaat ook niet mee de winkels in.
Behalve toen ze pup was en ik haar nog kon dragen.
De enige winkel die ze ingaat is de dieren winkel.
Ik laat haar altijd zelf een bot of een speeltje uitzoeken echt grappig.
Als ik echt een snelle boodschap moet doen en het is niet warm dan blijft ze even in de auto.
Nu ik er over nadenk is Floor wel eens in een kledingzaak geweest. Maar ik ging met haar aan een grote tafel zitten
zodat mijn partner kleding kon passen. Werkt prima, alleen zou ik dat natuurlijk niet doen.
Oh, ik bedoelde ook niet dat jij dat zo doet, ik moest er door jouw post aan denkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:36 schreef MarjoleinA het volgende:
Dat is wel heel erg inderdaad. Zo erg ben ik niet. Bij mij zit ze gewoon aan de lijn en ze mag ook niet alles pakken.
Ik hou dingen voor haar neus
Serieus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Maja, ik heb dan ook kleine gezelschapshondjes en tis een hype om die te pikken, zelfs als je dr gewoon naast loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |