abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71486795
quote:
Wat ik nu wel heb is dat ik het eng vind om 's avonds in de spiegel te kijken. Ik vind het soms net alsof ik niet naar mezelf kijk maar naar iemand anders. Moeilijk uit te leggen maar krijg er gewoon een creepy gevoel van.
Ik had een collega die het zelfde had als jij en die hing s'nachts een handdoek of zoiets over de spiegel heen die in haar kamer stond.
Die was er heilig van overtuigd dat ze iemand anders zag, ik geloof haar...
pi_71486941
Maar hoe kan een spiegel "iets" herbergen vraag ik me dan af? Het is glas
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71487344
sommige 'dingen' kunnen zich schijnbaar laten zien in verschillende gedaantes hoe dan ook.

ik denk dat wij er gewoon niet bij kunnen hoe machtig(goedschiks of kwaad schiks) datgene allemaal is wat is tussen hemel en aarde.

vergissen wij ons lelijk in.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:02:20 #79
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71487452
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:36 schreef jantar het volgende:

[..]

Ik had een collega die het zelfde had als jij en die hing s'nachts een handdoek of zoiets over de spiegel heen die in haar kamer stond.
Die was er heilig van overtuigd dat ze iemand anders zag, ik geloof haar...
http://www.depersonalisatie.nl/derealisatie.htm
zzz
pi_71487678
nee, ja dit komt schijnbaar dus ook voor maar mijn collega zag best hele enge dingen in die spiegel, en ik geloof ook niet alleen zichzelf
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:11:12 #81
31101 _Led_
pi_71487690
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:10 schreef jantar het volgende:
nee, ja dit komt schijnbaar dus ook voor maar mijn collega zag best hele enge dingen in die spiegel, en ik geloof ook niet alleen zichzelf
Dan moet die collega zich eens na laten kijken.
Ik ben banger voor mensen die dat soort dingen zien dan voor geesten.

Ik lees nooit dat een geest iemand vermoord heeft, maar ik heb in de afgelopen week al 2 artikelen gezien over mensen die stemmen hoorden / dingen zagen die een moord gepleegd hebben.
zzz
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:13:48 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71487772
Ik heb dat wel eens gehad toen ik thuis kwam na een nacht feesten.. ik herkende mezelf ook niet meer terug.. leek heel iemand anders in de spiegel.. maar dat is wat anders denk ik.
The truth was in here.
pi_71487785
hmm.. ja maar zou dat niet komen dan door wat het teweeg brengt bij die mensen door in aanraking te komen met zo'n 'geest'?

heb je ze zelf dan trouwens wel eens gezien of ben je d'r mee in aanraking geweest als ik vragen mag?
pi_71487813
quote:
[quote]Op vrijdag 31 juli 2009 13:13 schreef Bastard het volgende:
Ik heb dat wel eens gehad toen ik thuis kwam na een nacht feesten.. ik herkende mezelf ook niet meer terug.. leek heel iemand anders in de spiegel.. maar dat is wat anders denk ik.
[/quote]

hihi nou dan wil ik me ook wel eens helemaal wild schrikken inderdaad!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:19:13 #85
31101 _Led_
pi_71487923
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:14 schreef jantar het volgende:
hmm.. ja maar zou dat niet komen dan door wat het teweeg brengt bij die mensen door in aanraking te komen met zo'n 'geest'?
Nou, ik denk persoonlijk dat er iets niet goed zit in hun hoofd en dat er dus geen sprake is van 'geest'.
Er is imho slechts sprake van 'geest' als in je eigen geest die op hol slaat.
quote:
heb je ze zelf dan trouwens wel eens gezien of ben je d'r mee in aanraking geweest als ik vragen mag?
Nee.
zzz
pi_71487964
Ik ben bang om te ijlen....waarom? Omdat je dan geen controle hebt over wat je doet of zegt...

* Dragorius herinnert zich nog dat hij zei, toen hem gevraagd werd of hij nog wat wou drinken dat hij "niet gehypnotiseerd" was en dat hij stond te plassen in de bezemkast met de stellige overtuiging dat dat de wc was...dat is tenminste wat mijn ouders de dag erna allemaal zeiden, herinner me er niks meer van
Mr. Prolapse 2009
pi_71487992
quote:
Ik ben banger voor mensen die dat soort dingen zien dan voor geesten.

Ik lees nooit dat een geest iemand vermoord heeft, maar ik heb in de afgelopen week al 2 artikelen gezien over mensen die stemmen hoorden / dingen zagen die een moord gepleegd hebben.
[/quote]

daarom zei ik ook eerder dat we ons erin vergissen hoe machtig 'dingen' kunnen zijn tussen hemel en aarde, hebben we geen weet van zijn we ook maar mensen voor.

maar wij moeten niet maar denken dat wij de machtigste schepselen zijn als we geloven dat er meer is tussen hemel en aarde tenminste.
pi_71488019
quote:
[quote]Op vrijdag 31 juli 2009 13:20 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben bang om te ijlen....waarom? Omdat je dan geen controle hebt over wat je doet of zegt...

* Dragorius herinnert zich nog dat hij zei, toen hem gevraagd werd of hij nog wat wou drinken dat hij "niet gehypnotiseerd" was en dat hij stond te plassen in de bezemkast met de stellige overtuiging dat dat de wc was...dat is tenminste wat mijn ouders de dag erna allemaal zeiden, herinner me er niks meer van
[/quote]

droomde je dat je op de wc zat? hahaha!
pi_71488058
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef jantar het volgende:

[..]

droomde je dat je op de wc zat? hahaha!
[/quote]
Nee, ik ijlde toen. Was het maar een droom dan had ik niet over mijn pa z'n overhemdencollectie staan zeiken
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:25:54 #90
31101 _Led_
pi_71488095
In bobsnaam, is dat quoten nou echt zo moeilijk ?
zzz
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:29:05 #91
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71488199
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:25 schreef _Led_ het volgende:
In bobsnaam, is dat quoten nou echt zo moeilijk ?
het werkt niet meer goed. ik had hetzelfde gisteren.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71488260
quote:
Was het maar een droom dan had ik niet over mijn pa z'n overhemdencollectie staan zeiken
oeps.. , nee hield ie niet van geel?

nee geen ervaring mee hahaha!
pi_71488285
quote:
het werkt niet meer goed. ik had hetzelfde gisteren.

werkte alleen bij ons niet schijnbaar
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:38:22 #94
263856 MEKSS
DOUREUHHH
pi_71488462
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:13 schreef Bastard het volgende:
Grote, uitpuilende ogen, gespannen kaak en ingevallen kop?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:54:23 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71488993
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:38 schreef MEKSS het volgende:

[..]

Grote, uitpuilende ogen, gespannen kaak en ingevallen kop?
He die gast ken jij dus ook
The truth was in here.
pi_71489661
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef jantar het volgende:
sommige 'dingen' kunnen zich schijnbaar laten zien in verschillende gedaantes hoe dan ook.

ik denk dat wij er gewoon niet bij kunnen hoe machtig(goedschiks of kwaad schiks) datgene allemaal is wat is tussen hemel en aarde.

vergissen wij ons lelijk in.
Daar geloof ik dus heilig in, en dat maakt me ook angstig. Ik wil het eigenlijk niet geloven, dus ook niks ervaren wat er op wijst dat het waar is. Daarom ben ik ook bang bepaalde dingen te zien waarvan ik mezelf wijsmaak dat ze niet bestaan.
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:19:27 #97
31101 _Led_
pi_71489797
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

He die gast ken jij dus ook
Wtf !
Wat deed ik in bobsnaam in jouw spiegel ?????
zzz
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:20:19 #98
31101 _Led_
pi_71489827
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Raug het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus heilig in, en dat maakt me ook angstig. Ik wil het eigenlijk niet geloven, dus ook niks ervaren wat er op wijst dat het waar is. Daarom ben ik ook bang bepaalde dingen te zien waarvan ik mezelf wijsmaak dat ze niet bestaan.
En zo maak je jezelf dus paranoia en zul je elke keer dat je iets uit je ooghoeken ziet denken "Och jee een geest !"
zzz
pi_71490033
heeft niks met paranoia te maken.
ze laten zich aan je zien of niet, want ze willen gezien worden.
pi_71490063
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En zo maak je jezelf dus paranoia en zul je elke keer dat je iets uit je ooghoeken ziet denken "Och jee een geest !"
I know!

Het is niet alsof ik er de hele dag mee bezig ben hoor en ik ben me er van bewust dat ik mezelf gek kan maken door zo te denken.

Het is eigenlijk gekomen na een aantal ervaringen die mijn 'denk'wereld op z'n kop hebben gezegd. Kan er niet meer omheen maar weet ook niet zo goed hoe er mee te leven.

Nou Bastard, weet je meteen wat mijn vraag ongeveer wordt voor mijn legging
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')