Wij zijn Ajax.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Kopbal het volgende:
Waarom kan zo'n dag niet gewoon in het stadion gehouden worden, net als de rest van alle Nederlandse clubs?
Bij PSV was het ook niet in het stadion hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Kopbal het volgende:
Waarom kan zo'n dag niet gewoon in het stadion gehouden worden, net als de rest van alle Nederlandse clubs?
Ik heb dus helemaal niks gemistquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Suijk het volgende:
Zullen we met z'n allen afspreken het hier nooit meer over te hebben?
Was het zo slecht dan?quote:
Vast en zeker op sbs6gemist.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:50 schreef Mr-Sander het volgende:
Komt er nog een herhaling? Heb het op de laatste 10 minuten na gemistHet klinkt hilarisch
Je ergeren aan een topic, maar het wel lezen. Lees het dan niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:55 schreef Catch22- het volgende:
allemaal bleren dat het tenenkrommend is, maar ondertussen wel bijna 2 topics erover volslowchatten.. kijk dan niet
Twee mensen zeiden datquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:55 schreef Catch22- het volgende:
allemaal bleren dat het tenenkrommend is, maar ondertussen wel bijna 2 topics erover volslowchatten.. kijk dan niet
ik lees om te kijken of er iemand wat te melden heeft. Misschien zit een geheime afgevaardigde wel in het geheim met een geheime zaakwaarnemer over een geheime speler te praten.. wie weet...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je ergeren aan een topic, maar het wel lezen. Lees het dan niet.
Of gewoon naar [ONZ] verplaatsen als het eenmaal dicht is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
Zullen we met ons allen afspreken dat alles wat in dit topic is gepost 'ons geheimpje' is?
Ik kan het topic deleten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
Zullen we met ons allen afspreken dat alles wat in dit topic is gepost 'ons geheimpje' is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |