Welke dorpsmongool komt er nou weer op het idee om tijdens één van de drukste momenten in de geschiedenis van de Ajax-topics een spamactie over een stelletje dakloze katten op poten (hihi) te zetten? Het enige waar wij om geven is de muziekkeuze van Sno, de messcherpe opmerkingen en vurige vragen van Najib, en natuurlijk de olijke liederen die vanuit het publiek ten gehore worden gebracht. Kunnen mij dit asieldieren nou rotten!quote:
Dat bewaren ze natuurlijk voor laatst, als toetje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Genieten hoor. Is de jaarlijkse polonaise al geweest?
Als ik snel ga haal ik hem nogquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat bewaren ze natuurlijk voor laatst, als toetje.
Sowieso Najibquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:52 schreef TheFrankey het volgende:
Najib slaapt slecht vanavond denk ik....oh wat doet hij dit slecht zeg. Alhoewel de spelers ook niet echt meehelpen in de feestvreugde. Echt een moetje voor ze
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef De_Ananas het volgende:
Hoeveel mensen zou SBS nu in diesnt hebben om de binnenkomende smsjes te filteren van anti-joden gezeik enzo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |