Ach dit is al jaren zoquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:01 schreef TheFrankey het volgende:
En dat zat ik dat kampioensfeest van AZ af te vallen......
Dit is elk jaar een soort van kinderfeestje, de kampioensschappen worden toch wel anders gevierd, voor zover ik me dat nog kan herinneren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:01 schreef TheFrankey het volgende:
En dat zat ik dat kampioensfeest van AZ af te vallen......
Jantje ging vooropquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:02 schreef jna het volgende:
Die polonaise moet wel het idee van luque zijn geweest
"de club van mening dat zijn prestaties van vorig jaar een toetreding tot de groep van best verdienende spelers bij Ajax wel rechtvaardigen" en "Door de technische staf wordt dan gekeken hoe de prestaties en de lonen van de spelers zich tot elkaar verhouden"quote:Ajax wil contract Suarez openbreken
AMSTERDAM - Ajax overweegt om Luis Suarez een verbeterd contract aan te bieden. De Uruguayaan behoort op het moment nog niet tot de grootverdieners bij de Amsterdammers.
Volgens Voetbal International is de club van mening dat zijn prestaties van vorig jaar een toetreding tot de groep van best verdienende spelers bij Ajax wel rechtvaardigen.
Daar komt bij dat de nieuwe trainer Martin Jol Suarez onlangs benoemde tot de nieuwe aanvoerder van Ajax.
Henri van der Aat, verantwoordelijk voor de contractbesprekingen bij Amsterdammers, wil niet op namen ingaan. Wel liet hij doorschemeren dat nieuwe trainers in het algemeen de salarisstructuur bij een club tegen het licht houden.
"Door de technische staf wordt dan gekeken hoe de prestaties en de lonen van de spelers zich tot elkaar verhouden. Waar dat nodig en haalbaar is, wordt dat in overleg met de directie aangepast", aldus Van der Aat.
Dan heb je zeer zeker wat gemist.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
Komt SBS ook nog met een herhaling, want aan de hand van het verslag hier krijg ik het idee iets hilarisch te hebben gemist.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Suijk het volgende:
Dus dan sta je daar eerst gigantisch voor joker op zo'n podium, kom je er af, staat Hans Kraay je op te wachten.
Ik denk dat Ajax TV nog wel met een samenvatting komt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
Komt SBS ook nog met een herhaling, want aan de hand van het verslag hier krijg ik het idee iets hilarisch te hebben gemist.
Ze hebben daar op P2 zelf ook al door dat het hilarisch is. Ze laten een cabaretier het aan elkaar lullenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
FOUTquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ze hebben daar op P2 zelf ook al door dat het hilarisch is. Ze laten een cabaretier het aan elkaar lullen
Donk neemt zijn vriendin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef TIM-846 het volgende:
Wat si er thuis mis bij Demy?
Wij zijn Ajax.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Kopbal het volgende:
Waarom kan zo'n dag niet gewoon in het stadion gehouden worden, net als de rest van alle Nederlandse clubs?
Bij PSV was het ook niet in het stadion hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Kopbal het volgende:
Waarom kan zo'n dag niet gewoon in het stadion gehouden worden, net als de rest van alle Nederlandse clubs?
Ik heb dus helemaal niks gemistquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Suijk het volgende:
Zullen we met z'n allen afspreken het hier nooit meer over te hebben?
Was het zo slecht dan?quote:
Vast en zeker op sbs6gemist.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:50 schreef Mr-Sander het volgende:
Komt er nog een herhaling? Heb het op de laatste 10 minuten na gemistHet klinkt hilarisch
Je ergeren aan een topic, maar het wel lezen. Lees het dan niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:55 schreef Catch22- het volgende:
allemaal bleren dat het tenenkrommend is, maar ondertussen wel bijna 2 topics erover volslowchatten.. kijk dan niet
Twee mensen zeiden datquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:55 schreef Catch22- het volgende:
allemaal bleren dat het tenenkrommend is, maar ondertussen wel bijna 2 topics erover volslowchatten.. kijk dan niet
ik lees om te kijken of er iemand wat te melden heeft. Misschien zit een geheime afgevaardigde wel in het geheim met een geheime zaakwaarnemer over een geheime speler te praten.. wie weet...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je ergeren aan een topic, maar het wel lezen. Lees het dan niet.
Of gewoon naar [ONZ] verplaatsen als het eenmaal dicht is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
Zullen we met ons allen afspreken dat alles wat in dit topic is gepost 'ons geheimpje' is?
Ik kan het topic deleten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
Zullen we met ons allen afspreken dat alles wat in dit topic is gepost 'ons geheimpje' is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |