28 broekiequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef Xiance het volgende:
dank u mike
28 en nog steeds een godelijk lijf
Bacchus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef Xiance het volgende:
dank u mike
volgens de meeste hier heb je nog 2 jaar e dan ben je oud en lelijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:05 schreef Xiance het volgende:
dank u mike
nee je poezie albumquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
showt iedereen zijn klabanus daar?![]()
Xiance blijft voor eeuwig jong en goddelijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens de meeste hier heb je nog 2 jaar e dan ben je oud en lelijk
Vroeger.. vroeger had het forum nog enig entertainend nut..quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Voelt dat nou interessant, om de haverklap een of andere stoffige naam aanhalen die niet iedereen kent?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik voel een poll aankomen voor G-E zo van wie heeft wie hier binnen het H topic al eens gehadquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is het door die foto's van de pielemoosjes wel duidelijker. Dat ie ze daaraan herkent.
Ik denk dan aan klap-anus en dan aan goatsequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
showt iedereen zijn klabanus daar?![]()
Boe's H-lijst?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voel een poll aankomen voor G-E zo van wie heeft wie hier binnen het H topic al eens gehad
weet ik. zoek maar op de kloon URANUS.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee je poezie album
heeft toch niet voor niets heren show hier uw penis als TT
Zal ik weer beginnenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
Vroeger.. vroeger had het forum nog enig entertainend nut..
vroeger vloog men hier keer op keer op keer in de haren
JAAAAAAAAAAAAAAA VROEGAH!!
ik ben hier het pratende archief met het olifantengeheugen van een paar Tera bytequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Voelt dat nou interessant, om de haverklap een of andere stoffige naam aanhalen die niet iedereen kent?
True.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
Vroeger.. vroeger had het forum nog enig entertainend nut..
vroeger vloog men hier keer op keer op keer in de haren
JAAAAAAAAAAAAAAA VROEGAH!!
Je zou er boeken over kunnen schrijven!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben hier het pratende archief met het olifantengeheugen van een paar Tera byte![]()
en als je lang genoeg hier bij ons blijft krijg je vanzelf onze verhalen over vroeger wel te horen![]()
dat is ook het enige dat er voor mij rest, vertellen over die goede oude tijd
Ik zal het hem vanavond zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, ik mis Cairon wel, met zijn bullshit.
HIWquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook die bleek weer niet fraude bestendig te zijn
daarom overstijg ik de meesten hierquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij de kiosk vast en zeker wijn aan het zuipenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik weer beginnen
Ik voel me te mild deze week.
Waar is Nuno?
als je nog een leuke biograaf weetquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou er boeken over kunnen schrijven!
O wacht... Cadans
quote:
doe maar nietquote:
Of hij zit op z'n buurjongen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij de kiosk vast en zeker wijn aan het zuipen
ik zit ook al aan mijn vino.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij de kiosk vast en zeker wijn aan het zuipen
ja, je hebt een goed geheugen. Uncanny. Je weet nog precies wat ik in het begin hier zei etc. namen, locaties, sets etc....freaky.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben hier het pratende archief met het olifantengeheugen van een paar Tera byte![]()
en als je lang genoeg hier bij ons blijft krijg je vanzelf onze verhalen over vroeger wel te horen![]()
oud? nog niet. Maar als de tijd rijp is, flink botoxen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat andere je oud vinden
nu lijkt je HIW welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oud? nog niet. Maar als de tijd rijp is, flink botoxen.![]()
who gives a fuck about expression, i want smooth.
et tu Brute?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Xiance het volgende:
ja..
Mieke op de rubberen poef
beentjes in de hoogte..
OMG.. KIND!!
WE'VE SEEN IT ALL!
Like that'll stop him from fucking aroundquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij niet de jetlag lis nog niet voorbij
i will make you eat your words.quote:
Ja als er iemand een feitjesboek van H kan uitbrengen is het Stroek welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, je hebt een goed geheugen. Uncanny. Je weet nog precies wat ik in het begin hier zei etc. namen, locaties, sets etc....freaky.
Nee, dat kan ik niet.quote:
Wanneer gaan we daten? jij bent toch heel jong?quote:
loop je achter?quote:
liefje, jij moet helemaal niks meer willenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? jij bent toch heel jong?
Ik wil mijn jongens hebben net zoals mijn whiskey erg jong en mixed up with coke.
Datenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wil mijn jongens hebben net zoals mijn whiskey erg jong en mixed up with coke.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje, jij moet helemaal niks meer willen
je mag al blij zijn als je een ouwe vent weet te strikken
You're always closing your doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
vlak G_E niet uitquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als er iemand een feitjesboek van H kan uitbrengen is het Stroek wel
Mieke's uitstapje naar het oude mannen rusthuis de roze rimpel is ook eenrichtingsverkeerquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje, jij moet helemaal niks meer willen
je mag al blij zijn als je een ouwe vent weet te strikken
Jonge whiskyquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo, jij pakt uit!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Vlarp het volgende:
Oke, HELP!
Hoe lang moet ik kipfilet in de oven bakken? En op welke temperatuur?
En hoe maak ik van die rijstbaaltjes voor op het bord?
Tot het een interne temperatuur van 160F heeft bereikt, op 350F geloof ik, 20 minuten tot een half uur.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Vlarp het volgende:
Oke, HELP!
De vraag is: Voor wie?quote:
o goed, dus ik kan altijd nog bij jou terecht?quote:
Zeg veramerikaanst mens, we hebben hier C, geen Fquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot het een interne temperatuur van 160F heeft bereikt, op 350F geloof ik, 20 minuten tot een half uur.
30 minuten op 200gr?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Vlarp het volgende:
Oke, HELP!
oude whiskey is natuurlijk ook lekker.quote:
Kan jij goed koken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot het een interne temperatuur van 160F heeft bereikt, op 350F geloof ik, 20 minuten tot een half uur.
Ik meet niet in Fahrenheitquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
heb je een date ofzo?quote:
maar wel met veen aroma van The Isle of Islayquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oude whiskey is natuurlijk ook lekker.
hell, ik haal zelfs de alcohol uit de deodorant als ik niets in huis heb.
Rein wil mij niet hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is: Voor wie?
Zou Rein komen eten?
Zilvervliesrijst is vast niet goed.. nou ja, we zien welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
30 minuten op 200gr?
en die rijst is gewoon een kwestie van de goeie rijst kopen, in een koffiekopje beetje aanduwen en op t bord zetten, klein tikje bovenop geven zodat het los komt en et voila!
jaaaaaaaa, dat ken ik nog van vroeger.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat moet je ook niet meten maar dragen achter je oren en op je polsen
Dat boekje heb ikquote:
Why not?!quote:
riekt net iets minder sterk dan Joop! uit dat paarse flesjequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, dat ken ik nog van vroeger.![]()
Dunno?quote:
Neequote:
dat ligt dan weer niet in de vriezer bij mij, wel aspergesquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:06 schreef Xiance het volgende:
ik heb wel weer eens zin in kip pesto uit de oven!
Tja, dan moet je maar even omrekenen, he?quote:
Bijvoorbeeld! Ik had zaterdag een Laphraoigh (die volgens mij al een jaartje of wat open was, maar goed). Iederee zat aan de Coors light en keek me nogal wazig aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel met veen aroma van The Isle of Islay
brings back memories.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
riekt net iets minder sterk dan Joop! uit dat paarse flesje
Dat heb ik ooit (in 2001 geloof ik) voor Brad gekocht. Het flesje is nog steeds halfvolquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, dat ken ik nog van vroeger.![]()
Oh.. we hebben gewoon huismerk hier.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef Xiance het volgende:
zilvervliesrijst is wel goed toch?
ik bedoel meer.. ik heb altijd ellende met van die huismerk pakjes!
Rijst moet je echt van een goed merk hebben, die huismerkbagger heb ik altijd oorlog mee, dat zit zo tegen t plafond aan!
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. we hebben gewoon huismerk hier.
Maar goed, ik doe er gewoon satesaus bij. Lekker simpel, en iedereen lust het
Gekruide kipfilet uit de oven met wat ui, knoflook, basilicum en peterselie er bij, builtje rijst, gesnipperde paprika met veldsla, rucolla en puinboompitjes. En als saus satesaus. Als dressing over de sla iets druivenachtigs van de AH
En na een chocolade mouse, of yoghurt met aarbei
175 gradenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar even omrekenen, he?Luie flikker.
o, hier til je geen breuk aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. we hebben gewoon huismerk hier.
Maar goed, ik doe er gewoon satesaus bij. Lekker simpel, en iedereen lust het
Gekruide kipfilet uit de oven met wat ui, knoflook, basilicum en peterselie er bij, builtje rijst, gesnipperde paprika met veldsla, rucolla en puinboompitjes. En als saus satesaus. Als dressing over de sla iets druivenachtigs van de AH
En na een chocolade mouse, of yoghurt met aarbei
asperges? en dan lekker pissenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Xiance het volgende:
Stroekie:
zullen we in augustus die asperges op maken?
jij bent vandaaqg al voor zessen bij de voedertrog ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
zo pannenkoeken zitten achter de kiezen
dat is dan ook wel zo'n loeizwaar parfumquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit (in 2001 geloof ik) voor Brad gekocht. Het flesje is nog steeds halfvol
Daarom! Hey, ik heb gewerkt vandaag, en ik had uberhaupt geen zin om veel werk van m'n verjaardag te makenquote:
graagquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Xiance het volgende:
Stroekie:
zullen we in augustus die asperges op maken?
heel goed!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef wonderer het volgende:
¿Qué es esto? Es arroz.
Tering, veel verder ben ik nog nietHoe gaat jouw spaans, vlinder?
yepquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent vandaaqg al voor zessen bij de voedertrog ?
ik bedoelde er niets mee, ik vind het wel veel werk. Ik haal altijd zoiets bij de traiteur o.i.d. . Heb ik ook geen troep in mijn keuken etc..quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom! Hey, ik heb gewerkt vandaag, en ik had uberhaupt geen zin om veel werk van m'n verjaardag te maken
Ik wilde eigenlijk eerst misschien pannenkoeken gaan bakken
Ik hoor dus ook niet bij die kleine groep hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef Xiance het volgende:
vlarp!!GEFELICITEEERD!!
zijn we zo vlak na elkaar jarig?
en nee, opzich is je recept niet speciaal voor me, maar ik ken maar weinig homos die echt goed kunnen koken
Ik was nu 50 euro aan boodschappen kwijt totaal.. wat betaal je bij de traiteur?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik bedoelde er niets mee, ik vind het wel veel werk. Ik haal altijd zoiets bij de traiteur o.i.d. . Heb ik ook geen troep in mijn keuken etc..
ik vind het knap van je.
Veel en veel meer. Tis op rekening, dus ik weet het niet. Ja, als ik de eindrekening krijgquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was nu 50 euro aan boodschappen kwijt totaal.. wat betaal je bij de traiteur?
Jezus.. op rekening? Wat voor verwend kreng ben jij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Veel en veel meer. Tis op rekening, dus ik weet het niet. Ja, als ik de eindrekening krijgNor do i care.
als het maar lekker is.
nee, nee, jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Xiance het volgende:
ik wil een man die goed kan koken, goed kan stofzuigen, goed in bed is, goed met mensen overweg kan, geen hekel aan kleine kinderen heeft, geen hekel aan huisdieren heeft..
eigenlijk wil ik het onmogenlijke.. ik kan net zo goed alvast achter de geraniums gaan zitten bij Zuster Clivia
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Xiance het volgende:
ik wil een man die goed kan koken, goed kan stofzuigen, goed in bed is, goed met mensen overweg kan, geen hekel aan kleine kinderen heeft, geen hekel aan huisdieren heeft..
eigenlijk wil ik het onmogenlijke.. ik kan net zo goed alvast achter de geraniums gaan zitten bij Zuster Clivia
Ben ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus.. op rekening? Wat voor verwend kreng ben jij?
suc6quote:
fietsen jij!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
Ik ga ook maar eens sporten... Ik zit hier alleen in een sportbroek en ik zweet me nu al de pleuris
Ik ga zo oefening 3 doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef wonderer het volgende:
¿Qué es esto? Es arroz.
Tering, veel verder ben ik nog nietHoe gaat jouw spaans, vlinder?
Nee? Ik vind het wel handig. In het begin vertaalde ik nog wel (nar het Engelsquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zo oefening 3 doen.
Maar dat ik nou veel van 1 en 2 heb opgestoken... nee.
Ik vind de methode nog niet zo heel fijn.
waarom wil je eigenlijk Spaans leren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee? Ik vind het wel handig. In het begin vertaalde ik nog wel (nar het Engels) maar nu pik ik het gewoon in het spaans op en dat is wel fijn.
dan zou ik de link hierboven niet aanklikken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:51 schreef Xiance het volgende:
ik eet kip siam, met een lekker appeltje, wat banaan en krentjes
en een heerlijke mix van yoghurt, honing en walnootstukjes na
Maar bij jou duurt het nog eeuwen voordat jij rimpelig genoeg bent voor rusthuis de roze rimpelquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Xiance het volgende:
met alle zorgen die ik nu aan mn kop heb ben ik volgende maand grijs hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar bij jou duurt het nog eeuwen voordat jij rimpelig genoeg bent voor rusthuis de roze rimpel
Ik wil graag een extra taal leren en Spaans is dan wel de meeste praktische hier, vanwege al die immigranten. Sommige spreken uberhaupt geen Engels dus dan is het toch wel handig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom wil je eigenlijk Spaans leren?
*kusje op je bol geef*quote:
dat maakt je alleen nog maar meer gedistingeerderquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
met alle zorgen die ik nu aan mn kop heb ben ik volgende maand grijs hoor
*jlrs*quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Eustace. het volgende:
Eustace gaat btw een Canon EOS 1000D kopen.
Ik ga een wilde cursus van 12 lessen volgen om alles onder de knie te krijgen, maar ik snap nu nog geen drol van heel veel termen. En waarom vindt iedereen de bijgeleverde lens zo kudt? (Naast dat 'ie maar 3 keer optische zoom heeft dan).quote:
de lens is niet kut, maar tis gewoon een "simpele" lensquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ga een wilde cursus van 12 lessen volgen om alles onder de knie te krijgen, maar ik snap nu nog geen drol van heel veel termen. En waarom vindt iedereen de bijgeleverde lens zo kudt? (Naast dat 'ie maar 3 keer optische zoom heeft dan).
Klantenservice, klachtafhandeling, receptie en dan ook het schrijven van handleidingen, inwerken van collega's en analyseren van problemen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ransballen?
Het enige plaatje wat ik heb gepost is van churros.![]()
wat vor werk doe je?
Wat, ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je begrijpt natuurlijk dat dit een open deur is.![]()
Een beetje plagen is gelijk labelplakkerij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had pot en ketel reaktie omdat je eerst dat label bij G_E aan het plakken was
quote:
Dan mag je wel vertellen welke H's er een trio hebben gehad. Alledrie hebben ze hier de afgelopen maand nog gepost meen ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zulks weet ik toch heul niet. Ik doe feitjes Cairon is v an de gossipquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan mag je wel vertellen welke H's er een trio hebben gehad. Alledrie hebben ze hier de afgelopen maand nog gepost meen ik![]()
wil ik zoiets eigenlijk wel wetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan mag je wel vertellen welke H's er een trio hebben gehad. Alledrie hebben ze hier de afgelopen maand nog gepost meen ik![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Alledrie hebben ze hier de afgelopen maand nog gepost meen ik![]()
nee, en volgens mij heb je de meeste links zelf alquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb allerlei intieme ontboezemingen en links naar Dudesnude profielen gemist?
lees maar terugquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb allerlei intieme ontboezemingen en links naar Dudesnude profielen gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |