riekt net iets minder sterk dan Joop! uit dat paarse flesjequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, dat ken ik nog van vroeger.![]()
Dunno?quote:
Neequote:
dat ligt dan weer niet in de vriezer bij mij, wel aspergesquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:06 schreef Xiance het volgende:
ik heb wel weer eens zin in kip pesto uit de oven!
Tja, dan moet je maar even omrekenen, he?quote:
Bijvoorbeeld! Ik had zaterdag een Laphraoigh (die volgens mij al een jaartje of wat open was, maar goed). Iederee zat aan de Coors light en keek me nogal wazig aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel met veen aroma van The Isle of Islay
brings back memories.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
riekt net iets minder sterk dan Joop! uit dat paarse flesje
Dat heb ik ooit (in 2001 geloof ik) voor Brad gekocht. Het flesje is nog steeds halfvolquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, dat ken ik nog van vroeger.![]()
Oh.. we hebben gewoon huismerk hier.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef Xiance het volgende:
zilvervliesrijst is wel goed toch?
ik bedoel meer.. ik heb altijd ellende met van die huismerk pakjes!
Rijst moet je echt van een goed merk hebben, die huismerkbagger heb ik altijd oorlog mee, dat zit zo tegen t plafond aan!
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. we hebben gewoon huismerk hier.
Maar goed, ik doe er gewoon satesaus bij. Lekker simpel, en iedereen lust het
Gekruide kipfilet uit de oven met wat ui, knoflook, basilicum en peterselie er bij, builtje rijst, gesnipperde paprika met veldsla, rucolla en puinboompitjes. En als saus satesaus. Als dressing over de sla iets druivenachtigs van de AH
En na een chocolade mouse, of yoghurt met aarbei
175 gradenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar even omrekenen, he?Luie flikker.
o, hier til je geen breuk aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. we hebben gewoon huismerk hier.
Maar goed, ik doe er gewoon satesaus bij. Lekker simpel, en iedereen lust het
Gekruide kipfilet uit de oven met wat ui, knoflook, basilicum en peterselie er bij, builtje rijst, gesnipperde paprika met veldsla, rucolla en puinboompitjes. En als saus satesaus. Als dressing over de sla iets druivenachtigs van de AH
En na een chocolade mouse, of yoghurt met aarbei
asperges? en dan lekker pissenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Xiance het volgende:
Stroekie:
zullen we in augustus die asperges op maken?
jij bent vandaaqg al voor zessen bij de voedertrog ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
zo pannenkoeken zitten achter de kiezen
dat is dan ook wel zo'n loeizwaar parfumquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit (in 2001 geloof ik) voor Brad gekocht. Het flesje is nog steeds halfvol
Daarom! Hey, ik heb gewerkt vandaag, en ik had uberhaupt geen zin om veel werk van m'n verjaardag te makenquote:
graagquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Xiance het volgende:
Stroekie:
zullen we in augustus die asperges op maken?
heel goed!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef wonderer het volgende:
¿Qué es esto? Es arroz.
Tering, veel verder ben ik nog nietHoe gaat jouw spaans, vlinder?
yepquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent vandaaqg al voor zessen bij de voedertrog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |