Ik wil natuurlijk eerst een hele goede brief hebben.quote:
Dat is een goede tip.quote:
Jij dus. En niet wij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef Kabolter het volgende:
Ik wil sowieso één keer in mijn leven de Brief van de Week zijn in de Donald Duck.
Ja hallo!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik had een keer de brief van het jaar in de Hitkrant.
Rotterdammers zijn nou eenmaal gewend om niet voor de grote prijzen mee te willen doen.quote:
Waar ging ie over?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:26 schreef Lienekien het volgende:
Dit is echt de enige juiste reactie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:20 schreef Clupea het volgende:
je moet werken op de redactie...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn nou eenmaal gewend om niet voor de grote prijzen mee te willen doen.
Die draaien liever een tussenseizoen.
Lol, waarover?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:26 schreef Lienekien het volgende:
Ongetwijfeld over Madness en The Beatles. Ik had er een aardig stukje van gebrouwen, met wat leuke metaforen (iets van 'als warme broodjes' en 'mijn platenspeler - ja, zo lang geleden! - lust ze nog steeds'). Ik weet niet eens of ik het bewuste nummer bewaard heb!quote:
Echt waar?quote:
Nee.... Maar hallo he!!! 'De brief aan...' dat is ook niet misselijk hoor als je die te pakken krijgt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef Frollo het volgende:
Een terugkerend thema in DD is natuurlijk de 'Brief aan ...', die voor de verandering niet gericht is aan Oom Donald, maar aan bijvoorbeeld Goofy of Oma Duck. So far, so good, zou je zeggen. Maar sinds enkele jaren wordt het onder de jeugdige epistolograafjes een steeds grotere sport om zich tot zo obscuur mogelijke personages te richten. Denk 'Brief aan de vader van Hiawatha', 'Brief aan 176-167' of 'Brief aan de burgemeester van Puindorp'.
Let op TS: Deze brieven worden nooit Brief van de Week!
Die foto's plaatsen ze toch al een hele tijd niet meer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:44 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Echt waar?
Dat ga je niet menen.![]()
En die foto's dan, komen die bij 1 of andere badmeester vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |