abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:38:43 #1
83951 rashudo
project 2501
pi_71424330
Kom op mensen, als 'the powers that be' ons zouden willen vergiftigen om de bevolking terug te dringen dan:

- Hadden ze het wel via ons drinkwater of voedsel gedaan
- Was het al jaren geleden gebeurd

Verder zou dit betekenen dat een hele groep mensen met macht zeer competent zouden zijn en dit allemaal zonder informatie te lekken voor elkaar kunnen krijgen. Geloof me, zulke groepen bestaan niet.

Denk eens aan de betuwelijn, de HSL, de tramtunnel, de oorlog in Irak en meer van dit soort politieke hoogstandjes. Mensen met macht zijn zo mogelijk nog dommer en onkundiger dan mensen zonder macht. De slimste machtige mensen lijken slim omdat ze eigenlijk niks doen en dus ook niks doms. Video et taceo.

Als dat vaccin al schadelijk is komt het eerder door onkunde en nalatigheid dan moedwillig kwaad.
Their eyes opaque.
pi_71424386
Lambiekje, kom er maar in
Thirteen!
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:41:05 #3
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71424403
JA AMAAR AS WE TOOT GAAN DAN KUNNE WE NIEMEERWWERRKEEE VOOR DE REPTILLLIANS!11!!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71424413
oohh zeg dat dan!
pi_71424448
Ik zou maar uitkijken ts, voor je het weet heb je de illuminati achter je aan. Groetjes, Lambiekje (beroepsmongool)
pi_71424535
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef rashudo het volgende:
Kom op mensen, als 'the powers that be' ons zouden willen vergiftigen om de bevolking terug te dringen dan:

Verder zou dit betekenen dat een hele groep mensen met macht zeer competent zouden zijn en dit allemaal zonder informatie te lekken voor elkaar kunnen krijgen. Geloof me, zulke groepen bestaan niet.

Denk eens aan de betuwelijn, de HSL, de tramtunnel, de oorlog in Irak en meer van dit soort politieke hoogstandjes. Mensen met macht zijn zo mogelijk nog dommer en onkundiger dan mensen zonder macht. De slimste machtige mensen lijken slim omdat ze eigenlijk niks doen en dus ook niks doms. Video et taceo.

Als dat vaccin al schadelijk is komt het eerder door onkunde en nalatigheid dan moedwillig kwaad.
Leuk verhaal, maar je maakt een grote fout....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_71424623
Jullie hebben het allemaal fout. Door de vaccinaties veranderen ze ons ook in reptillians. Dat is het hele plan.
pi_71424643
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef Titus-Pullo het volgende:
Lambiekje, kom er maar in
of één van z'n klonen
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_71424735
Iemand moet em posten...
pi_71424918
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef rashudo het volgende:

Hoewel ik niet geloof in de vaccinatie-bom ofzo, vind ik de tegen-argumenten nergens op slaan
Als ze troep in drinkwater gooien dan worden misschien wel meer mensen ziek dan dat ze willen.
Waarom zou het jaren geleden moeten gebeuren, als ze nu pas willen dat de mens dood gaat?
Machtige groepen waar jij niks vanaf weet bestaan wel. Bin Laden is wel bekend maar er zijn vast groepen die minder bekend zijn en toch invloed op zaken hebben, of in ieder geval nadenken hoe ze invloed kunnen hebben.
Onderschat de mens niet. Politieke mensen die zich bezighouden met transport hebben niks met vaccinatie te maken. Dus al zou dat transport groepje zo dom als een konijn zijn dan zegt dat niks over het politieke groepje die zich bezig houdt met de vaccinatie.

Nogmaal: Ik geloof niet dat ze bewust mensen ziek willen maken met vaccinatie maar je argumenten hiervoor slaan nergens op
pi_71425045
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:

[..]

Machtige groepen waar jij niks vanaf weet bestaan wel. Bin Laden is wel bekend maar er zijn vast groepen die minder bekend zijn en toch invloed op zaken hebben, of in ieder geval nadenken hoe ze invloed kunnen hebben.
Hoe weet jij dan van die groepen?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_71425296
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoe weet jij dan van die groepen?
Dat weet ik net zo goed als dat mensen zeggen dat er geen zijn. Klinkt mij alleen logischer in de oren dan dat er helemaal geen zijn. Ze hoeven niet slecht te zijn ofzo maar ik kan we voorstellen dat er groepen bestaan waarvan het bestaan niet bekend is zodat ze de wet kunnen omzeilen en zich niet te hoeven verantwoorden. Lijkt me logischer dan dat er helemaal geen van zulke groepen zijn.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:33:55 #13
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71426223
Feit is wel dat er troep in de vaccins zit waar je ziek van kan worden en de uitwerking ervan over 10 jaar weet niemand.

Eerst waren er de grootste schreeuwers aanwezig die een vaccinatie eisten en nu ze test personen zoeken is het opeen opvallend stil.

Tevens wil 24,6% van het verpleegkundige personeel geen vaccinatie omdat ze het niet vertrouwen.

Dus onrust hierover is een hele normale en goede zaak.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71427279
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef HugoBaas het volgende:
Feit is wel dat er troep in de vaccins zit waar je ziek van kan worden en de uitwerking ervan over 10 jaar weet niemand.

Eerst waren er de grootste schreeuwers aanwezig die een vaccinatie eisten en nu ze test personen zoeken is het opeen opvallend stil.

Tevens wil 24,6% van het verpleegkundige personeel geen vaccinatie omdat ze het niet vertrouwen.

Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.

Ga je nu weer een rondje proberen?

Oh en die enquete 600 van de 150.000 verplegers is ondervraagd, wellicht hebben er maar 400 iets ingevuld...lekker betrouwbaar dus

Zodra het kan (er zijn nog onderhandelingen namelijk) geef ik mij op als tester mits het in de buurt is. Moet ook gewoon werken he
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71427499
quote:
Kom maar op met die feiten + bronnen bitte!
pi_71427523
quote:

BigPharma
pi_71427564
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.

Oh en die enquete 600 van de 150.000 verplegers is ondervraagd, wellicht hebben er maar 400 iets ingevuld...lekker betrouwbaar dus
Lees dit ook even, over HugoBaas:

Pijnstillers

Dikke faal.
pi_71427603
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef RWest het volgende:

[..]

Kom maar op met die feiten + bronnen bitte!
Hij heeft 'eigen onderzoek' gedaan

woensdag 29 juli 2009 @ 14:16:54 #19
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71427871
Ik vind het allemaal fantastisch wat jullie zeggen mensen, maar zeg nu eens eerlijk.

Wie van jullie heeft zich opgegeven als proefpersoon?
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71427956
Ik zie er geen 'conspiracy' in maar ik wacht wel ff tot die shit getest is, er zitten nogal wat bijwerkingen aan schijnt.
-
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:23:49 #21
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71428148
Het is opeens opvallend stil nu ik vraag wie zich dan heeft aangemeld.
pi_71428240
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:23 schreef HugoBaas het volgende:
Het is opeens opvallend stil nu ik vraag wie zich dan heeft aangemeld.
en jij lult, zoals het een echte BNW/TRU-user betaamt, gewoon over de opmerking van kikoooooo heen...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_71428253
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zodra het kan (er zijn nog onderhandelingen namelijk) geef ik mij op als tester mits het in de buurt is. Moet ook gewoon werken he
Ik durf ook te wedden dat het verpleegsters waren die zich niet wilden laten vaccineren, dat is een MBO niveau 2 opleiding.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:36:54 #24
83951 rashudo
project 2501
pi_71428626
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:

[..]

Hoewel ik niet geloof in de vaccinatie-bom ofzo, vind ik de tegen-argumenten nergens op slaan
Als ze troep in drinkwater gooien dan worden misschien wel meer mensen ziek dan dat ze willen.
Waarom zou het jaren geleden moeten gebeuren, als ze nu pas willen dat de mens dood gaat?
Onderschat de mens niet. Politieke mensen die zich bezighouden met transport hebben niks met vaccinatie te maken. Dus al zou dat transport groepje zo dom als een konijn zijn dan zegt dat niks over het politieke groepje die zich bezig houdt met de vaccinatie.

Nogmaal: Ik geloof niet dat ze bewust mensen ziek willen maken met vaccinatie maar je argumenten hiervoor slaan nergens op
Waarom zouden ze het nu opeens willen? Is er een magische populatiegrens overschreden o.i.d.?

Als ik een machtige groep was, zou ik bijvoorbeeld een lading uien vergiftigen of iets dergelijks, maar geen vaccins, dat is veelste verdacht en daar zijn teveel mensen en onderzoeksgroepen onafhankelijk van elkaar mee bezig. Een vrachtwagen met uien, of tomaten of wat dan ook is simpel aan te houden, je koopt de chauffeur om of terwijl hij slaapt spuit je er wat spul over heen.

Bin Laden zie ik niet als machtig persoon of machtige groep. Hoeveel macht heb je nodig om een paar idioten een pilotenopleiding te laten doen of om een bermbom in elkaar te steken? Bijna geen macht, je hoeft maar een paar idioten te hersenspoelen en een paar euro's bij elkaar te sprokkelen en dit hoort al tot de mogelijkheden.

Onderschat de mens niet? Sorry hoor, maar alles wat de mens doet of aanraakt zit vol fouten en problemen en is daardoor traceerbaar en openbaar.
Their eyes opaque.
pi_71428913
Kansloos-volk-verzamel-topic. Al die huismoeders met vlotte pittige kapsels die hun kinderen geen vaccinatie willen geven omdat dat zogenaamd niet nodig is.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')