abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71448832
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:36 schreef sp3c het volgende:

per se?

dat maak je er zelf van, ze hebben het netjes gevraagd en dit jaar mag het
vorig jaar mocht het niet dus zag je ze neem ik aan ook niet
Ja, per se.

Ze kunnen ook gewoon op dat bootje staan ZONDER uniform. Maar nee, ze moeten per se laten zien dat ze bij Defensie werken om een of andere reden
pi_71448842
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
En ze staan ook niet halfnaakt tussen hossende mannen.
[..]

Toen ik er een paar jaar geleden langs de kant stond als toeschouwer, was de politie keycords aan 't uitdelen met regenboogkleurtjes en de tekst erop dat de politie ook voor homo's een prima werkgever is oid.

Mooi toch.
Regenboogkleurtjes

Ik vind nog steeds dat het militaire uniform hiervoor niet misbruikt mag worden. Ik denk ook dat er maar een handvol militairen daar op zo'n bootje zal staan, want ze zullen zelf ook wel begrijpen dat het door collega's niet op prijs wordt gesteld. Als ze nou gewoon in burgerkleding op zo'n bootje zouden staan zou er niks aan de hand zijn, maar als een paar van die gasten op zo'n bootje staan wordt al heel gauw het hele bedrijf erop aangekeken. Ik heb geen trek om geassocieerd te worden met dat soort praktijken.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:18:11 #128
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_71449085
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 07:16 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ja, per se.

Ze kunnen ook gewoon op dat bootje staan ZONDER uniform. Maar nee, ze moeten per se laten zien dat ze bij Defensie werken om een of andere reden
Je bent echt een homofoob. Laat die lui lekker in hun uniform staan en laten zien dat ze een andere geaardheid hebben.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:22:07 #129
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_71449111
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:58 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Sorry, ik lees geen stripboeken. Geen zin om offtopic te gaan, maar lees je eens in.
Stripboeken? Zijn gewoon gedocumenteerde verhalen uit de Griekse oudheid die ik op het gymnasium al vertaalde.
Ik zou zeggen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Thermopylae
en begin de werken van Herodotus te vertalen.
pi_71449163
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:18 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Je bent echt een homofoob. Laat die lui lekker in hun uniform staan en laten zien dat ze een andere geaardheid hebben.
Ik ben geen homofoob, wat een zielig 'argument'. Waarom moeten ze per se in uniform op een feest staan. Jij als KMA-er zou toch moeten weten dat dat eigenlijk echt niet de bedoeling is. Het uniform heeft niks met hun geaardheid te maken. Ze mogen best homo zijn, natuurlijk. Maar in uniform op zo'n extravagant feest staan vind ik een no-go. Ik ga toch ook niet in uniform feestjes af?
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:42:43 #131
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_71449316
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:27 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik ben geen homofoob, wat een zielig 'argument'. Waarom moeten ze per se in uniform op een feest staan. Jij als KMA-er zou toch moeten weten dat dat eigenlijk echt niet de bedoeling is. Het uniform heeft niks met hun geaardheid te maken. Ze mogen best homo zijn, natuurlijk. Maar in uniform op zo'n extravagant feest staan vind ik een no-go. Ik ga toch ook niet in uniform feestjes af?
Jij ziet het als feestje. Het is niet zo dat ze zichzelf helemaal de tering in zuipen en dronken dingen gaan doen en elkaar gaan staan zoenen of weet ik veel. Het is gewoon een homo happening, waar mensen die jaren bang zijn geweest voor het oordeel van anderen, laten zien van: Ja, ik ben ook homo. Ook homo's uit onze krijgsmacht mogen dit uitdragen. Het enige wat ze ermee zeggen is: "Ik ben militair en ik ben homo." Niets meer. Het is bewonderingswaardig dat collega's in uniform dit durfen te laten zien om zo wellicht anderen binnen de krijgsmacht te laten zien dat ze misschien wel eens schijt moeten hebben aan de mening van anderen.
pi_71450420
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:42 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Jij ziet het als feestje. Het is niet zo dat ze zichzelf helemaal de tering in zuipen en dronken dingen gaan doen en elkaar gaan staan zoenen of weet ik veel. Het is gewoon een homo happening, waar mensen die jaren bang zijn geweest voor het oordeel van anderen, laten zien van: Ja, ik ben ook homo. Ook homo's uit onze krijgsmacht mogen dit uitdragen. Het enige wat ze ermee zeggen is: "Ik ben militair en ik ben homo." Niets meer. Het is bewonderingswaardig dat collega's in uniform dit durfen te laten zien om zo wellicht anderen binnen de krijgsmacht te laten zien dat ze misschien wel eens schijt moeten hebben aan de mening van anderen.
ik heb niet echt wat tegen homo's of lesbiennes maar
wat bereik je er in godsnaam mee om je militaire uniform aan te trekken op een ik citeer ''Homo Happening''?
Ik vind het een beetje het 'ontheiligen' van zowel Defensie als het uniform door het te associeren aan de seksualiteit van iemand of een groep mensen, je kunt zeggen dat het niet zo is maar het is wel degelijk zo...

Waarom geen shirt met daar op de tekst: ''Ik ben militair en ik ben homo''?
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 09:48:33 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71450698
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:36 schreef Shizzah het volgende:

[..]

ik heb niet echt wat tegen homo's of lesbiennes maar
wat bereik je er in godsnaam mee om je militaire uniform aan te trekken op een ik citeer ''Homo Happening''?
Ik vind het een beetje het 'ontheiligen' van zowel Defensie als het uniform door het te associeren aan de seksualiteit van iemand of een groep mensen, je kunt zeggen dat het niet zo is maar het is wel degelijk zo...

Waarom geen shirt met daar op de tekst: ''Ik ben militair en ik ben homo''?
omdat iedereen zo'n shirtje kan laten maken

dat ze toestemming kregen van defensie zegt bovendien wat meer, het is niet individueel meer maar de organisatie zegt zelf 'hij is militair en homo' dat maakt het allemaal wat groter
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 07:16 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ja, per se.

nee niet per se

ze nemen geen ontslag als het niet mag
en de reden lijkt me vrij duidelijk ... ze willen laten zien dat de krijgsmacht als organisatie geen problemen heeft met homosexualiteit
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:22 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Stripboeken? Zijn gewoon gedocumenteerde verhalen uit de Griekse oudheid die ik op het gymnasium al vertaalde.
daar staat toch een ander verhaal dan '300 Grieken hielden de Perzen bijna tegen omdat ze elkaar zo leuk vonden '

dat ze dat leger even tegen hielden komt doordat een betere bewapening, betere training, beter tactisch inzicht en door goed posities te kiezen. Het waren er ook geen 300 maar 4000+
op een gegeven moment worden ze verraden door iemand die de Perzen vertelde hoe ze moesten lopen en toen trokken de Grieken zich terug met uitzondering van de Spartanen en de Thespianen die weigerden te vertrekken maar dat had meer te maken met het feit dat ze als ze de slag verloren eigenlijk nergens anders meer heen konden dan met hun geaardheid

[ Bericht 26% gewijzigd door sp3c op 30-07-2009 09:58:03 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_71450847
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

omdat iedereen zo'n shirtje kan laten maken
Wat maakt dat nou weer uit??? Iedereen kan ook gewoon de dump in lopen en een uniform kopen, wat een slecht argument zeg.
quote:
dat ze toestemming kregen van defensie zegt bovendien wat meer, het is niet individueel meer maar de organisatie zegt zelf 'hij is militair en homo' dat maakt het allemaal wat groter
[..]
Defensie laat het toe, het is wel degelijk nog steeds individueel. Er wordt niks van Defensie uit georganiseerd.
quote:
ze nemen geen ontslag als het niet mag
en de reden lijkt me vrij duidelijk ... ze willen laten zien dat de krijgsmacht als organisatie geen problemen heeft met homosexualiteit
Dat laatste hoeft niet per se in uniform. Daar is het uniform niet voor bedoeld. Ga maar gewoon in je vrijetijdskleding met een spandoekje op een bootje staan dansen ofzo, maar misbruik niet ONS uniform daarvoor.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 10:02:41 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71451028
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:54 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou weer uit??? Iedereen kan ook gewoon de dump in lopen en een uniform kopen, wat een slecht argument zeg.
wat maakt het dan nog uit of ze wel of niet in uniform lopen??
quote:
[..]

Defensie laat het toe, het is wel degelijk nog steeds individueel. Er wordt niks van Defensie uit georganiseerd.
ja gemiste kans maar dat zei ik al eerder

maar dat is wel de insteek gok ik
quote:
[..]

Dat laatste hoeft niet per se in uniform. Daar is het uniform niet voor bedoeld. Ga maar gewoon in je vrijetijdskleding met een spandoekje op een bootje staan dansen ofzo, maar misbruik niet ONS uniform daarvoor.
het hoeft ook niet ... maar echt een probleem zie ik er ook weer niet in
voor mij mag defensie dat zelf bepalen, als het wel mag vind ik het best en als het niet mag dan zal het me ook mijn reet roesten

ik kan wel argumenten voor beide standpunten bedenken eigenlijk
pi_71451406
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat maakt het dan nog uit of ze wel of niet in uniform lopen??
[..]
Zoals ik al zo vaak heb gezegd, het uniform mag hier niet voor misbruikt worden. Als militair heb je een voorbeeldfunctie en zou je niet je uniform naar dit soort openbare evenementen mogen dragen als je niet in functie bent. Heel simpel. Laat dan inderdaad maar gewoon een shirtje maken ofzo.
quote:
ja gemiste kans maar dat zei ik al eerder

maar dat is wel de insteek gok ik
Dat gok je, ja. Maar waarom organiseert Defensie zélf niks? Ik denk dat héél veel militairen het daar niet eens mee zouden zijn namelijk.
[..]
quote:
het hoeft ook niet ... maar echt een probleem zie ik er ook weer niet in
voor mij mag defensie dat zelf bepalen, als het wel mag vind ik het best en als het niet mag dan zal het me ook mijn reet roesten

ik kan wel argumenten voor beide standpunten bedenken eigenlijk
Defensie heeft dat al bepaald, en het is verboden. Nu is er alleen weer het probleem van ruggengraatloze mensen die dit dan wel weer toestaan. En ik zie het probleem wel. Ik wil er niet mee geassocieerd worden. Ik vind het staan op een bootje op een optocht met een heleboel halfblote dansende mannen bij elkaar een zeer negatieve impact hebben op het beeld van Defensie en de militair.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 10:41:53 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71451943
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Zoals ik al zo vaak heb gezegd, het uniform mag hier niet voor misbruikt worden. Als militair heb je een voorbeeldfunctie en zou je niet je uniform naar dit soort openbare evenementen mogen dragen als je niet in functie bent. Heel simpel. Laat dan inderdaad maar gewoon een shirtje maken ofzo.
niet zonder toestemming nee
quote:
[..]

Dat gok je, ja. Maar waarom organiseert Defensie zélf niks? Ik denk dat héél veel militairen het daar niet eens mee zouden zijn namelijk.
zal wel geld kosten
quote:
[..]

Defensie heeft dat al bepaald, en het is verboden.
ja je moet toestemming vragen ja dat hebben ze gedaan en gekregen
quote:
Nu is er alleen weer het probleem van ruggengraatloze mensen die dit dan wel weer toestaan. En ik zie het probleem wel. Ik wil er niet mee geassocieerd worden. Ik vind het staan op een bootje op een optocht met een heleboel halfblote dansende mannen bij elkaar een zeer negatieve impact hebben op het beeld van Defensie en de militair.
dezelfde mensen die het vorig jaar niet toestonden zijn nu geloof ik nog steeds aan het roer dus wat dat betreft ...

en je word er niet mee geasocieert, ik neem iig aan dat er niet mensen in de trein naar je toekomen om te vertellen dat ze je op de boot zagen staan omdat je dezelfde kleren aan hebt
pi_71452197
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef sp3c het volgende:

zal wel geld kosten
[..]
yeah right, wat kost dat nou? Een schijntje met allerlei andere uitgaven die worden gedaan. Aan het geld ligt het niet. Al helemaal niet als je bedenkt dat Defensie er alles aan doet om meer mensen te krijgen tegenwoordig.
quote:
ja je moet toestemming vragen ja dat hebben ze gedaan en gekregen
[..]
En dat is dus heel jammer.
quote:
dezelfde mensen die het vorig jaar niet toestonden zijn nu geloof ik nog steeds aan het roer dus wat dat betreft ...
Welk stukje van ruggengraatloos begrijp je niet?
quote:
en je word er niet mee geasocieert, ik neem iig aan dat er niet mensen in de trein naar je toekomen om te vertellen dat ze je op de boot zagen staan omdat je dezelfde kleren aan hebt
natuurlijk word je er wel mee geassocieerd, dat is logisch met een functie als militair. Precies zoals dat is met bijvoorbeeld politie-agenten. En met de trein reizen doe ik niet.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 10:57:09 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71452370
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

yeah right, wat kost dat nou? Een schijntje met allerlei andere uitgaven die worden gedaan. Aan het geld ligt het niet. Al helemaal niet als je bedenkt dat Defensie er alles aan doet om meer mensen te krijgen tegenwoordig.
ja gemiste kans
quote:
[..]

Welk stukje van ruggengraatloos begrijp je niet?
dat het in een jaar weg is??

hoe ingewikkeld was dat nu?
quote:
[..]

natuurlijk word je er wel mee geassocieerd, dat is logisch met een functie als militair. Precies zoals dat is met bijvoorbeeld politie-agenten. En met de trein reizen doe ik niet.
pfff

ik zag de luchtmobiele brigade ook een keer bij een IDOLS finale uit de lucht vallen
vond het geldverspilling maar om nu te roepen dat ik me ermee geasocieerd voelde ... nah

lekker belangrijk
pi_71452548
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja gemiste kans
[..]
Vind jij. Ik ben blij dat Defensie zich daar niet mee bezig houdt. Evenals een overgrote meerderheid van mijn collega's schat ik zo.
quote:
dat het in een jaar weg is??

hoe ingewikkeld was dat nu?
Ja, ruggengraatloos dus, dat is mijn hele punt, snappez-vous? Is niet moeilijk hoor.
quote:
pfff

ik zag de luchtmobiele brigade ook een keer bij een IDOLS finale uit de lucht vallen
vond het geldverspilling maar om nu te roepen dat ik me ermee geasocieerd voelde ... nah

lekker belangrijk
Dat is dus echt appels met peren vergelijken... Hopelijk snap je dat zelf ook wel. Sterker nog, dit is eigenlijk helemaal geen vergelijking want het slaat nergens op.
Geldverspilling? Hoeveel zou zoiets nou weer kosten dan Niet veel meer dan wat ik in 1 minuut verbruik aan geld als ik mijn werk uitvoer.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 11:11:01 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71452750
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Vind jij. Ik ben blij dat Defensie zich daar niet mee bezig houdt. Evenals een overgrote meerderheid van mijn collega's schat ik zo.
schat je ja ... ik schat dat je bij de minderheid behoort

meerendeel heeft geen mening gok ik
quote:
[..]

Ja, ruggengraatloos dus, dat is mijn hele punt, snappez-vous? Is niet moeilijk hoor.
nee je ne suis snappez-vous

vorig jaar hadden ze wel ruggegraten omdat ze zeiden wat sommige mensen wilden en nu ze zeggen wat sommige mensen niet willen horen is het een ruggegraatloze bende

maar fatsoenlijke argumenten ho maar
quote:
[..]

Dat is dus echt appels met peren vergelijken... Hopelijk snap je dat zelf ook wel. Sterker nog, dit is eigenlijk helemaal geen vergelijking want het slaat nergens op.
Geldverspilling? Hoeveel zou zoiets nou weer kosten dan Niet veel meer dan wat ik in 1 minuut verbruik aan geld als ik mijn werk uitvoer.
nee dat snap ik idd ook niet, het uniform wordt hier net zo goed 'misbruikt' voor commerciele doeleinden
hoe is dit precies anders?

je hebt de Idols finale, dat vind ik stom
en het leger komt daar een showtje geven om zieltjes te winnen

dan vind ik het in dit geval beter gedaan omdat het tenminste niets kost
pi_71453871
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef Lightning_NL het volgende:

Ik denk dat je dat nog vies zou tegenvallen. Als ze een onderzoek onder al het legerpersoneel zouden doen denk ik dat het, zoals Sp3c zegt, de meerderheid niet zou uitmaken. Let wel, een onderzoek onder AL het legerpersoneel, niet alleen onder de 25 jarige testosteronbommen.
Ja, ik generaliseer.
pi_71457986
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

schat je ja ... ik schat dat je bij de minderheid behoort

meerendeel heeft geen mening gok ik
[..]
Ik weet niet bij welk onderdeel jij zit, maar ik denk het niet.
quote:
nee je ne suis snappez-vous

vorig jaar hadden ze wel ruggegraten omdat ze zeiden wat sommige mensen wilden en nu ze zeggen wat sommige mensen niet willen horen is het een ruggegraatloze bende

maar fatsoenlijke argumenten ho maar
[..]
Diepe zucht... Weet je, laat ook maar, kga dit niet blijven uitleggen.
quote:
nee dat snap ik idd ook niet, het uniform wordt hier net zo goed 'misbruikt' voor commerciele doeleinden
hoe is dit precies anders?

je hebt de Idols finale, dat vind ik stom
en het leger komt daar een showtje geven om zieltjes te winnen

dan vind ik het in dit geval beter gedaan omdat het tenminste niets kost
Waarom noem jij het misbruik als het wordt gebruikt voor werving? Het is hetzelfde als een TV-commercial hoor. Vind jij dat in TV-commercials ook het uniform wordt misbruikt?
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:28:59 #144
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_71458693
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:07 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom noem jij het misbruik als het wordt gebruikt voor werving? Het is hetzelfde als een TV-commercial hoor. Vind jij dat in TV-commercials ook het uniform wordt misbruikt?
Ik vind het een schande dat een laagdrempelig, sbs6 niveau camping programma wordt gebruikt om zieltjes te winnen.
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Precies, dus ook dat van onze collega's met een andere geaardheid. Als jij dat niet kan snappen, maar volgens mij is het meer dat je het niet wilt snappen, dan schaam ik me dat jij het over ONS uniform hebt.
Ga me nou niet vertellen dat jij nog nooit met je uniform in de mac o.i.d. hebt gestaan of met militair vervoer door de drive, want dat is stiekem eigenlijk WEL iets waar je het uniform niet voor zou moeten gebruiken.
pi_71459337
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef Bob-B het volgende:
Ga me nou niet vertellen dat jij nog nooit met je uniform in de mac o.i.d. hebt gestaan of met militair vervoer door de drive, want dat is stiekem eigenlijk WEL iets waar je het uniform niet voor zou moeten gebruiken.
Dat is wat ze je op de KMA wijs maken.
pi_71460750
quote:
AMSTERDAM - Circa 65 procent van de jongeren vindt dat mensen door de botenparade van de Gay Pride een verkeerd beeld van homo's krijgen.
Onder homoseksuele jongeren (69 procent) is dat percentage hoger dan onder hun heteroseksuele leeftijdsgenoten (63 procent).

Dat blijkt uit een donderdag gepubliceerde enquête van het jongerenpanel van het tv-programma EenVandaag. In totaal deden tweeduizend jongeren aan het onderzoek mee: 1600 hetero's en vierhonderd homo's.

De Canal Parade vaart zaterdag weer door de grachten van Amsterdam. Doorgaans zijn veel deelnemers schaars of extravagant gekleed.

Genant

Bijna 33 procent van alle jongeren zegt de botenparade zelfs een genante vertoning te vinden. Een kleine 54 procent is het hier niet mee eens. De rest weet het niet

Uit de enquête blijkt ook dat ruim 38 procent wel vindt dat de botenparade goed is voor de homo-emancipatie. Circa 24 procent stelt dat het evenement daar juist slecht voor is.

Politici

Bijna 65 procent van de jongeren vindt het goed dat er politici meevaren tijdens de Canal Parade. Circa 25 procent is het daar niet mee eens.

Verder zou een grote meerderheid (85 procent) het geen probleem vinden om een homoseksuele baas of leraar te hebben.

Bijna driekwart (74 procent) zou het niet erg vinden als de beste vriend of vriendin uit de kast zou komen.
Enough said...
Deze cijfers laten toch wel zien dat het slecht is voor het imago van Defensie om er militairen in uniform tussen te laten staan.
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:47:59 #147
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71461182
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:22 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ik was al ingelezen hoor. Boeken van Herodotus heb ik ook al in mijn bezit.

Het zijn indianenverhalen dat de Grieken met 300 man de Perzen bijna hebben kunnen tegenhouden. Ten eerste waren het veel meer dan 300 man, waarschijnlijk 6000+. Bovendien konden de Grieken die slim gebruik maakten van de nauwe pas bij Thermopylae zo een massale veldslag tegen de Perzen voorkomen die qua numeriek de Grieken overtroffen. De Perzen konden dus onmogelijk gebruik maken van die numerieke overwicht. Dus het is niet zo (wat veel mensen denken) dat 300 Grieken honderdduizenden Perzen hebben tegengehouden. Ik weet niet wat voor stof ze je op de gymnasium hadden voorgeschoteld, maar ik zou er nog eens goed naar gaan kijken.
pi_71464940
En Geenstijl weet het hele gebeuren weer eens PERFECT te omschrijven:
quote:
Iedereen schreeuwt van de daken dat ze de Gay Pride toch vooral heel, heel, héééél erg leuk gezellig en tof vinden, en de mensen die het daar niet mee eens zijn discrimineren. Bullshit natuurlijk want in werkelijkheid is die hele boottocht ook gewoon een übertreurig kudtevenement. Hoe kansloos wil je het hebben, een feestje met aan de ene kant homo's die heel hard roepen 'Wij zijn homo leuk hè!!!', en aan de andere kant politiek correcte sukkels die terugschreeuwen 'Dat vinden wij inderdaad ontzettend leuk!!!'. De boodschap 'Nou en?!' is komend weekend het grootst denkbare taboe in 020. Terwijl dat toch echt het enige juiste antwoord is op zoveel lawaai om niks.
pi_71466577
Als er 500.000 mensen afkomen op een "übertreurig kudtevenement", dan is het toch best een succes .
Misschien kunnen mensen op bootjes met muziek en drank en uitzicht gewoon plezier hebben?
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 19:02:55 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71466616
lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')