Nou, hartstikke leuk...quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:55 schreef Mainport het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/1232
Aantal mannen: 4939
Aantal vrouwen: 580
ielw, nee bedanktquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:56 schreef SeanFerdi het volgende:
elke vrouw moet dus 9 mannen over zich heen laten gaan...
Kom maar terug als je schaamhaar hebt! En dat noemt zich vrouwquote:
Jij had toen je 17 was nog geen schaamhaar!quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar terug als je schaamhaar hebt! En dat noemt zich vrouw![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij had toen je 17 was nog geen schaamhaar!
Toen ik 17 was moest ik mijn ballen scheren met een grasmaaierquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij had toen je 17 was nog geen schaamhaar!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen ik 17 was moest ik mijn ballen scheren met een grasmaaier![]()
Ik ben bezet u_uquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:59 schreef OldJeller het volgende:
En hoeveel procent van die 580 vrouwen is (relationeel gezien) bezet?
Oei.. bittere pil dit topic, de harde waarheid voor velen.![]()
He, meneer uit de ik ben homo topicquote:
Ja, Bomber, hoe zit 't nou met die coming-out?quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
He, meneer uit de ik ben homo topic
Bij MJ thuis? Die scheen een erg goede tuinman te hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen ik 17 was moest ik mijn ballen scheren met een grasmaaier![]()
Ja, dat zeg je ook alleen maar vanwege dit:quote:
Ik heb je wel door.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:56 schreef SeanFerdi het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je ook alleen maar vanwege dit:
[..]
Ik heb je wel door.
Die zit weer in de kast denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 03:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, Bomber, hoe zit 't nou met die coming-out?
Dat kan ik me niet voorstellen, maar ik probeer het dan ook niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:09 schreef Dqod het volgende:
[..].. Nou die gedachte is anders best wel heel erg beangstigend hoor!
Toevallig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, maar ik probeer het dan ook niet.
Aangezien ik hier blauw ben, kunnen we misschien iets regelen.
Als we via de PM nou enige correspondentie hebben over..Whaha smooth..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar neen meneer
-Edit-.. Ik ga naar bed
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:56 schreef SeanFerdi het volgende:
Lijkt wel alsof een aantal mannen met smart aan het wachten zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zit weer in de kast denk ik
Dit procentje in ieder geval welquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:59 schreef OldJeller het volgende:
En hoeveel procent van die 580 vrouwen is (relationeel gezien) bezet?
Oei.. bittere pil dit topic, de harde waarheid voor velen.![]()
Je vergeet het faxen!!11!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mooie dames kunnen mij altijd bereiken via email, PM, Hyves, MSN, postduif, telegram, postkoets of rooksignaal.
Jij komt op FOK! om mannen over je heen te laten gaan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, als ik echt 9 mannen over me heen moet laten gaan, vind ik dit wel een klacht
Lijkt me niet, veel echte mannen zitten hier niet he.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij komt op FOK! om mannen over je heen te laten gaan?
Dan kom je gewoon in de verkeerde subfora.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me niet, veel echte mannen zitten hier niet he.
Waarschijnlijk. waar zitten ze? want daar moet ik zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon in de verkeerde subfora.
Vraag me af of mannen dat willenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me niet, veel echte mannen zitten hier niet he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |