Bek dicht.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:13 schreef x69 het volgende:
Kan het tegenwoordig echt niet meer met 3 zinnen?
dat klopt jong vuilakquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:14 schreef LudoSanders het volgende:
Boh gek! Dat komt van Maikuuul toch?
Soms kies je ervoor bepaalde dingen niet waar te nemen, zoals lelijke mensen op straat uit je beeld wegfilteren. Zo ook met dergelijke dingen hier.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat wordt al eeuwen lang op fok gebruikt, in welk keldertje heb jij gezeten?
Waarom zou ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:38 schreef OldJeller het volgende:
Het komt van die user maikuul, of Kees Kachel.. of wonen ze in dezelfde streek/wijk waar dit woord volstrekt normaal is?
[..]
Soms kies je ervoor bepaalde dingen niet waar te nemen, zoals lelijke mensen op straat uit je beeld wegfilteren. Zo ook met dergelijke dingen hier.
Verder moet je hier nog wat mensen overtuigen, volgens mij.
quote:
goed voorspeldquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:12 schreef OldJeller het volgende:
waarschijnlijk zullen er tal van users verontwaardigd, geïrriteerd of enigszins boos reageren.. maar dat is goed. Dat laat zien dat de user in kwestie er emotioneel van wordt, zich aangesproken voelt, verdrietig is en weet dat hij kut is. Je bent kut.
Het is gewoon Maastrichts dialectquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:38 schreef OldJeller het volgende:
Het komt van die user maikuul, of Kees Kachel.. of wonen ze in dezelfde streek/wijk waar dit woord volstrekt normaal is?
[..]
Soms kies je ervoor bepaalde dingen niet waar te nemen, zoals lelijke mensen op straat uit je beeld wegfilteren. Zo ook met dergelijke dingen hier.
Verder moet je hier nog wat mensen overtuigen, volgens mij.
Daar heb ik nooit opgelet op TV.quote:
doe nou gewoon een boek lezen ofzo.. daar heb je dat niet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit opgelet op TV.
Volgende maand kom ik weer aan mijn wekelijkse uren op de Duitse TV, misschien zal ik turven.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:23 schreef mirved het volgende:
Boh zeg je als je net 22 uur in een hete gamellen bus hebt gezeten opgepropt met andere vluchtelingen uit Sudan, dan bij de grens aankomt, de lokale militie je zusje verkracht en je dan daarna terug stuurt.
Boh..
Boh, echt niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:14 schreef LudoSanders het volgende:
Boh gek! Dat komt van Maikuuul toch?
Spraakgebrek is daar idd uitgevonden.quote:
"Boh" komt uit het drum n bass wereldje. "Boh boh boh" simuleert een pistoolgeknal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:00 schreef GladdeGerard het volgende:
Volgens mij komt het uit Limburg. Ik hoorde het iig het eerst van een Limburgs meisje. 2 jaar later ofzo dook het pas hier op.
dat wilde ik zeggen:(!quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:32 schreef sinadO het volgende:
Boh gek, ouwhoer hey.
boh gekquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Maikuuul het volgende:
Niet weten wie dat heeft verzonnen is zoiets als niet weten wie Royal Sadness heeft verzonnen.
De kuif smilequote:
De woordcombinatie "royal sadness" is ontstaan toen iemand een goede, korte, allesomvattende samenvatting van jouw leven moest geven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Maikuuul het volgende:
Niet weten wie dat heeft verzonnen is zoiets als niet weten wie Royal Sadness heeft verzonnen.
Boh sterk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De woordcombinatie "royal sadness" is ontstaan toen iemand een goede, korte, allesomvattende samenvatting van jouw leven moest geven.
Stiekem ben je boos dat je zelf niks hebt verzonnen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De woordcombinatie "royal sadness" is ontstaan toen iemand een goede, korte, allesomvattende samenvatting van jouw leven moest geven.
Als dergelijke creaties jouw bijdrage aan de samenleving zijn, dan kan je beter van een flat afspringen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stiekem ben je boos dat je zelf niks hebt verzonnen.
Schijnbaar houden mijn "creaties" jou wel flink bezig dus zonder mij had je je niet kunnen ergeren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als dergelijke creaties jouw bijdrage aan de samenleving zijn, dan kan je beter van een flat afspringen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als dergelijke creaties jouw bijdrage aan de samenleving zijn, dan kan je beter van een flat afspringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |