Precies.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:11 schreef julian6 het volgende:
Gast doe nou gewoon niks meerJe maakt het alleen maar erger
De hyves van Annikaquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:13 schreef o.us het volgende:
Heeft iemand nog goed fapvoer voor de nachtFOK!kers?
Je bent er nog...quote:Ik zal me dus niet meer kunnen vertonen op FOK!.
Zitten Tommie en Pippi Langkous er ook bij dan?quote:
Er zijn al 3 topics over hetzelfde onderwerp geopend, wat verwacht je?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:15 schreef Billy_Talent het volgende:
Als je gewoon niks meer hierover rept, is iedereen het morgen alweer vergeten
dat iedereen het morgen vergeten isquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Er zijn al 3 topics over hetzelfde onderwerp geopend, wat verwacht je?
Alsof zij niet net als wij allles loggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:21 schreef ThaOMG het volgende:
Hyves verneuken in naam van FOK! doen we dus niet.
Hyves beheerders mogen zich melden met ip adressen, dan zullen we maatregelen treffen.
Even snel alle krabbels verwijderen dus![]()
SexPistol krijgt zijn zin, Fabio just got pwned!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:18 schreef remlof het volgende:
Hyves verneuken in naam van FOK! doen we dus niet.
Hyves beheerders mogen zich melden met ip adressen, dan zullen we maatregelen treffen.
onder rokjes gefilmdquote:
Je weet dat dat streepje je geen pluspunten oplevert he?quote:
Waarom ken ik deze stoephoer? :')quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je weet dat dat streepje je geen pluspunten oplevert he?
Maar even serieus, wat was er aan de hand?
Heel veelquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
TS maakt een grap over een van zijn vrienden op hyves, een meisje volgens mij, zonder adres oid erbij maar FOK!kers dat het zijn hebben dus zijn hyves en de hyves van dat meisje gevonden. Zal wel aardig wat linkjes hebben opgeleverd bij dat meisje die dus pissed is blijkbaar en FOK! heeft weer een voorbeeld erbij van hoe je niet moet posten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en tegelijkertijd een bewijs, van hoe FOK!kers iemand gewoon met rust moeten laten als ie even zijn emoties uit de hand laat lopen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:38 schreef jogy het volgende:
[..]
TS maakt een grap over een van zijn vrienden op hyves, een meisje volgens mij, zonder adres oid erbij maar FOK!kers dat het zijn hebben dus zijn hyves en de hyves van dat meisje gevonden. Zal wel aardig wat linkjes hebben opgeleverd bij dat meisje die dus pissed is blijkbaar en FOK! heeft weer een voorbeeld erbij van hoe je niet moet posten.
Hij had een stukje tekst van haar hyves in de OP geplakt. Het enige wat je dan hoeft te doen is dat stukje tekst te googlen en tadaaquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:38 schreef jogy het volgende:
[..]
TS maakt een grap over een van zijn vrienden op hyves, een meisje volgens mij, zonder adres oid erbij maar FOK!kers dat het zijn hebben dus zijn hyves en de hyves van dat meisje gevonden. Zal wel aardig wat linkjes hebben opgeleverd bij dat meisje die dus pissed is blijkbaar en FOK! heeft weer een voorbeeld erbij van hoe je niet moet posten.
Ik denk dat het komt doordat er nogal wat mensen hier vertoeven die zelf zo'n ongelooflijk kut leven hebben waardoor ze iedere kans aangrijpen om het leven van mensen dat wel enigzins zin heeft te verpesten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en tegelijkertijd een bewijs, van hoe FOK!kers iemand gewoon met rust moeten laten als ie even zijn emoties uit de hand laat lopen.
Als hij zoiets doet, waarom zou je als een debiel dan achter dat hyves adres aangaan?
Waarom moet iedereen hier iedereen toch steeds naaien?
Blijf nou. Je bent hartstikke fijn.quote:
ja idd hij noemt iemand een kuthoer ofzo en dat backfired vreselijk op hem, ja echt ergquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en tegelijkertijd een bewijs, van hoe FOK!kers iemand gewoon met rust moeten laten als ie even zijn emoties uit de hand laat lopen.
Als hij zoiets doet, waarom zou je als een debiel dan achter dat hyves adres aangaan?
Waarom moet iedereen hier iedereen toch steeds naaien?
Alleen die Goatse e.d. hadden van mij niet gehoevenquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd hij noemt iemand een kuthoer ofzo en dat backfired vreselijk op hem, ja echt erg
Ik weet niet of je het serieus meent of niet, maar ik vind dit gewoon heel erg wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blijf nou. Je bent hartstikke fijn.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:49 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het serieus meent of niet, maar ik vind dit gewoon heel erg wat er gebeurd is.
Ik voel me niet langer prettig bij FOK!. Jammer, tot nu heb ik echt genoten van dit forum.
Ik vrees dat je het er toch echt zelf naar hebt gemaakt. Onder andere omdat je er nu ook zelf over door gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:49 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het serieus meent of niet, maar ik vind dit gewoon heel erg wat er gebeurd is.
Ik voel me niet langer prettig bij FOK!. Jammer, tot nu heb ik echt genoten van dit forum.
Man maak je niet zo druk, ga volgende week gewoon naar die meid toe.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:49 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Doe maar zo.quote:
ja als je in ene vogelaar wijkt woont zekerquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:01 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Man maak je niet zo druk, ga volgende week gewoon naar die meid toe.
Zeg je sorry, zet een lekker muziekie op, 2 halve liters bier en een patatje oorlog erbij, zal je zien dat het een hele romantische avond voor je wordt.
Ja, het is gestoord gedrag. Klaar uit. Laat mensen gewoon met rust, of zeg dat ze dom bezig zijn, of beter hun bek kunnen houden, maar ga niet als een trieste stakker op zoek naar een link om iemand eraan te naaien, en je dag besteden aan een onbekende zijn of haar dag proberen te verzieken op alle mogelijke manieren, wat voor leven heb je zelf dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd hij noemt iemand een kuthoer ofzo en dat backfired vreselijk op hem, ja echt erg
Zet hem dan ook standaard op vrienden van vrienden schele dakduifquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:01 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Doe maar zo.
Vind je het dan gek als mensen niet alleen jij, maar ook je vrienden gaan lastigvallen op hyves?
Zou jij dan nog hyves (willen) gebruiken?
Met die meid komt het wel goed, hoor. Daar maak ik me geen zorgen over.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:01 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Man maak je niet zo druk, ga volgende week gewoon naar die meid toe.
Zeg je sorry, zet een lekker muziekie op, 2 halve liters bier en een patatje oorlog erbij, zal je zien dat het een hele romantische avond voor je wordt.
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:03 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Met die meid komt het wel goed, hoor. Daar maak ik me geen zorgen over.
Het is hoe hier men met elkaar omgaat. Men chanteert, men beledigt, men geniet.
jij bepaalt gelukkig niet wat gestoord gedrag is en wat nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, het is gestoord gedrag. Klaar uit. Laat mensen gewoon met rust, of zeg dat ze dom bezig zijn, of beter hun bek kunnen houden, maar ga niet als een trieste stakker op zoek naar een link om iemand eraan te naaien, en je dag besteden aan een onbekende zijn of haar dag proberen te verzieken op alle mogelijke manieren, wat voor leven heb je zelf dan?
Het is NIET normaal, en WEL erg, omdat het veel meer zegt over de mensen die dat doen, dan over SexPistol...
Er worden mensen hier op dagelijkse basis voor mongool of kuthoer uitgemaakt, dus hou het daar gewoon bij.
Tuurlijk is het genieten om iemand zo op zijn muil te zien gaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:03 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Met die meid komt het wel goed, hoor. Daar maak ik me geen zorgen over.
Het is hoe hier men met elkaar omgaat. Men chanteert, men beledigt, men geniet.
Rustig maar, voordat je boude uitspraken doet over mijn welzijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:04 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Leedvermaak is het beste vermaak
En wat al eerder was genoemd, respect en plaats een comment bij haar foto's. Zo te lezen wilt ze dat heel graag
quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Begin je altijd met lezen op de laatste pagina van een topic?
Emotiesquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:07 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Rustig maar, voordat je boude uitspraken doet over mijn welzijn.
Nee, ik doe je niets en ik woon ook niet in een tokkiewijk.
Zij is een aardige meid die ik in een waan van emotie (prive, of hebben jullie daar ook al naar gezocht) moest ik ff mijn emoties kwijt.
Dat men als een gek die meid stalkt vind ik dom. Jij vast niet, maar ik wel.
Houd het dan FOK! of desnoods mijn hyves. Niet anderen erbij betrekken.
Naar iemand zijn of haar hyves zoeken die je niet kent is normaal gezond gedrag ja? En daar allerlei narigheid gaan posten, helemaal normaal. Tuurlijk, jongen.quote:
Ja, ik heb een raar gevoel van uiten. Is een conditie van mij waar ik niet graag over wil pratenquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:10 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Emoties?
Dus om je emoties te uiten ga je ff iemand belachelijk maken.
Rare manier van uiten heb je
Die type bij haar emo foto: KIJKEN = ERECTIE + RESPECT
Erectie![]()
Nee, maar snap niet waar het over gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Begin je altijd met lezen op de laatste pagina van een topic?
Je hyves is prive hequote:Op woensdag 29 juli 2009 02:07 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Rustig maar, voordat je boude uitspraken doet over mijn welzijn.
Nee, ik doe je niets en ik woon ook niet in een tokkiewijk.
Zij is een aardige meid die ik in een waan van emotie (prive, of hebben jullie daar ook al naar gezocht) moest ik ff mijn emoties kwijt.
Dat men als een gek die meid stalkt vind ik dom. Jij vast niet, maar ik wel.
Houd het dan FOK! of desnoods mijn hyves. Niet anderen erbij betrekken.
HAhahahahahaquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:13 schreef Biefstuk het volgende:
Kom er trouwens net achter dat Anniek biseksueel is
http://vampirefreaks.com/annikax3
Dat ik daarvan op de hoogte ben en dat jij mij irriteert met je meeloper gedrag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:14 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
HAhahahahaha
Wat heb je hierop te zeggen TS ?
Als je goed leest moet het toch wel duidelijk worden maar goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, maar snap niet waar het over gaat.
Ga je me nu neerschieten met je erectie pistool ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:15 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Dat ik daarvan op de hoogte ben en dat jij mij irriteert met je meeloper gedrag.
Ik ben niet boos op je, kerel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:17 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Ga je me nu neerschieten met je erectie pistool ?
Ook op jou kan ik niet boos worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:21 schreef Biefstuk het volgende:
Ze is echt een profiteur, ik begrijp je emoties wel.
Anniek koos voor dat ene meisje
Je moet toch wat, heh.quote:
Je moest eens weten hoe groot mijn grijns isquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:22 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ook op jou kan ik niet boos worden.
Gelukkig, ik gun het je.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:23 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe groot mijn grijns is
quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:23 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe groot mijn grijns is
Morgen sta ik nog grijnzend op mijn werkquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:25 schreef ThaOMG het volgende:
Btw , volgens mij heb ik morgen ochtend echt spierpijn in mijn lachspier
En ik zal om alles moeten lachen wat er maar mee te maken heeft , bijvoorbeeld als er iemand praat over hyves dan ga ik gouden tijden belevenquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:28 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Morgen sta ik nog grijnzend op mijn werk
En als mensen dan vragen wat er zo grappig is antwoord ik met: "Die boris toch"
IK ben geen fabioquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:38 schreef Biefstuk het volgende:
Jij bent fabio gewoonvlerk.
trusten homies, respect en pass die box jwz.
laters man, rustig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:38 schreef Biefstuk het volgende:
Jij bent fabio gewoonvlerk.
trusten homies, respect en pass die box jwz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedendag meneeren en mevrouwen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok , nu vraagt ze er zelf om![]()
![]()
Maar hoe is dit nou uiteindelijk afgelopen.Tussen boris en die breezah?
It's you my love, you who are the stranger![]()
Geen ideequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:07 schreef Inverted_World het volgende:
Maar hoe is dit nou uiteindelijk afgelopen.Tussen boris en die breezah?
Ik hoop dat hij is geslagen door haar vader
![]()
![]()
tjesus, kunnen jullie niet iets anders onderspammen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Tokio Hotel
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
MUHAHAHAHAHA
KANSLOOS
Eerst iemand een hoer noemen, en dan hier gaan janken dat mensen beledigen en dat je het altijd zo'n leuk forum vond![]()
![]()
![]()
![]()
FALER!![]()
Vind het eigenlijk wel terecht dat je boos bent op een legio mensen die je hyves volpompen met zieke zooi, terwijl je zelf niks gedaan hebt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef ThaOMG het volgende:
Ze is terug van vakantie![]()
![]()
Ok , nu vraagt ze er zelf om
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"![]()
tjek haar hyves, zulke stoephoeren moet je gewoon pestenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:49 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel terecht dat je boos bent op een legio mensen die je hyves volpompen met zieke zooi, terwijl je zelf niks gedaan hebt.
![]()
Wtf is hier aan de hand?!
IK hoor gezijk over gehack
en alles maar dit is gewoon
belachelijk. IK weet niet
precies wat hier aan de hand
was maar mensen gedraag je
ff normaal en VOLWASSEN.
Ga niet zulke trieste plaatjes
sturen en al dat gekanker.
Oh nee sorry ik snap het al,
jullie hebben geen leven : )
Nou, ga maar lekker levenloos
zijn op iemand ander ze hyves he?
Ik ga me namelijk NIET op jullie
niveau verlagen door boos te
worden : )
Bij voorbaad dank,
Anniekaa Rooos TEE EMMinds are like parachutes. They only function when open.![]()
De mensen van FOK! die haar nu nog steeds lastigvallen zijn wel hopeloos.
quote:Julian (132) - vandaag, 01:11
anika je bent een lekker dingggg![]()
doe de groeten aan boris![]()
![]()
Het was bij voorbaat al kansloos.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Plankton_ het volgende:
De mensen van FOK! die haar nu nog steeds lastigvallen zijn wel hopeloos.![]()
[..]
Laat mensen toch gewoon met rust, denk ik dan...
Dat geobsedeerde gedrag over mensen die je niet eens kent....![]()
Nee hoor.. alleen als je bij je instellingen hebt staan dat je hyve te zien is voor alleen vrienden dan kun je haar profiel niet zien...quote:
maar idd , wat zielig zeg dat mensen haar zo lastigvallen ... en hetzelfde geldt voor Boris..
af en toe een grapje moet kunnen, maar wat jullie nu doen is wel heel lullig.
Hij heeft spijt en heeft dit duidelijk gezegd. Ik bedoel.. hij is nog zo jong... (niet dat ik superoud ben)
zoek iemand van je eigen leeftijd om te pesten ofsoo!
.![]()
Ik heb ook op haar Hyves gekeken hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het was bij voorbaat al kansloos.
Laat mensen toch gewoon met rust, denk ik dan...
Dat geobsedeerde gedrag over mensen die je niet eens kent....
Maar er is een verschil tussen krabbelen en kijken.![]()
![]()
Ja logisch.. door dit gedoe wordt (bijna) iedereen die erover leest op Fok! nieuwsgierig en gaat kijken...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Ik heb ook op haar Hyves gekeken hoor.
Maar er is een verschil tussen krabbelen en kijken.
.![]()
KIJKEN = ERECTIE + REACTIE ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Ik heb ook op haar Hyves gekeken hoor.
Maar er is een verschil tussen krabbelen en kijken.
![]()
![]()
beter dan mietjes die zulk gedrag vertonen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:56 schreef Dueno het volgende:
het topic stroomt opeens vol met mietjes die medelijden met boris hebben
Ik gaf jullie eerst wel een beetje gelijk... hij moet natuurlijk leren van zn fouten enzo
maar dit is niet eens meer lullig... mensen die je niet kent gaan stalken. Bovendien is hij nog zo jong.. ik wil niet eens weten wat jij allemaal hebt gedaan op zo'n leeftijd (weet je nog vast heel goed.. een paar jaartjes geleden).![]()
haha fagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
beter dan mietjes die zulk gedrag vertonen...
Ik gaf jullie eerst wel een beetje gelijk... hij moet natuurlijk leren van zn fouten enzo
maar dit is niet eens meer lullig... mensen die je niet kent gaan stalken. Bovendien is hij nog zo jong.. ik wil niet eens weten wat jij allemaal hebt gedaan op zo'n leeftijd (weet je nog vast heel goed.. een paar jaartjes geleden)
![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:56 schreef Dueno het volgende:
het topic stroomt opeens vol met mietjes die medelijden met boris hebben
Als je een topic aanmaakt en je gaat iemand belachelijk maken op internet dan weet je dondersgoed dat dat op Fok! 90% kans heeft van dat het een backfire topic wordt.
De reacties om de hyves van dat meisje waren misschien wat triest, maar who cares, dit is nog niet vergeleken met de Emimich rel
Ja maar kom op... kijk naar zn leeftijd...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je een topic aanmaakt en je gaat iemand belachelijk maken op internet dan weet je dondersgoed dat dat op Fok! 90% kans heeft van dat het een backfire topic wordt.
De reacties om de hyves van dat meisje waren misschien wat triest, maar who cares, dit is nog niet vergeleken met de Emimich rel
Waarom laten jullie em niet lkkr uitpuberen?
Ik durf te wedden dat ik niet de enige ben die zo denkt... waarom durft de rest alleen maar te lezen en niets te posten?
.![]()
Ze hebben GEEN leven... om 1 of 2 uur s' nachts zo zielig doen hier , kan ik niet anders verwoorden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, het is gestoord gedrag. Klaar uit. Laat mensen gewoon met rust, of zeg dat ze dom bezig zijn, of beter hun bek kunnen houden, maar ga niet als een trieste stakker op zoek naar een link om iemand eraan te naaien, en je dag besteden aan een onbekende zijn of haar dag proberen te verzieken op alle mogelijke manieren, wat voor leven heb je zelf dan?
.....![]()
Kijk, als zelfs zij dat vindt.. dan is er idd iets mis met julliequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
.....
IK weet niet
precies wat hier aan de hand
was maar mensen gedraag je
ff normaal en VOLWASSEN.
Ga niet zulke trieste plaatjes
sturen en al dat gekanker.
Oh nee sorry ik snap het al,
jullie hebben geen leven : )
....
Anniekaa Rooos TEE EM
.![]()
Word hier nog steeds over verder gegaan?
Righht..Where figures from the past stand tall,
And mocking voices ring the halls.
Imperialistic house of prayer,
Conquistadors who took their share.![]()
Heb je nou nog met dr gepraat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:35 schreef SexPistol het volgende:
Word hier nog steeds over verder gegaan?
Righht..
Ik kan het eigenlijk niet eens geloven dat je het leuk vindt dat allerlei mensen worden gestalkt op hyves. Of ze hier nou wel of niet mee te maken hebben...quote:
Bovendien is dit toch te saai om er lang mee door te gaan![]()
Die krabbeltjes zullen verwijderd worden... steeds weer dezelfde grapjes als (je bent een hoer, blabla ....kusjes van Boris) zullen gaan vervelen
.![]()
We hebben het bijgelegd en ze is verder niet boos op mij.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heb je nou nog met dr gepraat?
Where figures from the past stand tall,
Ohh , dan kan je dr wel even neukenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:46 schreef SexPistol het volgende:
[..]
We hebben het bijgelegd en ze is verder niet boos op mij.
Oh wacht , jij niet![]()
![]()
Waar lag die foto van jou ook alweer?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:18 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Ohh , dan kan je dr wel even neuken
Oh wacht , jij niet
Zullen we die voor de grap naast die van mij leggen?Where figures from the past stand tall,
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:58 schreef Dueno het volgende:
he vieze bezem jij zou weg gaan van fok!!!!!!! mietje!
je klinkt als mn broertje van 13
.![]()
hahaha wat moet dat een kkjong zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:29 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
je klinkt als mn broertje van 13
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:45 schreef Dueno het volgende:
[..]
hahaha wat moet dat een kkjong zijn
.![]()
Je disst jezelf hier, heb je het door?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:45 schreef Dueno het volgende:
[..]
hahaha wat moet dat een kkjong zijn
Eigenlijk hetzelfde, he?
Maar goed, onder de noemer "Wat gij niet wil dat u geschiedt...", dan misschien...![]()
![]()
hohoho wat ben jij slim!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:26 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Je disst jezelf hier, heb je het door?
![]()
Ja sorry aan die meid die me bij m'n borsthaar greep terwijl ik in de rij voor het toilet stond en die ik daarna op haar kont tikte.![]()
Jij hebt teveel fantasie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:26 schreef remlof het volgende:
Ja sorry aan die meid die me bij m'n borsthaar greep terwijl ik in de rij voor het toilet stond en die ik daarna op haar kont tikte.
![]()
![]()
omgquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:29 schreef SexPistol het volgende:
Omdat ThaOMG zo'n lekkerding is...
Je bent wel geliefd, ThaOMG
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |