quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De co-op is meer dan geslaagd. Ik speel samen met mijn broer. Hebben nu een lvl 30 Siren en Hunter.Co-op is idd vet en werkt als een tiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
Ja, het maakt niet uit met welk wapen je gaat. Ik zelf gebruik veel de shotgun, maar ik heb dan ook een supergoede shotgun. Bij een hunter moet je ook opletten in welke tree je de skillpoints gooit, je kan het gooien en een tree waarbij je ook nog eens extra damage oid krijgt voor revolvers/snipers, dus daar moet je wel op letten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef emokid het volgende:
Ik wil met mijn hunter naast de Sniper en Repeater nog een gun meesteren, is dat handig? Mijn efficiency is nog maar op level 2 van beiden, dus als ik bijv vanaf nu ook de shotgun gebruik kan ik dat makkelijk gelijkhouden toch? Wordt een shotgun aangeraden?
Gezien de bug?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef Silv het volgende:
Iemand op de xbox zin om vanaf t begin te co-open?
Die heb ik vanmiddag ook gedaan. Level 23 inmiddels.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef emokid het volgende:
Net Marley en Moe afgemaakt, man wat een kutbeesten waren dat. Ik kon pas schade toerichten als ze hun bek opentrokken.
Ik weet sowieso dat hij op de bovenste verdieping ligt. Gewoon goed kijken. Ik kan mij herinneren dat ik hem zo had gevonden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef emokid het volgende:
Weet iemand waar de Repair Kit ligt voor de claptrap in Sledge's Safehouse? Ik ben precies op dat punt waar de map aanduidt gaan staan op twee verdiepingen maar kon niks vinden..
Weet niet zeker of ik de juiste in mn gedachten heb, maar als het goed is ligt hij op een pijp oid boven je:Pquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef emokid het volgende:
Weet iemand waar de Repair Kit ligt voor de claptrap in Sledge's Safehouse? Ik ben precies op dat punt waar de map aanduidt gaan staan op twee verdiepingen maar kon niks vinden..
Geeft aan hoe zeldzaam het is. Zeldzaam is meestal ook beterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:00 schreef emokid het volgende:
Ik ga het nu proberen. Net een mooie sniper gevonden, een blauwe (wat houdt dat eigenlijk in?) met 243 damage en 0.9 fire rate. Moet alleen even lvl.19 worden voor ik hem kan gebruiken.
Je kan best naar binnen, had hem met gemak geslacht op lvl 19.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef emokid het volgende:
Repair Kit al gevonden, lag op een pijp/buis op het plafond.
Ik heb nu alle missions bij de bounty board gedaan en volgens mijn map is er nog een bounty board, bij dat ene poort die je moet openen (die mission nadat je je eerste auto krijgt). Ik zie alleen nergens een plek om het te activeren, is het een bug? Overigens ben ik nu lvl. 19 en de enige mission die ik nu over heb is om naar Sledge te gaan.. Moet ik nog wachten of kan ik al naar binnen?
de eerste is automatisch equiped omdat dan die slot nog leeg isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef emokid het volgende:
Ik kreeg nadat ik Sledge had verslagen en met die kerel ging praten een 'class mod', wordt deze automatisch equipped of moet ik het zelf doen? Ik kan hem niet vinden in mijn inventory.
pff die quest heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef emokid het volgende:
Ik kan met de mission waar je de Combat Rifle onderdelen moet vinden niet afmaken. Alle onderdelen zitten in zo'n Bandit outpost met steigers oid, waarvan ik de derde niet kan vinden. :/ Ik sta letterlijk precies in het vakje op beide steigers. Waar zit die?!
google is your friend (voor de volgende keer)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef emokid het volgende:
Ik kan met de mission waar je de Combat Rifle onderdelen moet vinden niet afmaken. Alle onderdelen zitten in zo'n Bandit outpost met steigers oid, waarvan ik de derde niet kan vinden. :/ Ik sta letterlijk precies in het vakje op beide steigers. Waar zit die?!
Hij zat op een plek ergens 10 meter van het groene vakje vandaan.![]()
is dat uit me hoofd niet de revolverquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
google is your friend (voor de volgende keer)
als het goed is staat er een uitgebrand wrak een stukje verder op daar in de stoel ligt het
kan ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef leeell het volgende:
[..]
is dat uit me hoofd niet de revolver
Dikke 85 in Metacritic, fuck de PU. Deze game is echt geweldig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Lyzio het volgende:
Matige 75 in de PU... begin nu toch te twijfelen. Wie haalt me over?
De PU geeft ook een 45 voor Dissidia, ik zou me er niet te veel van aan trekkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Lyzio het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef DjNivek het volgende:
De PU geeft ook een 45 voor Dissidia, ik zou me er niet te veel van aan trekken
Je kan overal terug naar toequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef emokid het volgende:
Ik heb net de achievement van alle missies in Fyrestone gehaald gekregen. Is het veilig om naar dahl headlands te gaan? Kan ik terug?
de cijfers uit de PU moet je sowieso niet serieus nemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Lyzio het volgende:
Vooral co-op is geweldigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Lyzio het volgende:
Gast.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:59 schreef SocialDisorder het volgende:
heerlijke game, maar naar mijn gevoel blijf je te lang in het openingsgebied rondhangen. Ik schiet die Skag-hond-rat-dingen nu met één schot uit m'n repeater he-le-maal kapot. Uitdaging is wel een beetje weg zo...
Die is precies hetzelfde. Alleen je zit met meerdere mensen, voor de rest 100 procent gelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Samael het volgende:
Nu level 27 Soldier class. Ik vind het spel best makkelijk tot nu toe...
Ben alleen nog bezig geweest met de SP. Ik wil 'm eerst uitspelen voordat ik de MP ga proberen.
De waarschuwing komt optijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Borderlands online spelen blijkt een risico
Phasewalk is super handig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:32 schreef Mirel het volgende:
ben een lvl 11 siren. Phasewalken met health gen is best een cheat tot nu toe. En mannetjes plat rijden met de auto is ook handig
Die zijn best kut soms jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef emokid het volgende:
Wow sick, moest net een Artifact ophalen in de mijnen van Dahl Headland. Ik zo naar beneden met de lift, draai het hoekje om en sta opeens voor 5 van die supergeavanceerde gundam wings oid.![]()
![]()
Gelijk de Artifact gepakt en de lift gevlucht want ik kon niet eens door het schild komen van ze. Wat waren dat in hemelsnaam voor beesten? Ik ben level 22.
Hm weet ik zo niet. Zou je zelf even uit moeten vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef emokid het volgende:
Kan ik shock wapens tegen ze gebruiken, zijn ze daar gevoelig voor? Ik heb een shotgun en een grenade mod die shockeffect hebben.
ik heb had volgens mij ook shock geprobeerd, maar niet veel hielp tegen die dingen dus op het eind maar met me standaard shotgun en explosion grenade die dingen de hele kamer rond gekitequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef emokid het volgende:
Kan ik shock wapens tegen ze gebruiken, zijn ze daar gevoelig voor? Ik heb een shotgun en een grenade mod die shockeffect hebben.
Granaten gooien doen de job. Met de explosive longbow werkt dit uitstekend. Gewoon zodra die knakker het gevecht aangaat direct granaat gooien. Zijn die skags direct naar de tering.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef Caspian het volgende:
TVP
Ik ben net begonnen met deze game (PC), en hij bevalt me nu al enorm. Ik ben een hunter, dus voornamelijk snipen en af en toe het af maken met een normaal pistool. Ik heb net m'n vogeltje (yay) en kom nu gelijk bij de eerste hindernis. 9-Toes.. Ik word steeds door die 2 kuthonden afgemaakt, en eigenlijk is vrijwel direct m'n shield weg wanneer ik in die pit spring...
Nu eerst even een pizza eten, en het dan straks nog maar een proberen.
Het is gelukt! Thanks. Toch maar die sticky grenades gekocht, en daarmee was het zo klaar. ^^quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Granaten gooien doen de job. Met de explosive longbow werkt dit uitstekend. Gewoon zodra die knakker het gevecht aangaat direct granaat gooien. Zijn die skags direct naar de tering.
Ik heb een fire shotgunquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Samael het volgende:
Ik ben nu level 33 en gebruik alleen nog maar dit wapen
[ afbeelding ]
Na een paar schoten vliegen de badasses in de fik en regent het oranje damage nummertjes tot ze erbij neervallen
Om een screenshot te maken van je wapen, moet je met de rechter muisknop op een wapen klikken in je inventory.
Dat lijkt me een goede paniekzaaierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Samael het volgende:
Ik ben nu level 33 en gebruik alleen nog maar dit wapen
[ afbeelding ]
Na een paar schoten vliegen de badasses in de fik en regent het oranje damage nummertjes tot ze erbij neervallen
Om een screenshot te maken van je wapen, moet je met de rechter muisknop op een wapen klikken in je inventory.
Die crit krijg je altijd als je in de mond van die beesten schietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb nu een best aardige shotgun, op korte afstand 3 adult skrags met één knal kapot, waaronder 2 met Critical Hit.
Ik ga m'n soldier opfokken met combatrifles als primaire keuze en shotgun en sniperrifle als secundaire keuzes. Scorpio turret gebruiken om m'n ammo en health op peil te houden. I'm loving this game more and more.
Dit wil ik ook wel weten jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef emokid het volgende:
Ik ben nu level 25. Kan ik met een maat co-oppen die nog helemaal niet begonnen is? Kan ik dan met hem de eerste missions doornemen? Hoe zit dat?
Je zal zijn game moeten joinen als je de begin missies wilt doen. Als hij jou game joint, komt hij op het punt waar jij zit in de storylinequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef emokid het volgende:
Ik ben nu level 25. Kan ik met een maat co-oppen die nog helemaal niet begonnen is? Kan ik dan met hem de eerste missions doornemen? Hoe zit dat?
Gebruik een shockwapen. Is die supermutant zeer gevoelig voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:17 schreef Caspian het volgende:
Pfffff.... Besluit ik toch maar Sledge's Safehouse in te gaan, aangezien ik er toch in de buurt was, word ik me aan het einde even een partij afgemaakt door die reus, niet normaal.. Maar goed, de missie was ook 'tough', dus ik probeer hem wel nadat ik eerst wat andere missies gedaan heb.
Thanks. ^^ Moet ik eerst eentje te pakken krijgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gebruik een shockwapen. Is die supermutant zeer gevoelig voor.
Dat is bij shotguns. Dat is hoeveel kogels in 1 keer. Dat is in geel. In het wit zie je de damage per kogel.quote:
Dat kan maar is wel een beetje kut. Je kunt zijn game joinen (moet hij Invite party doen vanuit zijn singleplayer game) en kunnen jullie zijn missies doen, maar krijg jij geen xp voor de missies (heb je al gekregen voor die missie te completen in je eigen game) en je zult ook weinig xp binnen harken met killen, want je bent zelf al hoog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef emokid het volgende:
Level 23 hier, dus als je interesse hebt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef emokid het volgende:
kan je terugkopen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Mirel het volgende:
Heb net tegen een grote mutant gevochten die de sleutel tot de Sledge mine hideout bewaakte. Die explosive rocket schietende shotguns die er lachen waren crap. Enige wat hielp is sniper en een gewone kogelschietende shotgun. Granaten etc zijn allemaal crap. Die verkoop ik dan ook altijd, samen met SMG's, Pistolen en gewone Rifles. Al heb ik spijt dat ik nu een 6 kogel niet automatische combat rifle verkocht heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |