abonnement Unibet Coolblue
pi_74201057
Wow sick, moest net een Artifact ophalen in de mijnen van Dahl Headland. Ik zo naar beneden met de lift, draai het hoekje om en sta opeens voor 5 van die supergeavanceerde gundam wings oid.

Gelijk de Artifact gepakt en de lift gevlucht want ik kon niet eens door het schild komen van ze. Wat waren dat in hemelsnaam voor beesten? Ik ben level 22.
pi_74201138
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:32 schreef Mirel het volgende:
ben een lvl 11 siren. Phasewalken met health gen is best een cheat tot nu toe. En mannetjes plat rijden met de auto is ook handig
Phasewalk is super handig.

Beter dan zo'n kut vogel

En SHotguns zijn echt pure power
pi_74201327
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef emokid het volgende:
Wow sick, moest net een Artifact ophalen in de mijnen van Dahl Headland. Ik zo naar beneden met de lift, draai het hoekje om en sta opeens voor 5 van die supergeavanceerde gundam wings oid.

Gelijk de Artifact gepakt en de lift gevlucht want ik kon niet eens door het schild komen van ze. Wat waren dat in hemelsnaam voor beesten? Ik ben level 22.
Die zijn best kut soms ja
Ze hebben een gigantisch schild, maar echt heel weinig health
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_74201555
Kan ik shock wapens tegen ze gebruiken, zijn ze daar gevoelig voor? Ik heb een shotgun en een grenade mod die shockeffect hebben.
pi_74201816
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef emokid het volgende:
Kan ik shock wapens tegen ze gebruiken, zijn ze daar gevoelig voor? Ik heb een shotgun en een grenade mod die shockeffect hebben.
Hm weet ik zo niet. Zou je zelf even uit moeten vinden
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:01:28 #256
256666 leeell
I know you're lonely
pi_74201880
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef emokid het volgende:
Kan ik shock wapens tegen ze gebruiken, zijn ze daar gevoelig voor? Ik heb een shotgun en een grenade mod die shockeffect hebben.
ik heb had volgens mij ook shock geprobeerd, maar niet veel hielp tegen die dingen dus op het eind maar met me standaard shotgun en explosion grenade die dingen de hele kamer rond gekite
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_74203225
Ze vielen toch mee, met een paar rake granaten kon ik ze met een paar schoten al neerhalen. Ben nu lvl. 23 Hunter en heb de Elephant Gun als Sniper

Hij doet 300 damage en neemt 7 kogels tegelijk op. Had hem toevallig in de machine gevonden toen ik daar rechts keek bij de wapens die met een timer verkocht worden.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:47:41 #258
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74206667
Heb net tegen een grote mutant gevochten die de sleutel tot de Sledge mine hideout bewaakte. Die explosive rocket schietende shotguns die er lachen waren crap. Enige wat hielp is sniper en een gewone kogelschietende shotgun. Granaten etc zijn allemaal crap. Die verkoop ik dan ook altijd, samen met SMG's, Pistolen en gewone Rifles. Al heb ik spijt dat ik nu een 6 kogel niet automatische combat rifle verkocht heb.
When all else fails, you always have delusion.
pi_74207044
Wat voor class heb je? Ik was Hunter toen en weet nog dat die met een Shock shotgun veel te makkelijk dood ging. Had totaal geen moeite.

Moest net wel tegen die reuzevogel, Morthrakk of zoiets. Daar moest ik wel even bijten, ik kreeg maar vuurballen op mij geschoten.

Heb trouwens ook twee Eridian guns, een vaag bliksemachtig iets. Ik weet niet wat die doet, het herladen duurt ook superlang. Daarnaast die ene Sniper die in dit topic al eens genoemd is.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:37:42 #260
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_74208858
TVP

Ik ben net begonnen met deze game (PC), en hij bevalt me nu al enorm. Ik ben een hunter, dus voornamelijk snipen en af en toe het af maken met een normaal pistool. Ik heb net m'n vogeltje (yay) en kom nu gelijk bij de eerste hindernis. 9-Toes.. Ik word steeds door die 2 kuthonden afgemaakt, en eigenlijk is vrijwel direct m'n shield weg wanneer ik in die pit spring...

Nu eerst even een pizza eten, en het dan straks nog maar een proberen.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_74209176
Mijn huidige favo's op level 15:

GGN 490 B Burning rifle: sniper met 117 damage en 3x firedamage
GGN Blast sniper met 110 damage met exploding en 150% critical hit

SG21 Terrible Matador shotgun 33x12 damage

pi_74209253
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef Caspian het volgende:
TVP

Ik ben net begonnen met deze game (PC), en hij bevalt me nu al enorm. Ik ben een hunter, dus voornamelijk snipen en af en toe het af maken met een normaal pistool. Ik heb net m'n vogeltje (yay) en kom nu gelijk bij de eerste hindernis. 9-Toes.. Ik word steeds door die 2 kuthonden afgemaakt, en eigenlijk is vrijwel direct m'n shield weg wanneer ik in die pit spring...

Nu eerst even een pizza eten, en het dan straks nog maar een proberen.
Granaten gooien doen de job. Met de explosive longbow werkt dit uitstekend. Gewoon zodra die knakker het gevecht aangaat direct granaat gooien. Zijn die skags direct naar de tering.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:04:38 #263
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_74209909
Ik ben nu level 33 en gebruik alleen nog maar dit wapen


Na een paar schoten vliegen de badasses in de fik en regent het oranje damage nummertjes tot ze erbij neervallen

Om een screenshot te maken van je wapen, moet je met de rechter muisknop op een wapen klikken in je inventory.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:12:34 #264
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74210148
Ik heb wel eens fire wapens gehad, vond ze niks en heb ze verkocht. :$
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 01:23:24 #265
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_74211405
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:47 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Granaten gooien doen de job. Met de explosive longbow werkt dit uitstekend. Gewoon zodra die knakker het gevecht aangaat direct granaat gooien. Zijn die skags direct naar de tering.
Het is gelukt! Thanks. Toch maar die sticky grenades gekocht, en daarmee was het zo klaar. ^^
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_74212217
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Samael het volgende:
Ik ben nu level 33 en gebruik alleen nog maar dit wapen
[ afbeelding ]

Na een paar schoten vliegen de badasses in de fik en regent het oranje damage nummertjes tot ze erbij neervallen

Om een screenshot te maken van je wapen, moet je met de rechter muisknop op een wapen klikken in je inventory.
Ik heb een fire shotgun
50x11 ofzo en 1 knal van kortbij en ze vliegen in de fik en zijn kapot !

Geweldig spel
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 03:55:32 #267
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74212501
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:04 schreef Samael het volgende:
Ik ben nu level 33 en gebruik alleen nog maar dit wapen
[ afbeelding ]

Na een paar schoten vliegen de badasses in de fik en regent het oranje damage nummertjes tot ze erbij neervallen

Om een screenshot te maken van je wapen, moet je met de rechter muisknop op een wapen klikken in je inventory.
Dat lijkt me een goede paniekzaaier


Ik gebruik deze drie enorm veel (level 17 Hunter):

Een simpel schot en elk shield gaat er aan bij krachtige lui, tweede shot is dodelijk.
Dwergen, psycho's, bandits en ander laag gespuis die frituur ik allemaal met één schot


Uber shotgun, een paar schoten en praktich elke Skrag ligt in stukken.
Enige shotgun waarmee ik die klerevogels ook uit de lucht kan schieten.





Deze twee gebruik ik voor bossfights en voor het opruimen van meerdere tegenstanders in één keer:



En dit shield kwam ik tegen op level 10 oid, men wat moest ik lang wachten voordat ik 'm ook echt kon gebruiken


En deze zit al vanaf level 7 in mijn inventory
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:36:19 #268
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_74214505
Die level 25 Sniper kan je beter verkopen, als je eenmaal rond de 22/23 zit krijg je veel betere snipers (ik spreek uit ervaring, New Haven Chests )
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_74219469
Die level 25 sniper is best goed hoor, maar niets topt de Elephant Gun.
pi_74220060
Ik heb nu een best aardige shotgun, op korte afstand 3 adult skrags met één knal kapot, waaronder 2 met Critical Hit.
Ik ga m'n soldier opfokken met combatrifles als primaire keuze en shotgun en sniperrifle als secundaire keuzes. Scorpio turret gebruiken om m'n ammo en health op peil te houden. I'm loving this game more and more.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_74220437
Ik ga hierna maar eens aan een Soldier beginnen, ik kom zoveel Rifles tegen die ik wil gebruiken.
pi_74220555
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb nu een best aardige shotgun, op korte afstand 3 adult skrags met één knal kapot, waaronder 2 met Critical Hit.
Ik ga m'n soldier opfokken met combatrifles als primaire keuze en shotgun en sniperrifle als secundaire keuzes. Scorpio turret gebruiken om m'n ammo en health op peil te houden. I'm loving this game more and more.
Die crit krijg je altijd als je in de mond van die beesten schiet
No resentment ever evened out a weaker hand
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:57:54 #273
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74220849
Ligt het aan mij, of kan ik geen wapen behouden? Ik heb een paar wapens opgepakt, maar blijft met een paar zitten (twee handguns, terwijl ik ook een shotgun en een assaultrifle heb)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_74220882
Wat bedoel je precies? In het begin krijg je twee slots om je wapens in te doen, later drie en vier.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:03:22 #275
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74221058
Links is alles wat niet geequipped is, en rechts in de 2 slots wel. Klik 1x op een wapen links, en dan vervolgens 1x in een van de hokjes rechts.
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')