Dit wil ik ook wel weten jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef emokid het volgende:
Ik ben nu level 25. Kan ik met een maat co-oppen die nog helemaal niet begonnen is? Kan ik dan met hem de eerste missions doornemen? Hoe zit dat?
Je zal zijn game moeten joinen als je de begin missies wilt doen. Als hij jou game joint, komt hij op het punt waar jij zit in de storylinequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef emokid het volgende:
Ik ben nu level 25. Kan ik met een maat co-oppen die nog helemaal niet begonnen is? Kan ik dan met hem de eerste missions doornemen? Hoe zit dat?
Gebruik een shockwapen. Is die supermutant zeer gevoelig voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:17 schreef Caspian het volgende:
Pfffff.... Besluit ik toch maar Sledge's Safehouse in te gaan, aangezien ik er toch in de buurt was, word ik me aan het einde even een partij afgemaakt door die reus, niet normaal.. Maar goed, de missie was ook 'tough', dus ik probeer hem wel nadat ik eerst wat andere missies gedaan heb.
Thanks. ^^ Moet ik eerst eentje te pakken krijgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gebruik een shockwapen. Is die supermutant zeer gevoelig voor.
Dat is bij shotguns. Dat is hoeveel kogels in 1 keer. Dat is in geel. In het wit zie je de damage per kogel.quote:
Dat kan maar is wel een beetje kut. Je kunt zijn game joinen (moet hij Invite party doen vanuit zijn singleplayer game) en kunnen jullie zijn missies doen, maar krijg jij geen xp voor de missies (heb je al gekregen voor die missie te completen in je eigen game) en je zult ook weinig xp binnen harken met killen, want je bent zelf al hoog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef emokid het volgende:
Level 23 hier, dus als je interesse hebt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef emokid het volgende:
kan je terugkopen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Mirel het volgende:
Heb net tegen een grote mutant gevochten die de sleutel tot de Sledge mine hideout bewaakte. Die explosive rocket schietende shotguns die er lachen waren crap. Enige wat hielp is sniper en een gewone kogelschietende shotgun. Granaten etc zijn allemaal crap. Die verkoop ik dan ook altijd, samen met SMG's, Pistolen en gewone Rifles. Al heb ik spijt dat ik nu een 6 kogel niet automatische combat rifle verkocht heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |