ze maakten er meerquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:19 schreef De_Hertog het volgende:
Bayerische MotorWerke
Helaas had ik een foto geplaatst en ziet de P70 er zo niet uit, anders had je het punt verdient, want Sachsenring (de fabrikant van Trabant) wilde inderdaad de P70 uitbrengen als een grotere versie. Knap dat je die kende, maar helaas niet het antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:34 schreef Szura het volgende:
P70?
haha ja toen ik die kastelenhint zag wist ik genoegquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas had ik een foto geplaatst en ziet de P70 er zo niet uit, anders had je het punt verdient, want Sachsenring (de fabrikant van Trabant) wilde inderdaad de P70 uitbrengen als een grotere versie. Knap dat je die kende, maar helaas niet het antwoord op de vraag.
En die is wel goed. Ook bijzondere auto's, ook van plastic, vrijwel dezelfde motor als de Trabant maar dan in een 'volledige' auto. Keertje een kapotte gezien, de eigenaar had er vierhonderd kilometer mee gereden en toen was de auto 'moe'. Daar was nog plek zat onder de motorkap voor nog zo'n motor ernaastquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef Terpentin07 het volgende:
wartburg
Desondanks, leuk dat je hem kende. Speciale interesse in oostblok-auto's? Zo ja, ken je mijn auto al?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Szura het volgende:
[..]
haha ja toen ik die kastelenhint zag wist ik genoeg
Ik weet weinig van auto's maar m'n vader heeft wel interesse in zo'n wagens. Was maar een gokje, maar blijkbaar toch dicht in de buurtquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Desondanks, leuk dat je hem kende. Speciale interesse in oostblok-auto's? Zo ja, ken je mijn auto al?
Kaliningrad?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Sorry duurt een beetje lang.Lijkt net alsof mijn werkgever een 56k modem heeft aangeschaft.Daarom maar een makelijke vraag.Met afbeeldingen lukt niet.
is een stad in Rusland en de hoofdstad van de oblast (provincie)
. Sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie is dit gebied een exclave van Rusland, ingeklemd tussen Polen en Litouwen en daarmee is het sinds het toetreden van deze beide landen tot de Europese Unie tevens een exclave binnen de EU.
is gelegen in de historische regio Oost-Pruisen, en was tot 1945 deel van Duitsland.
Stand deel 1682:quote:
'Mijn' stadquote:
Zeker, PierreTT +1quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:54 schreef PierreTT het volgende:
International Business Machines
gecheckt en goedquote:
Nikolai Tesla inderdaad. zebaz +1quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:27 schreef zebaz het volgende:
Tesla?
Ponskaartenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef zebaz het volgende:
IBM was voor het computertijdperk bekend als fabrikant van o.a. machines om gegevenskaarten te sorteren. In deze kaarten waren gaten aangebracht waarmee gegevens konden worden gecodeerd; door de kaarten mechanisch uit te lezen konden hiermee eenvoudige bewerkingen worden uitgevoerd. Hoe noemen we deze kaarten?
mr_anonimous +1quote:
Fiddler on the roof is de Engels titel.quote:
Ik mis daar eigenlijk de Jeremy Paxman-award voor degene die de moeilijkste vragen steltquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Postbus 51........
Nog niet gestemd? Uw stemlokaal is nog altijd geopend!
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topic
Als je nu medemogelijk maakt dat deze editie een succes is dan zorgen we dat die award er volgend jaar inzit....quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik mis daar eigenlijk de Jeremy Paxman-award voor degene die de moeilijkste vragen stelt
Hoi Tanjaaquote:
Ik zal morgen de laatste 50 topics nalezen zodat ik beargumenteerd een stem uit kan brengen (ja, ik neem het uiterst serieus).quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je nu medemogelijk maakt dat deze editie een succes is dan zorgen we dat die award er volgend jaar inzit....
Okay. Take your time maar niet te lang. Want zaterdag sluit het stemlokaal....quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik zal morgen de laatste 50 topics nalezen zodat ik beargumenteerd een stem uit kan brengen (ja, ik neem het uiterst serieus).
Zo moeilijk mogelijke vragen stellen is m.i. niet de bedoeling van deze quiz.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik mis daar eigenlijk de Jeremy Paxman-award voor degene die de moeilijkste vragen stelt
Oeh, ik moet er maar eens wat aan gaan doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Take your time maar niet te lang. Want zaterdag sluit het stemlokaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |