gecheckt en goedquote:
Nikolai Tesla inderdaad. zebaz +1quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:27 schreef zebaz het volgende:
Tesla?
Ponskaartenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef zebaz het volgende:
IBM was voor het computertijdperk bekend als fabrikant van o.a. machines om gegevenskaarten te sorteren. In deze kaarten waren gaten aangebracht waarmee gegevens konden worden gecodeerd; door de kaarten mechanisch uit te lezen konden hiermee eenvoudige bewerkingen worden uitgevoerd. Hoe noemen we deze kaarten?
mr_anonimous +1quote:
Fiddler on the roof is de Engels titel.quote:
Ik mis daar eigenlijk de Jeremy Paxman-award voor degene die de moeilijkste vragen steltquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Postbus 51........
Nog niet gestemd? Uw stemlokaal is nog altijd geopend!
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topic
Als je nu medemogelijk maakt dat deze editie een succes is dan zorgen we dat die award er volgend jaar inzit....quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik mis daar eigenlijk de Jeremy Paxman-award voor degene die de moeilijkste vragen stelt
Hoi Tanjaaquote:
Ik zal morgen de laatste 50 topics nalezen zodat ik beargumenteerd een stem uit kan brengen (ja, ik neem het uiterst serieus).quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je nu medemogelijk maakt dat deze editie een succes is dan zorgen we dat die award er volgend jaar inzit....
Okay. Take your time maar niet te lang. Want zaterdag sluit het stemlokaal....quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik zal morgen de laatste 50 topics nalezen zodat ik beargumenteerd een stem uit kan brengen (ja, ik neem het uiterst serieus).
Zo moeilijk mogelijke vragen stellen is m.i. niet de bedoeling van deze quiz.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik mis daar eigenlijk de Jeremy Paxman-award voor degene die de moeilijkste vragen stelt
Oeh, ik moet er maar eens wat aan gaan doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Take your time maar niet te lang. Want zaterdag sluit het stemlokaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |