Europees voetbal volgens Been.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:33 schreef taxhaven het volgende:
Wat is de formele doelstelling dit seizoen?
De formele doelstelling is Europees voetbal. De informele is de dubbel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:33 schreef taxhaven het volgende:
Wat is de formele doelstelling dit seizoen?
Waar haal jij je grapjes toch vandaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De formele doelstelling is Europees voetbal. De informele is de dubbel.
De lijn van de afgelopen week doorzetten en winnen. Een verlies of gelijkspel is niet voldoende.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:49 schreef Merkie het volgende:
Wat is de doelstelling voor zondag? Ik zeg alles minder dan 3-0 is slecht.
Kijk hier, we beginnen nu al met eisen stellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De lijn van de afgelopen week doorzetten en winnen. Een verlies of gelijkspel is niet voldoende.
Tuurlijk is dat klote, maar om nu meteen te gaan eisen dat ze persé moeten winnen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:34 schreef Merkie het volgende:
Nou, ik zou wel enorm teleurgesteld zijn als we de openingswedstrijd thuis zouden verliezen. Kan je nog zo goed spelen tegen Sampdoria, maar je hebt er niks aan.
Ja gek he? We zijn Feyenoord, iedereen is fit en de spelers verdienen enorme salarissen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk hier, we beginnen nu al met eisen stellen.
Ja, man. Vette stunt zou dat zijn, een gelijkspel tegen NEC.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:43 schreef Jorwol het volgende:
We gaan echt wel winnen hoor, team loopt fantastisch nu! Ik ga er in ieder geval vanuit dat er minstens gelijk wordt gespeeld.
quote:Feyenoord begint fitter dan ooit
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - De selectie van Feyenoord begint fitter dan ooit aan de competitie, zondag tegen NEC. Trainer Mario Been kan voor het duel met zijn oude club beschikken over een vrijwel volledig inzetbare spelersgroep.
Georginio Wijnaldum kan ook weer aansluiten bij de groepstraining. FOTO PRO SHOTS
Vandaag en morgen stromen Jon Dahl Tomasson, Georginio Wijnaldum, Rob van Dijk en aanwinst Aleksander Ignjatovic in bij de groepstraining.
Slechts doelman Erwin Mulder ontbreekt nog met een bovenbeenblessure.
,,Ongekende luxe,’’ vindt Been. ,,In de voorbereiding zóveel fitte spelers hebben is echt uitzonderlijk. Bij NEC stond de groep er meestal ook wel redelijk goed op, maar je hebt altijd wel wat kleine blessures. Dit is perfect werken voor een trainer, ideaal gewoon. Al zullen we richting zondag wél de nodige keuzes moeten maken. Dat hoort erbij.
Wijnaldum, Tomasson, Van Dijk en Ignjatovic ontbraken afgelopen zondag tegen Sampdoria (3-0 winst) met blessures. ,,Zij hebben de afgelopen dagen hard doorgetraind, terwijl de rest van de groep even vrijaf had,’’ aldus Been. ,,Volgens de dokter zijn ze op zijn laatst donderdag weer volledig beschikbaar.
De kleine ziekenboeg staat in schril contrast met een jaar geleden, toen Gertjan Verbeek een voorbereiding lang werd geteisterd door blessures. Afgelopen zondag maakten de lang geblesseerden Ron Vlaar, Tim Vincken en Jonathan de Guzman al succesvol hun rentree in de Kuip.
Idd zeg, het voorzichtig doen begint nu wel trieste vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:50 schreef Kopbal het volgende:
Je mag toch wel eisen dat we thuis tegen NEC winnen? Of ben ik per ongeluk in het RKC-topic terecht gekomen?
Ja, man. Want ik zeg dat het een stunt zou zijn als we gelijk spelen. Ik ga er nou eenmaal niet meteen vanuit dat we alles winnenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, man. Vette stunt zou dat zijn, een gelijkspel tegen NEC.
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:00 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hier ookHad al eerder betaald, vandaag foto gemaakt. Voor NEC moet ik met een betaalsbevestiging naar de ticketservice, jij ook neem ik aan? Maarja, ik heb er wel zin in, na een paar jaar geen scc eindelijk weer
Nee, maar als de spelers zich inzetten win je gewoon. En dat mag je best van ze eisen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja, man. Want ik zeg dat het een stunt zou zijn als we gelijk spelen. Ik ga er nou eenmaal niet meteen vanuit dat we alles winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |