Ehm nee. Er stond een of andere idioot, jij dus, voor haar deur.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:59 schreef hiephierhoera het volgende:
Ze heeft enkel de politie gebeld omdat ze me niet te woord wilde staan.
Op de openbare weg, had nog niet aangebeld of moeders had me al weggedirigeerd. Waarop ik dus zij dat niet te gaan doen, maar het wel deed dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ehm nee. Er stond een of andere idioot, jij dus, voor haar deur.
als je op de openbare weg staat...en niets doet wat niet mag...lijkt me dat nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
De vraag is en blijft, moet ik naar die agenten luisteren. Kunnen zij mij na een melding wel vorderen om weg te gaan?
Jij bent zo te horen heel wat van plan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
Op de openbare weg, had nog niet aangebeld of moeders had me al weggedirigeerd. Waarop ik dus zij dat niet te gaan doen, maar het wel deed dus.
De vraag is en blijft, moet ik naar die agenten luisteren. Kunnen zij mij na een melding wel vorderen om weg te gaan?
Een stalker in de zin van iemand die iets uitgepraat wilt hebben ja. Maar als je ruzie hebt, kun je dus de poltie altijd even bellen teneinde iemand in de politiecomputers te krijgen. Valselijk ebschuldigen maakt niet uit, dat er neits gebeurd is maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef NotYou het volgende:
Oeh! Een help de (anonieme) stalker bij zijn bezigheden topic! Weer eens iets anders dan topics waarin de slachtoffers om hulp/advies vragen.
Enigzins correct ja. Ik had eigenlijk in discussie willen gaan met die agenten, maar er was een ander meisje bij. Zij vond het dus ook allemaal zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent zo te horen heel wat van plan.
Precies, daarom wil ik het dus weten. Bedoel, als ze een spelletje wilt spelen, wil ik best meespelenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef iFries het volgende:
Word een beetje om de vraag geen gedraaid, maar even een tvp, ben ook wel benieuwd wat de rechten van de agent op dat moment zijn.
Ik denk dat je best een goede kans had gemaakt als je die agent tot het uiterste had laten gaan om je uit de buurt van die vrouw weg te krijgen. En als je haar wilt helpen aan te tonen dat je haar stalkt lijkt me dat een uitstekende methode.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef hiephierhoera het volgende:
Dat laatste heb ik al overwogen.. alsmede een aangifte wegens belediging.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:33 schreef joers1 het volgende:
Je doet wel héél erg je best om die chick de schuld van vanalles te geven....maak je niet zo druk, bel morgen de politie en vraag het, ben je direct aan het goede adres.
OF doe aangifte wegens smaad.....direct hard aanpakken, die bitch, met haar eigen middelen
Ja, dat moet je, want ze zijn politie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef hiephierhoera het volgende:
dat dus, en aan je opgefokte reacties te zien (meteeen Fiets een sukkel noemenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dit toch aardig stalkerig klinken.
Dit hele akkefietje doet wel wat met me. Dus ik kan best opgeFOK!t overkomen. Zijn reactie sloeg ook nergens op. Ik denk dat serveillance fiets echt een sukkel is want anders had ie een andere reactie gegevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus, en aan je opgefokte reacties te zien (meteeen Fiets een sukkel noemen) zal het ook wel zo zijn...
Wat dacht je van een melding dat jij daar in de buurt overlast veroorzaakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:49 schreef hiephierhoera het volgende:
Maar, wat geeft die agenten de bevoegdheid? Moet daar niet iets aan ten grondslag liggen?
Bedreigd in zijn/haar vrijheid. Deur van het portiek gaat open, mama doet een mededeling. Portiekdeur gaat dicht. Dochterlief pakt achterdeur en steekt middelvinger op. Terwijl het daarvoor koek en ei was. Wat moet die zich bedreigd voelen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
je valt iemand lastig op het moment dat je daar bent terwijl hij/zij dat niet wil.
die persoon voelt zich bedreigd in zijn/haar vrijheid en heeft daarmee alle recht de politie te bellen.
Straatverboden worden dan ook altijd opgelegd voor een bepaalde omtrek van de gestalkte persoon heen.. jij stond daar binnen
het was geen debiele reactie, jij reageert opgefoktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:51 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
Dit hele akkefietje doet wel wat met me. Dus ik kan best opgeFOK!t overkomen. Zijn reactie sloeg ook nergens op. Ik denk dat serveillance fiets echt een sukkel is want anders had ie een andere reactie gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door hiephierhoera op 29-07-2009 00:28:52 ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:22 schreef hiephierhoera het volgende:
he, jammerIk had eigenlijk wel zin om wat stoom af te blazen eigenlijk. Maar je gaat dus niet mee naar de Nordschleife van het weekend als ik je zou uitnodigen?
Heb je de reactie van serveillancefiets eigenlijk wel gelezen? Die is niet bijster intelligent toch?Oeh, jij bent eng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
Nooit circuit gereden en/of VRO gedaan zie ik al. Toch een aanrader, juist op de motor! Tuurlijk ga je niet mee; snap ik echt wel. Maar als je ooit de mogelijkheid krijgt om keertje het circuit op te gaan met iemand die je wel kent, doen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:08 schreef motorbloempje het volgende:
als jij gelooft dat ik als je het zou vragen mee zou willen, snap ik ook dat je niet doorhebt dat die mensen terecht de politie belden
wat een faler
Dit dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, dat moet je, want ze zijn politie.
Je moet ten allen tijde de aanwijzingen van de politie opvolgen. Doe je dat niet, dan kunnen ze je aanhouden wegens het niet opvolgen van aanwijzingen van de politie. Je hebt in zo'n situatie dus even niets te willen en hebt maar te doen wat je wordt opgedragen.
Mocht je het er niet mee eens zijn, kan je altijd een klacht indienen tegen de betreffende agent.
Gaat nu echt nergens meer overquote:Op woensdag 29 juli 2009 04:39 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
Nooit circuit gereden en/of VRO gedaan zie ik al. Toch een aanrader, juist op de motor! Tuurlijk ga je niet mee; snap ik echt wel. Maar als je ooit de mogelijkheid krijgt om keertje het circuit op te gaan met iemand die je wel kent, doen!
Jij kan niet over oordelen, of zij terecht de politie belden. Feit is, dat het heel makkelijk is om iemand in een kwaad daglicht te stellen. Als je iemand dus niet wilt zien, kun je dus alles op stalking gooien en op die manier iemand het knap lastig maken. En kennelijk moet je dat maar slikken.
Volgende vraag: je word door de politie gevorderd/gevraagd weg te gaan. Dat doe je, maar een half uur later ben je er opnieuw. Mag dat? Moeten ze dan opnieuw vorderen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:22 schreef hiephierhoera het volgende:
he, jammerIk had eigenlijk wel zin om wat stoom af te blazen eigenlijk. Maar je gaat dus niet mee naar de Nordschleife van het weekend als ik je zou uitnodigen?
Heb je de reactie van serveillancefiets eigenlijk wel gelezen? Die is niet bijster intelligent toch?scary shit dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet gewoon ophoeren als de pliesies zeggen dat je moet ophoeren. Simpel.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarna je 6 uur vastgehouden kan worden. de dienstdoende politie kan dan een verzoek tot in tijdelijke hechtenisneming indienen bij de officier en als hij die toestaat(bijvoorbeeld als je bitch aangifte doet) kan je een dag of 3 á een week vast komen zitten zonder dat je in staat van beschuldiging bent gesteld
Zo is het volgens mij ongeveer
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef SnuggLe het volgende:
--Knip--
Hierbij komt ook artikel 184Sr lid 1 om de hoek zetten:
1. Hij die opzettelijk niet voldoet aan een bevel of een vordering, krachtens wettelijk voorschrift gedaan door een ambtenaar met de uitoefening van enig toezicht belast of door een ambtenaar belast met of bevoegd verklaard tot het opsporen of onderzoeken van strafbare feiten, alsmede hij die opzettelijk enige handeling, door een van die ambtenaren ondernomen ter uitvoering van enig wettelijk voorschrift, belet, belemmert of verijdelt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.
--Knip--
quote:Daarnaast heeft ze me wat uit te leggen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Vrij simpel he. De politie wordt gebeld dat er een knakker voor de deur staat die niet weg wil gaan. Prima, gaan ze ff kijken. Jij bent ondertussen een stukkie verplaatst, zij willen zeker weten dat je uit de buurt blijft en niet op 100 meter afstand nog blijft klooien, dus geven ze je een vordering om op te bokken.
Ga je daar niet op in, dan zeggen ze dat je je verzette tegen een vordering, en dan wordt het van kwaad tot erger.
hoogstwaarschijnlijk EX-vriendin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef SnuggLe het volgende:
Dus samengevat staat de politie volledig in haar recht. Je vriendin voelt zich bedreigd (openbare orde verstoring) en sommeert je weg te gaan. Doe je dat niet kan je gewoon aangehouden worden.
Precies iFries, wat DiegoArmandoMaradona zegt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het heeft alleen niet zoveel met elkaar te maken
Te politie kan je 6 uur vasthouden en binnen die 6 uur moeten ze je officeel in staat van beschuldiging stellen. Volgens mij is er ook nog een soort van 2e optie dat er uitstel wordt verleend maar zul je dan meestal wel een tijdje langer vast blijven zitten
quote:Op woensdag 29 juli 2009 04:39 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
Volgende vraag: je word door de politie gevorderd/gevraagd weg te gaan. Dat doe je, maar een half uur later ben je er opnieuw. Mag dat? Moeten ze dan opnieuw vorderen?
Bij deze de toezegging dat ikl zeker nog een keer langs zal gaan bij haar, al is het alleen maar om te irriteren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:50 schreef BOKA het volgende:
whehe, tvp voor als de TS nog een keer langsgaat.
En wat ga je daar mee oplossen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
Bij deze de toezegging dat ikl zeker nog een keer langs zal gaan bij haar.
Ja, daar los je het probleem zeker mee op, post vooral je ervaringen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:58 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
Bij deze de toezegging dat ikl zeker nog een keer langs zal gaan bij haar, al is het alleen maar om te irriteren.
Ik hou er simpelweg niet van dat er achter mijn rug om over mij word gepraat op een zeer negatieve manier en dat ik daar op anderen op aangesproken moet worden.
Dit klopt dus niet, in beginsel mogen ze jou 6 uur vasthouden, legitimeer jij je dan niet en noem jij je naam niet dan mogen zij je nogmaals 6 uur vasthouden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarna je 6 uur vastgehouden kan worden. de dienstdoende politie kan dan een verzoek tot in tijdelijke hechtenisneming indienen bij de officier en als hij die toestaat(bijvoorbeeld als je bitch aangifte doet) kan je een dag of 3 á een week vast komen zitten zonder dat je in staat van beschuldiging bent gesteld
Zo is het volgens mij ongeveer
Beetje heel erg offtopic inderdaad. Ook in een serieus topic moet dat kunnenquote:
Doelde eigenlijk meer op dat jij zei dat je zonder beschuldiging zo lang vastgehouden kan worden, "dit klopt dus niet" was inderdaad wel overdrevenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je afgaat op wat je schrieef klopt het volgens mij vrij redelijk wat ik schreef
Stalking en/of bedreiging lijken me ook vrij zware delicten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |