Zo gaat dat op de straat, jij weet het tochquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:20 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom draagt hij een jas ? Wie draagt er in de zomer nou een jas
Moet jij zeggen, kutuser.quote:
Topickiller.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef cooleboy het volgende:
Alleen de boobs van Lady GaGa kan dit topic nog redden:
Ja ik wil ook wel weten wie dat isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:55 schreef Ritmo het volgende:
Intussen zijn degenen die hem hier afzeiken zelf minimaal even triest zo niet triester met hun gitaartje.
Ja man!quote:
De tieten van Lady GaGa verpesten het topic juist naar mijn mening.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef cooleboy het volgende:
Alleen de boobs van Lady GaGa kan dit topic nog redden:
[ afbeelding ]
Het is een topic met potentie tot liefde.quote:
WAT ZEG JE OVER MIJN MOEDERquote:
Inderdaad, had daar niet op gerekend..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Godverdomme zijn die plaatjes op hyves nou echt nodig?
Ga ga ga ga, gauw eens weg. Want ik stotter door die ga ga ga plaatjes.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:19 schreef Krabcent het volgende:
3 LADY GAGA's VOOR DIT TOPIC! +D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt dat je dit plaatje even met ons deelt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
http://whothefockisfabio.(...)id=5B6P8FWRT4CO4C0KS
Dit doet me gewoon denken aan DocJohn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit plaatje even met ons deelt.
Doet het je denken aan die nachten vol passie die jullie met elkaar hebben gehad?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit doet me gewoon denken aan DocJohn.
Ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doet het je denken aan die nachten vol passie die jullie met elkaar hebben gehad?
Is dat alles? Ik denk je komt wel met een goeie dissquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, helemaal toppie dan, zou ik zeggen.
Is de uitspraak 'helemaal toppie' niet kwetsend genoeg? Ik walgde al van mezelf toen ik die woorden typtequote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is dat alles? Ik denk je komt wel met een goeie diss.
Ontopic dan maar.
Ik giecheldequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is de uitspraak 'helemaal toppie' niet kwetsend genoeg? Ik walgde al van mezelf toen ik die woorden typte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |