Uhhhh mijn kookkunsten zijn belabberdquote:
goed plan thnx!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:12 schreef Stout het volgende:
[..]
Gewoon van bakpapier een vierkant maken, wel invetten ! Doen wij op school ook altijd !
ALs je m stort (direct na het bakken) op een theedoek en dan gelijk oprollen met theedoek en al !!, even laten afkoelen en dan vullen. (als je m laat afkoelen zonder op te rollen, breekt ie, vul je m te heet, dan smelt of schift je vulling)
Ik moet nu weg maar je mag me PM-en voor meer tips... ben dr rond half 9 weer
De andijvie was in de aanbieding bij de Lidl, gewoon als krop (zeg je dat zo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:46 schreef Igraine het volgende:
[..]
Daryl heeft het ook net op en die vond het ook heerlijk.![]()
Ik koop andijvie altijd gesneden en al, ik vind het altijd zo veel werk.En aardappels heb ik ook geschild gekocht. Wel zelf gekookt, dat dan weer wel.
![]()
Best lekker hoor, stamppot in de zomer.
Oeh en mosselen vind ik ook heerlijk, gekookt of gebakken, allebei goed.
tof Oxy!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef Oxymoron het volgende:
Wij eten vandaag mosselen!![]()
![]()
En: ik ga weer naar EddieK (LIVE). Met TearSong en man.De kaarten zijn, besteld. Hij treedt op met het MetropoleOrkest, in oktober.
Ik weet ook hoe je ze kunt maken. Ik vind ze het lekkerst volgens (volgens mij) traditioneel Frans recept, dus gekookt in o.a. wijn, knoflook en tijm en later creme fraiche toevoegen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:14 schreef _Bar_ het volgende:
Asyniur ik vind het prima hoor, weet wel hoe je ze kunt maken
en vind het wel gezellig ook eigenlijk.
zal het in september nog wel eens hier op het bankje in de groep gooien.
Wat leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef Oxymoron het volgende:
![]()
En: ik ga weer naar EddieK (LIVE). Met TearSong en man.De kaarten zijn, besteld. Hij treedt op met het MetropoleOrkest, in oktober.
yup, oprollen, aflaten koelen, afrollen, vullen en weer oprollen... En dan krijg je geen scheuren. Mitsj e natuurlijk het deeg goed gemaakt hebt, dat komt wel heel precies.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Stout, meteen oprollen zeg je om breuk te voorkomen, maar dan voor het vullen weer even afrollen ofzo? Ik snap dat even niet, ik vul 'm zodra hij lauw is en dan oprollen en idd, meestal ergens wel wat scheuren...
quote:
Waarom quote je mij dan? Ik had er niets mee te makenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Sjees, wat een tietel voor een topik zeg!
Blote mosseltjes op het bankje
Huup zag het vast al aankomen!![]()
ik nog veel minderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan? Ik had er niets mee te maken
Nietesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
jij was de enige die het over mosselen had!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:36 schreef RockabeIIa het volgende:
*goedgemutst is*
om er nog maar es 1 in te gooien
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:25 schreef Luchtbel het volgende:
Wat leuk Oxy, fijn dat het zo goed bevallen is de vorige keer dat jullie nog eens gaan.
Lois hoe was jouw eerste vakantiedag?
Ik heb me voorgenomen om echt rustig aan te doen. Vandaag heb ik behalve onze klerenkasten uitgemestdan ook niets meer gedaan dan samen met Jolie op de fiets haar uitnodigingen bezorgen en minstens een kwartier pauze genomen in elk speeltuintje
en samen gekookt en in de tuin op het kleed gegeten want dat wilde ze graag. En ze genoot
[ afbeelding ]
Ohh waarschijnlijk ben je dan mijn zonen met opa en oma tegen gekomen, die waren daar vandaag ook !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
LB wat een lieve foto!
Lois klinkt als een leuke dag.
Wij zijn naar Nienoord geweest. Was geslaagd!
Dat zou best kunnen. Het was aardig druk. Kim is glijbaan fan!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef Stout het volgende:
[..]
Ohh waarschijnlijk ben je dan mijn zonen met opa en oma tegen gekomen, die waren daar vandaag ook !
Nou wat let jullie?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:36 schreef Lois het volgende:
Wat leuk Dutchie, even samen ertussen uit.![]()
(moeten wij ook eens doen belaan)
Je zou het wel denken he?quote:
het lijkt erop dat het stil is.. maar de bel hoort ie neit want ik heb wel 10 minuten op dat ding staan drukken. Heb ook een aantal keer gezwaaid en geroepen maar geen reactie..quote:
Ja ik zoek zo'n ouderwetsequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:32 schreef dutchie het volgende:
Huup wat voor eentje zoek je dan?
Echt zo'n gevulde? Moet ie superhip of juist lekker ouderwets?
Lois heerlijk zo'n vakantiedag!
Ik heb net het hotel geboekt in Kopenhagen. Ga samen met Lishe volgend weekend Kopenhagen onveilig maken. Ik de hele dag sfeerhappen op de modebeurzen en Lishe die de hele stad leegkoopt voor haarzelf en haar meiden.![]()
En 's avonds gaan de kinder - en manloze moeders eens lekker samen de stad in. Zo'n zin in!
Vorige keer vond ik mezelf zo zielig toen ik daar in mijn eentje op het terras zat. Dit wordt veel leuker.
quote:
wat leuk zeg!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef Oxymoron het volgende:
![]()
Ik ben voor!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:36 schreef Lois het volgende:
Wat leuk Dutchie, even samen ertussen uit.![]()
(moeten wij ook eens doen belaan)
Echte hangjongerenmosselen dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 07:15 schreef _Bar_ het volgende:
dat klopt hoor Belana, alleen vanaf juli heb je tegenwoordig de laatste jaren de hangcultuur gekweekte mosselen.
zijn een stuk kleiner dan die vanaf september zeg maar.
goede morgen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ze zijn wel lekker ook nu? Ik durf dat nooit goed aan voor september.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:15 schreef _Bar_ het volgende:
dat klopt hoor Belana, alleen vanaf juli heb je tegenwoordig de laatste jaren de hangcultuur gekweekte mosselen.
zijn een stuk kleiner dan die vanaf september zeg maar.
goede morgen trouwens
nu wel maar om 23.15 gingen ze nog even door en toen is M. boos geworden en toen was het stilquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:01 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen!
Misschien is het gewoon een vervelend persoon die z'n zin niet kreeg en is het helemaal leuk asyniur. het is vast zoals de recensies van vorig jaar.
Is de betonboor stil inmiddels?
goed om te weten! Dit weekend mosselen op het menuquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:17 schreef Jarno het volgende:
Er is niks makkelijker dan mosselen koken. Ik hou altijd dit basisrecept aan, en kook ze dan meestal met een flesje bier.
De mosselen die wij 2 weken terug hadden waren erg prima Belana!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:42 schreef Stout het volgende:
He huup ! Gisteren nog aan je gedacht in de stripwinkel...daar hadden ze nl van alles van de barbapappa's....
Ik zag bijv een heel grappig klokje, roze met een baby barbapappaquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hihiik heb deze nick omdat alle 20 die ik daarvoor probeerde allemaal bezet aangaven
ondanks dat k barbapapa erg leuk vind staat dus niet mn hele huis daar hier mee vol hoor!
![]()
ja ik ken dat soort stripwinkels wel heb ook wel es van die spullen gezien, er zitten best grappige dingetjes tussen
oh niet dringend-dringend ofzo hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:50 schreef dutchie het volgende:
Huup hoe dringend heb je het nodig dan?
Ik wil anders deze week wel een keer kijken voor je.
Ik zit wel niet in de buurt, maar misschien kan jouw filiaal het wel bestellen bijv. Dan weet je het tenminste.
Ik vind dat niet eens zo gek. Zal veel relaties van ouders goed doen en past ook veel beter bij onze huidige werkverwachtingen en verhoudingen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_open__.html?p=5,1
Welja
Maar heeft als risico dat bepaalde kinderen nooit meer een fatsoenlijke vakantie hebben en van 7 tot 7 op school zittenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo gek. Zal veel relaties van ouders goed doen en past ook veel beter bij onze huidige werkverwachtingen en verhoudingen.
Niet? Hmmm, mij lukt dat wel en hij vindt het heel gezellig om mee te gaan naar de stad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:03 schreef freecell het volgende:
Goed punt! Een peuter kan je niet meer vastbinden in een buggy
pziez.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
Er is als kind toch niks zo heerlijk als laatste schooldag en dan weten dat je 6!!! Weken vrij bent!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar heeft als risico dat bepaalde kinderen nooit meer een fatsoenlijke vakantie hebben en van 7 tot 7 op school zitten
Er is als kind toch niks zo heerlijk als laatste schooldag en dan weten dat je 6!!! Weken vrij bent!
En als jij dan net één van de 5 kinderen in je klas bent die wel doormoeten in de zomer baal je wel denk ik...
ja,of versnipperd...Schooldagen gaan dan in overleg met de docent, dus ze zullen wel een bepaald aantal uren op school moeten zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik lees dat er niet uit eerlijk gezegd... Volgens mij is het niet de bedoeling de kinderen een heel jaar door op school te laten zitten maar al eerder of later vakantie op te nemen.
Vandaar ook mijn vraag aan pinquit, ze meten daar op de millimeter, alleen ben ik verder niet tevreden over de winkel, als je al een verkoper kunt vinden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:00 schreef bixister het volgende:
laat maar es goed opmeten dan, want 't kan soms echt met grote sprongen gaan. en dan blijf je kopen.ik heb nog een hele doos vol schoentjes en laarsjes staan die te klein zijn, sommige daarvan heeft ze vrijwel nooit aangehad. mag je wel hebben, misschien fijn voor erbij?
wij gaan ook wel eens een broodje eten bij de hema, of ergens anders op een terrasje oid, dat is erg leuk inderdaad! maar winkelen zelf met van die kleintjes erbij is erg vermoeiend ja. het maximum aantal winkels is snel bereikt.
Nou... Na de zomervakantie zijn de meeste kinderen even niet zo'n helder licht meer op schoolquote:
Getver wat creepyquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Baby gestolen uit vermoorde vrouw
Ik zou er bang van worden...
Echt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
idd bij taken is dat goed op te vangen, maar bij klassikaal is t lastig. tuurlijk hebben die kinderen ook recht op vakantie met hun ouders.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:50 schreef m@x het volgende:
@ Ynske: Ligt er denk ik aan wat voor methode de school hanteert. Als het een school is waar heel erg klassikaal wordt gewerkt dan lijkt me dit niet ideaal. Maar als het een school is waar kinderen zelfstandig aan bepaalde taken werken dan zie ik het probleem niet. Ze hebben tijdens de zomervakantie vooruit kunnen werken en lopen na de wintervakantie weer gelijk op met de rest van de klas die wel vrij was tijdens de zomervakantie. Ik zie dan echt het probleem niet. Kinderen waarvan de ouders tijdens de zomer niet wegkunnen hebben toch ook recht op een vakantie met hun ouders. Als dat op zo'n manier opgevangen kan worden dan is dat toch alleen maar mooi.
Maar dan gaat het volgens mij om een weekje of 2 weekjes. Niet om langere periodes zoals bijvoorbeeld 2 maanden Thailand. Nu is dat een extreem voorbeeld maar ik kan me voorstellen dat je in de winter niet voor zo'n korte periode het mooie weer opzoekt. Dat is over het algemeen een vrij kostbaar verhaal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
dat is nu al zo he, als ouders aan kunnen tonen dat ze in de zomer niet weg kunnen mogen ze buiten de vakanties op vakantie.
he gatver ynske..
regent t zo bij jullie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:57 schreef Vicky het volgende:
Mijn kind loopt in Madurodam... Zo sneu met dit weer. Maar als het goed is is het met een half uurtje droog.
Daar voel je weinig van hoor als je met je kont op een tropisch palmstrand zitquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:53 schreef Ynske het volgende:
wat ik wel denk dat het bv voor kinderen waarvan de ouders bv niet weggaan, maar wel vakantie in de winter hebben, het minder leuk is, want alle vriendjes/vriendinnetjes zitten dan op school
ik bedoelde als je dus niet weggaat met je ouders, en zij wel alleen in de winter vrij kunnen hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Daar voel je weinig van hoor als je met je kont op een tropisch palmstrand zit
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:12 schreef bixister het volgende:
m@x, misschien zullen de verschillen tussen hoogseizoen en laagseizoen prijzen wel afnemen als de vakanties echt veel meer gespreid kunnen worden opgenomen.
Wat een toestand Lois, kan me voorstellen dat je doodmoe bent....quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:17 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie een Welkoop in de buurt Huuphuup? Daar zag ik laatst volgens mij picknickmanden.
Wij hebben echt een geweldige nacht achter de rug. Eva was om 00.12 al klaar met slapen vond ze, toen lag ik er net in. Affijn na veel gedoe en gevecht toch maar weer melatonine gegeven en die ging weer slapen. Iris was toen inmiddels ook klaarwakker dus die lag tot half 3 tegen me aan te kletsen en sliep toen eindelijk weer. En om 4 uur had Eva weer genoeg geslapen.![]()
Zometeen gaan we de huisarts bellen en Jeroen is nu naar de bouwmarkt om spullen te halen om een hek voor Eva's bed te bouwen.
tis nu droog.. wat m@x zegt, het klaart op!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
regent t zo bij jullie?
wat jammer voor Amber
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:51 schreef bixister het volgende:
BE, begint jouw wasmachine met pompen?? wel gek inderdaad dat ie zomaar begon als 't deurtje nog niet dicht zat!
Precies! Helemaal in deze 24-uurs economie! Het is altijd zo'n makkelijk gepraat van mensen die 'gewoon' makkelijke opvang hebben, een 'normale' baan of thuiszittende/werkende ouders zijn dat het 'vroeger' allemaal ook zonder kun dus waarom nu niet meer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Lois, wat vermoeiend. Ik hoop dat de huisarts wat kan doen voor jullie.
Ik zou het wel wat vinden, dat plan van die scholen. Meer flexibiliteit kan geen kwaad, lijkt me.
t lijkt me ook heel zwaar voor die kinderenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef Stout het volgende:
Tja, hier werkt er één, de ander is thuis. Bewuste keuze maar betekend ook dat wij niet ver op vakantie kunnen, minder geld is voor luxe zaken, elke cent echt telt maar vooral geen geklooi met VSO en BSO. En vooral geen gesleep met de kids. Als ik zie hoe het tegen over ons gaat, waar kinderen om 5.45 op moeten staan, om 7.00 in de VSO/opvang zitten, vervolgens naar school gaan en dan tot 19.00 in de BSO en dat 5 dagen per week, dan vraag ik me af waarom ?
Loïs ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen, dit is werkelijk slopend voor jullie allemaal.
Weet ik maar ik heb zo'n medelijden met die kids, waarvan je gewoon ziet dat ze het niet leuk vinden, moe zijn en toch moeten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:05 schreef bixister het volgende:
stout, nu schets je ook wel het andere uiterste natuurlijk.
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is, maar wij gingen vroeger niet op vakantie, en al onze vriendjes en vriendinnetjes wel. En dus deden mijn ouders leuke dingen met ons, en ondanks dat we dus in dezelfde periode vakantie hadden, zagen we onze vriendjes en vriendinnetjes ook niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik bedoelde als je dus niet weggaat met je ouders, en zij wel alleen in de winter vrij kunnen hebben
dat vind ik toch wel raar, 't is hun broodwinning. maar een kritiek op de mensen die er gebruik van maken van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:15 schreef Jelief het volgende:
Moet je eens vragen aan de mensen die in de kinderopvang werken wat zij daarvan vinden![]()
ben benieuwd of je nog oudcollega's van me over de vloer gehad hebt...quote:
Nouja als ik voor mijzelf spreek,ik vind kinderopvang prima als het nodig is. Maar toch vind ik vijf dagen van vroeg tot laat ietwat overdreven, dan wonen die kinderen zo ongeveer op de opvang. En ja het kan best dat het financieel nodig is maar dan is het net wat Stout zegt, dan maarniet op vakantie naar het buitenland of niet die tweede auto. Het is maar net waar je voor kiest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef bixister het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel raar, 't is hun broodwinning. maar een kritiek op de mensen die er gebruik van maken van heb ik jou daar.![]()
moest de supermarkt es doen. al hun klanten voor gek verklaren dat ze zoveel boodschappen doen!
Nou ja, dit dus o.a.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Precies! Helemaal in deze 24-uurs economie! Het is altijd zo'n makkelijk gepraat van mensen die 'gewoon' makkelijke opvang hebben, een 'normale' baan of thuiszittende/werkende ouders zijn dat het 'vroeger' allemaal ook zonder kun dus waarom nu niet meer?
Banen liggen nu eenmaal niet voor het oprapen en ook als je 24 uur per dag ingezet kan worden omdat je baan dat nou eenmaal van je vraagt is het vaak helemaal niet zo makkelijk om opvang te hebben die net zo flexibel is als jijzelf bent. Mijn KDV is sinds dit jaar standaard 'langer' open. Wel tot 18.00u!!En voorheen was dat niet standaard en betaalde ik me scheel voor dat halve uurtje extra tot 18.00u... Hoezo flexibel?
En dan krijg je wel es opmerkingen van 'Ja maar je werk, dat is je eigen keuze'Ja, dat is mijn eigen keuze en achter die keus blijf ik staan omdat ik ook naast mijn kind(eren) een leven heb en dit werk graag doe en ook mijn steentje bij wil dragen aan de maatschappij.
hmmz..wordt een lang verhaal zo.
Lois
Mja. Aan de andere kant is het als kleine uk natuurlijk ook het leukste als al je vriendjes gewoon lekker een tijdje thuis zijn ook in de zomer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef Ticootje het volgende:
Het lijkt mij echt lekker om al die vakantiedrukte gewoon te kunnen spreiden.
Ja dat is dan weer de andere kant...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Aan de andere kant is het als kleine uk natuurlijk ook het leukste als al je vriendjes gewoon lekker een tijdje thuis zijn ook in de zomer.
ik denkhet.. stomme trut.. eerst dingen beloven en dan niks toesturen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky, die medewerkster van Nutricia is vast ontslagen! Beetje dingetjes gratis weg geven
Je mag pas na 2 weken in het VO vervanging regelen, in het BO wel direct, maar ja, iedereen gaat dan in de goedkope periode natuurlijk= tegelijk...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar stout... docenten zijn vrij makkelijk te vervangen, toch? Wat als een docent ziek is? Staat het hele onderwijs dan stil?
De goedkope periode is het hele jaar door, behalve van 1 juni tot ergens in augustus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:58 schreef Stout het volgende:
[..]
Je mag pas na 2 weken in het VO vervanging regelen, in het BO wel direct, maar ja, iedereen gaat dan in de goedkope periode natuurlijk= tegelijk...
Ik vind hem niet zo, maar ook niet goor ofzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:28 schreef Stout het volgende:
oja kent iemand die pakken russische stroganof van Knorr ? Is da wa ?
Hier is paella de favo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo, maar ook niet goor ofzo
Hier zijn de favorieten de Burrito's,Roti,Kofta en Kip Siam
Hoe doe je dat nu dan met Jen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JaHoe doen ouders dat eigenlijk? Met Cil hebben we gelukkig dat de zomervakantie gedeeld wordt. Maar straks met Jen heb ik dus geen idee hoe dat zou moeten. Of moet ik gewoon scheiden voor ze 4 is zodat we dan de vakantie ook kunnen delen...
Die is gewoon naar het kdv, daar hebben ze geen vakantie.quote:
De mensen die ik ken doen een deel samen op vakantie, bijv. 2 weken, en dan de rest van de tijd de een een week vrij en dan de ander een week vrij en logeren bij opa's en oma's.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is gewoon naar het kdv, daar hebben ze geen vakantie.
Oh wat leuk! Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef Vicky het volgende:
Ik kreeg net het mutsje van Rainbowbabies binnen dat je gratis aan kan vragen..
Zo schattig! Ik dacht dat het alleen het mutsje was maar Tess d'r naam staat er ook op
En nog steeds geen spuugdoekjes van Nutricia binnengehad
Hier gaan ze gewoon naar de naschoolse op de dagen dat we beide moeten werken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De mensen die ik ken doen een deel samen op vakantie, bijv. 2 weken, en dan de rest van de tijd de een een week vrij en dan de ander een week vrij en logeren bij opa's en oma's.
Oh ja, die hebben ook nog wel eens vakantie-opvang idd toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier gaan ze gewoon naar de naschoolse op de dagen dat we beide moeten werken.
Ja hoor, kost niets extra, ik betaal gewoon wat ik anders ook betaal, alleen nu gaan ze een hele dag. Je kan ook als je normaal geen gebruik maakt van de naschoolse je kind er naar toe doen in de vakantie's, is wel ietsies duurder dan als ze er altijd al komen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben ook nog wel eens vakantie-opvang idd toch?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:21 schreef Jelief het volgende:
Mous volgens mij liggen je papieren ergens in een laatje
-twilightzone deuntje neuriet-
Ja dat is die kast met 20 laatjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:24 schreef Jelief het volgende:
in een kast naast de deur...
en nu moet ik toch echt wat nuttigs gaan doen
ghehe nouja, echt Hema enzo hequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:27 schreef bixister het volgende:
huuphuup. dat klinkt leuk, alleen wordt 't wel een duur geintje als je zelf nog de inhoud moet regelen.
Klinkt als een legitiem excuus voor heel veel rood-met-witte-stippenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe nouja, echt Hema enzo hevan die hysterische campingbordjes erin enzo.
![]()
kan ik gelijk ook een fles jip&janneke champagne meenemen voor erbij
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef bixister het volgende:![]()
(en dan zak je eindelijk op het picknickkleedje door je zwangere knieën en pats, vliezen gebroken...!)
late reactie:quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is gewoon naar het kdv, daar hebben ze geen vakantie.
xenosquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Klinkt als een legitiem excuus voor heel veel rood-met-witte-stippen
nog nooit zo snel naar xenos gesurfdquote:
Lois, mijn broertje gaat in de vakanties en na school naar een zorgboederij, is zoiets ook niet bij jullie in de buurt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Lois het volgende:
Wij hebben voor Iris idd BSO opvang en voor kindjes als Eva is er weinig geregeld. Wij hebben dus veel gebruik gemaakt van opa en oma, en vorige week is Eva een paar dagen naar de vakantiedagopvang geweest (van 10 tot 3 uur) zodat wij iets met Iris konden doen.
Echt goede opvang voor ZMLK onderwijs is er niet.
Het huisartsverhaal van Eva staat in het autismetopic, daar is het toch beter op zijn plekje.
wat lief!! Thanxquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja Vicky, ik heb dat nutricia-ding voor je klaar liggen om mee te nemen vrijdag. Ik ga hem toch niet gebruiken.
Dat ligt aan je inkomen. Als ik kijk naar mijn ex dan krijgt hij ongeveer de helft van de kosten terug. Kai zit 5 dagen per week op de opvang dus dat is best een hoop geld wat hij zelf moet betalen per maand. Nu verdient hij natuurlijk wel lekker maar daar blijft bar weinig van over nadat zaken als BSO e.d. zijn betaald (zo'n scheiding heeft een fijn financieel staartjequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet dat er zoveel het argument gebruikt wordt dat BSO zo duur is, dat is de laatste jaren toch helemaal niet meer zo. Als je ziet hoeveel Kinderopvangtoeslag wij krijgen. Voor 2 dagdelen peuterspeelzaal waren wij netto meer kwijt dan voor 2 dagen BSO
Ehh ik werk 43 uur per week (25 lesuren en de rest is vergaderen, nakijken, voorbereiden, mentor zijn (en dat ben je altijd) en dan heb ik het nog niet eens over het invoeren van het nieuwe lessysteem dat Den Haag bedacht heeft. en betaal mijn eigen vakanties.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Als ik in het onderwijs zou zitten zou ik trouwens ook protesteren tegen een wijziging van de vakantieregeling. Dag lekker lange schoolvakanties en hallo 'normaal' aantal vrije dagen
Naar mijn idee te weinig, maar aangezien manlief huisman is , krijgen ze van hem volop aandachtquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb je dan nog wel tijd voor je eigen kids, Stout?
geloof ook niet dat dat de strekking hier was, ik haalde aan dat ik gewoon merk aan de buurkindjes dat ze het niet fijn vinden. En dat ik me afvroeg waarom, maar daar heb ik geen antwoord op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:17 schreef livelink het volgende:
We zullen wel wat fout doen, maar het zou fijn zijn als ik eens keer niet lees dat de kinderen 'weggestopt' worden voor dure vakanties en een tweede auto.
zware dag gehad?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
*ploft neer*
Pffffff......
Morgen even niks gelukkig. Ik ga maar om 10 uur op bed geloof ik. Of even een potje janken
*Festini aardbeienijsjes doorschuift.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
*ploft neer*
Pffffff......
Morgen even niks gelukkig. Ik ga maar om 10 uur op bed geloof ik. Of even een potje janken
-mieps- wegquote:
Op zich kan dat ook wel een keertje lekker zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:53 schreef Lois het volgende:
Jaja maar eerst even netjes aan de thee he![]()
Kan niet om 8 uur al lallend door de kamer gaanIk drink nooit, heel heel zelden eigenlijk dus ik denk dat ik in combi met slaapgebrek na 2 slokjes al om ben
moooooooooooeeeeeeee en heeeeeel lang verhaal, wat ik even nog niet hier kan zetten, je weets maar nooit wie meeleest/laat lezenquote:
ooooh okay, ik ben vergeten welke weg moestquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Huups die moet je ook weg doen en das niet ik maar die andere![]()
Saffier ik pm je zo, even mijn kleine talenwonder weer terug te bed leggen
Ik was gewoon benieuwd hoe het ging, dat was ook niet nodig hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Huups die moet je ook weg doen en das niet ik maar die andere![]()
Saffier ik pm je zo, even mijn kleine talenwonder weer terug te bed leggen
Sowieso, wtf heb je in godsnaam zo'n gids voor nodig? En dan zit je zeker niet vast aan een opzegtermijn?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Veronicagids heeft zomaar 50,- eraf gehaald. We hebben geen machtiging afgegeven. Vandaar.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:04 schreef moussy het volgende:
*dingdong* Oh jaaaa, ik heb óók facebook! ... vergetenen ik wil ook wel PM hoor
Ik heb trouwens geen tv-gids, of nou ja, eigenlijk wel, maar online, nog goejekopert!
dat deed ik ook op onze oude tv hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:27 schreef livelink het volgende:
Teletekst is nog steeds mijn televisiegids. Ik ben ernstig blijven hangen in the nineties, ik weet het.
Zoek eens naar een knopje 'guide' op je ab. daar zit het onder!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
er zit geloof ik ook een soort ingebouwde tvgids op dat digitale tv maar die heb k ook nog niet gevonden
heb je niet zo;n kekke afstandsbediening met een knopje tvguidequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat deed ik ook op onze oude tv hoor![]()
maar ik heb de nieuwe tv nog steeds niet helemaal door in combinatie met dat digitale tvtelkens als ik teletekst dan verandert dat geval mn instellingen enzo
er zit geloof ik ook een soort ingebouwde tvgids op dat digitale tv maar die heb k ook nog niet gevonden
Lois yay!!![]()
dat verdient een borrel
Ja stuk beter al hoor, leuk dat je het vraagt!quote:
zit er niet op!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zoek eens naar een knopje 'guide' op je ab. daar zit het onder!
ah joh ik ben zo allejezus hipquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]je bent zo hip dat je gewoon vergeet wat je allemaal aan hippe profielen hebt
ohwquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:44 schreef Memmel het volgende:
Oww, digitenne is dat dus. Volgens mij had je daar geen tv gids functie op. EPG geeft volgens mij meer programma info over hetgeen je aan het kijken bent, toch geen heel overzicht?
op dat stomme ding van ons (die jij ook heb staan) komt epg in beeld op het apparaat als ik op guide drukquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:44 schreef Memmel het volgende:
Oww, digitenne is dat dus. Volgens mij had je daar geen tv gids functie op. EPG geeft volgens mij meer programma info over hetgeen je aan het kijken bent, toch geen heel overzicht?
Echt waar??? Want volgens ziggo slijten ze niet. Ik heb moeten zeuren om een nieuwe...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:54 schreef moussy het volgende:
Oww, ziggo is nieuwe modems aan het uitdelen heur! Zo maar, vanuit het niets, ik had geen mailtje, geen briefjes gewoon niets gekregen van te voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |