Uhhhh mijn kookkunsten zijn belabberdquote:
goed plan thnx!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:12 schreef Stout het volgende:
[..]
Gewoon van bakpapier een vierkant maken, wel invetten ! Doen wij op school ook altijd !
ALs je m stort (direct na het bakken) op een theedoek en dan gelijk oprollen met theedoek en al !!, even laten afkoelen en dan vullen. (als je m laat afkoelen zonder op te rollen, breekt ie, vul je m te heet, dan smelt of schift je vulling)
Ik moet nu weg maar je mag me PM-en voor meer tips... ben dr rond half 9 weer
De andijvie was in de aanbieding bij de Lidl, gewoon als krop (zeg je dat zo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:46 schreef Igraine het volgende:
[..]
Daryl heeft het ook net op en die vond het ook heerlijk.![]()
Ik koop andijvie altijd gesneden en al, ik vind het altijd zo veel werk.En aardappels heb ik ook geschild gekocht. Wel zelf gekookt, dat dan weer wel.
![]()
Best lekker hoor, stamppot in de zomer.
Oeh en mosselen vind ik ook heerlijk, gekookt of gebakken, allebei goed.
tof Oxy!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef Oxymoron het volgende:
Wij eten vandaag mosselen!![]()
![]()
En: ik ga weer naar EddieK (LIVE). Met TearSong en man.De kaarten zijn, besteld. Hij treedt op met het MetropoleOrkest, in oktober.
Ik weet ook hoe je ze kunt maken. Ik vind ze het lekkerst volgens (volgens mij) traditioneel Frans recept, dus gekookt in o.a. wijn, knoflook en tijm en later creme fraiche toevoegen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:14 schreef _Bar_ het volgende:
Asyniur ik vind het prima hoor, weet wel hoe je ze kunt maken
en vind het wel gezellig ook eigenlijk.
zal het in september nog wel eens hier op het bankje in de groep gooien.
Wat leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef Oxymoron het volgende:
Wij eten vandaag mosselen!![]()
![]()
En: ik ga weer naar EddieK (LIVE). Met TearSong en man.De kaarten zijn, besteld. Hij treedt op met het MetropoleOrkest, in oktober.
yup, oprollen, aflaten koelen, afrollen, vullen en weer oprollen... En dan krijg je geen scheuren. Mitsj e natuurlijk het deeg goed gemaakt hebt, dat komt wel heel precies.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Stout, meteen oprollen zeg je om breuk te voorkomen, maar dan voor het vullen weer even afrollen ofzo? Ik snap dat even niet, ik vul 'm zodra hij lauw is en dan oprollen en idd, meestal ergens wel wat scheuren...
quote:
Waarom quote je mij dan? Ik had er niets mee te makenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Sjees, wat een tietel voor een topik zeg!
Blote mosseltjes op het bankje
Huup zag het vast al aankomen!![]()
ik nog veel minderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan? Ik had er niets mee te maken
Nietesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
jij was de enige die het over mosselen had!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:36 schreef RockabeIIa het volgende:
*goedgemutst is*
om er nog maar es 1 in te gooien
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:25 schreef Luchtbel het volgende:
Wat leuk Oxy, fijn dat het zo goed bevallen is de vorige keer dat jullie nog eens gaan.
Lois hoe was jouw eerste vakantiedag?
Ik heb me voorgenomen om echt rustig aan te doen. Vandaag heb ik behalve onze klerenkasten uitgemestdan ook niets meer gedaan dan samen met Jolie op de fiets haar uitnodigingen bezorgen en minstens een kwartier pauze genomen in elk speeltuintje
en samen gekookt en in de tuin op het kleed gegeten want dat wilde ze graag. En ze genoot
[ afbeelding ]
Ohh waarschijnlijk ben je dan mijn zonen met opa en oma tegen gekomen, die waren daar vandaag ook !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
LB wat een lieve foto!
Lois klinkt als een leuke dag.
Wij zijn naar Nienoord geweest. Was geslaagd!
Dat zou best kunnen. Het was aardig druk. Kim is glijbaan fan!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef Stout het volgende:
[..]
Ohh waarschijnlijk ben je dan mijn zonen met opa en oma tegen gekomen, die waren daar vandaag ook !
Nou wat let jullie?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:36 schreef Lois het volgende:
Wat leuk Dutchie, even samen ertussen uit.![]()
(moeten wij ook eens doen belaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |