Meneertje moet nodig eens een vriendin krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:24 schreef valek het volgende:
[..]
Een Ajaxsensor. Sterker nog, ik kan aan iemand zijn/haar gezicht vaak zien of ze voor Ajax zijn of niet. En dat is echt waar.
Misschien ook omdat die personen strontvliegen aantrekken
Heb ik geen verstand van, ben geen homo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij psv komen alleen mooie mensen, kijk maar nu dzudszak of hoe die knakker ook heet
maar wel van mensen die voor ajax zijn? no homo zeker weer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:37 schreef valek het volgende:
[..]
Heb ik geen verstand van, ben geen homo.
Dan zou ik voor Ajax moeten zijn en dat ben ik niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent de grootste natte nicht naast remsjo hierzo man
remsjo is ook niet voor ajax maar voor jouw clubjequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:40 schreef valek het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Ajax moeten zijn en dat ben ik niet.
hehe die kwaliteit heb ik serieus ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:24 schreef valek het volgende:
[..]
Een Ajaxsensor. Sterker nog, ik kan aan iemand zijn/haar gezicht vaak zien of ze voor Ajax zijn of niet. En dat is echt waar.
Misschien ook omdat die personen strontvliegen aantrekken
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hehe die kwaliteit heb ik serieus ook![]()
En bij kakkerlakken heb ik et ook vaak door maar dat komt omdat hun begeleider altijd naast hun loopt
haha die man is zo lelijk als 2 nachtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij psv komen alleen mooie mensen, kijk maar nu dzudszak of hoe die knakker ook heet
Dat vind ik wel knap van Suarez, die heeft het voor elkaar gekregen dat hij zelfs bij wedstrijden(bijvoorbeeld NAC Breda-FC Utrecht om maar wat te noemen) waar hij niet aan mee doet wordt toegezongenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
SUAREZ WHOOOOOHOOOOWOOOWWW [ afbeelding ][ afbeelding ]
gelukkig gaat het om voetbal om kwaliteit en niet om uiterlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef Loogie het volgende:
[..]
haha die man is zo lelijk als 2 nachten
Idd anders zouden er nog een hoop topspelers afvallen hehequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
gelukkig gaat het om voetbal om kwaliteit en niet om uiterlijk
Dat 2de plaatje. Waarschijnlijk wordt die *(&IOJFWOF*(&FD(*&F*)(FD lul niet eens geraakt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:08 schreef Self-Catering het volgende:
Nog even wat plaatjes om dit topic op te fleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het damesvoetbal daarentegen.. daar gaat het wel om uiterlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Idd anders zouden er nog een hoop topspelers afvallen hehe
Rooney Messi Ronaldinho ghehehe
El pistoleroquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:11 schreef StevenHyde het volgende:
En zijn juich:
[ afbeelding ]
SUAREZ OHH_OOH_OOHHHHH!
Ik zie daar zeer zelden mooie dames hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij het damesvoetbal daarentegen.. daar gaat het wel om uiterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |