Het gaat over Suarez, niet over Paul Matthijsquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Met afstand de beste voetballer van de Eredivisie sinds jaren. Die held vergeef ik z'n dikke accent wel.
Mwoh...quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Met afstand de beste voetballer van de Eredivisie sinds jaren. Die held vergeef ik z'n dikke accent wel.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:36 schreef StinsonB het volgende:
Hij neemt tenminste de moeite om Nederlands te leren
Hoelang is dit geleden? Jaren 80 was de laatste keer dat Ajax een prijsje won.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap trouwens de verwarring wel bij TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken je klassiekers zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoelang is dit geleden? Jaren 80 was de laatste keer dat Ajax een prijsje won.
Forza FC Fuutrecht !!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef neen het volgende:
EIJENOORD EIJENOORD EIJENOORD
LAAT ONS WEER EEN JUICHEN
HAND IN HAND
VOOR EIJENOORD 1
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
EIJENOORD
Laat me raden, de letter F brak in drieën toen je 'Feyenoord' wilde schrijven?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef neen het volgende:
EIJENOORD EIJENOORD EIJENOORD
LAAT ONS WEER EEN JUICHEN
HAND IN HAND
VOOR EIJENOORD 1
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
EIJENOORD
De eerste scorebordjournalisten melden zich...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
groningen stelt geen fuck meer voor zonder die berg
Eijenoord is naast FC Gansdorp een van de grote concurrenten van FC Duckstad manquote:Op woensdag 29 juli 2009 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat me raden, de letter F brak in drieën toen je 'Feyenoord' wilde schrijven?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij houdt van bezette buitenlandse, niet te vertrouwen mannen?
Mag ik je voorstellen aan onze schaakheld Emimich?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |