abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73858560
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

9 november in Paradiso is je kans.

En welcome back Mr.Tear!
Thanx man!!
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:46 schreef MPC60 het volgende:
Ik weet nog wel dat Cypris Hill op Lowlands kwam in 99 ofzo.... deden ze alleen die fokin rocknummers
Ja, dat was idd een grote domper.
Maar in '98 heb ik de Beastie Boys in de Alpha gezien. Sowieso me eerste LL, maar het was legendarisch.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:23 schreef Mirel het volgende:
Doen grotere acts zoals Cypress Hill of Beastie Boys nog kleinere dingen zoals Tivoli of Paradiso? Al weet ik niet hoe groot Paradiso is. Juist vanwege het kleine zou ik graag zulke namen zien, veel intiemer en eigen fans
Dat optreden van de BB was geloof ik alweer meer dan 2 jaar geleden, maar ik kan ook iets gemist hebben. Verder heeft MCA iets van kanker ofzo, dus die treden voorlopig niet op. En Cypress Hill is geloof ook niet echt actief op dit moment. Misschien B-Real, maar van hem ken ik alleen zijn eerste solo album Psycho Realm,die ik dan wel weer gruwelijk vind, overigens. Maar als ze zouden komen CH dan,dan zal t ook wel een wat kleinere zaal zijn.

Piece
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:55:11 #122
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73861011
Psycho Realm is dacht ik een onafhankelijke rapgroep waarbij B-Real meehielp op het eerste album. Een van die gozers zit nu in een rolstoel en is verlamd vanaf z'n nek
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:06:07 #123
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_73874844
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Peruvian Cocaine op revolutionary vol II.
Jep
pi_73878225
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:30 schreef Mirel het volgende:
Wat ik nu opmerk als ik terugkijk naar een paar jaartjes terug is dat die periode de 'gitaarstrings' periode was. Veel indie/underground hiphop producers deden dingetjes met gitaarsnaren in de beats, denk maar aan:

Immortal Technique - You Never Know
Jedi Mind Tricks - Saviorself
CunninLynguists - Dying Nation
Atmosphere - Always Coming Back Home to You
Aesop Rock - None Shall Pass
Outerspace - We Lyve
RJD2 - Ghostwriter
Buck 65 - 463

Zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen. Wat me ook opvalt is het gebruik van de piano. En in sommige gevallen meer electrische gitaren (POS, Jedi Mind Tricks & Outerspace)

Maar vooral dat met die standaard gitaargeluidjes hoor je nu niet zo vaak meer.
Volgens mij zit er ook gitaar in Mac Lethal - Trangle
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:53:22 #126
87680 Mirel
pi_73882144
quote:
Better known as Brother Ali's DJ, BK-One takes his years of experience as a DJ and puts on his producer hat joining forces with up and coming Twin Cities beatsmith Benzilla to craft a Brazilian musical bed for some of Hip Hop's most engaging MC's. Rádio Do Canibal features appearances by Scarface, Slug (Atmosphere), Black Thought (The Roots), Brother Ali, Raekwon (Wu-Tang Clan), Murs (Living Legends), Phonte (Little Brother), Haiku D' Etat (Aceyalone, Myka 9 & Abstract Rude), Blueprint, P.O.S. (Doomtree), The Grouch (Living Legends), I Self Devine, Toki Wright, Aby Wolf and The Hypnotic Brass Ensemble.

When not touring the globe with Brother Ali, BK-One has traveled extensively throughout Central and South America... these travels would become the inspiration for Rádio Do Canibal. The title Rádio Do Canibal refers to the Brazilian poet Oswald de Andrade's "Cannibal Manifesto". Written in 1928, the poem described Brazil as drawing its power from the absorption of other cultures. Decades later, Brazilians were creating wildly inventive music that drew inspiration from a wide range of sources. From the Brazilian sounds of bossa nova, Bahian folk, and samba, to international styles like psychedelic pop, reggae, Portuguese fado, and the soul, jazz, and funk music of the U.S., nothing was off limits. Rádio Do Canibal is a humble attempt to capture the spirit of that Brazilian music, creating something new and exciting.
Klinkt erg leuk
pi_73916860
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef Mirel het volgende:
Psycho Realm is dacht ik een onafhankelijke rapgroep waarbij B-Real meehielp op het eerste album. Een van die gozers zit nu in een rolstoel en is verlamd vanaf z'n nek
Dat hoor ik nu voor het eerst. Een vriend van mij had vroeger het album van zijn toenmalige vriendin gehad en die wilde ze terug toen het uit ging en ikzelf heb m een keer weten te downen, van daar dat ik dacht dat het de titel van het album was.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:11:34 #128
87680 Mirel
pi_73953395
CunninLynguists - Strange Journey vol 2 is al te beluisteren. Vind Heart heel Outkast achtig klinken
http://www.amazon.com/gp/product/B002RVASLQ/ref=dm_sp_alb?ie=UTF8&qid=1255619375&sr=8-3
pi_73954622
Omgudddieee

Afgelopen zomervakantie, in Amerika, was het elke avond met 2/3 neefjes in de auto zitten en rijden door de straten van Washington, en dit uiteraard met wat wiet, en keiharde muziek!
En dit was toch een van die nummers waar ik gewoon kapot van ging, ZO FUCKIN LEKKER!
Maar ik was hem kwijt toen ik Ollanda was, en heb hem nu weer gevonden!
lol?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:47:22 #130
87680 Mirel
pi_73954739
Nou.. ok.

pi_73954984
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:11 schreef Mirel het volgende:
CunninLynguists - Strange Journey vol 2 is al te beluisteren. Vind Heart heel Outkast achtig klinken
http://www.amazon.com/gp/product/B002RVASLQ/ref=dm_sp_alb?ie=UTF8&qid=1255619375&sr=8-3
Tof
pi_73960295
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:11 schreef Mirel het volgende:
Hm, het doet me nog weinig. Heart klinkt wel wat als Outkast idd. Die Blue Sky Black Death remix is wel aardig, al blijf ik hun instrumentals veel toffer vinden.
full stops and exclamation marks
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:24:53 #133
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_73961360
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:43 schreef Nass het volgende:
Omgudddieee

Afgelopen zomervakantie, in Amerika, was het elke avond met 2/3 neefjes in de auto zitten en rijden door de straten van Washington, en dit uiteraard met wat wiet, en keiharde muziek!
En dit was toch een van die nummers waar ik gewoon kapot van ging, ZO FUCKIN LEKKER!

Mijn god wat een narigheid.
pi_73961934
cosmick hiphop kenner numero unu ice ice baby ice ice
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_73962483
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:24 schreef cosmick het volgende:

[..]

Mijn god wat een narigheid.
Nummer of clip? of beide?
Goed, ik denk dat je eerst onder invloed moet zijn van genoeg wiet+ in een auto ergens in Washington met je hoofd naar buiten gericht
lol?
pi_73972452
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:43 schreef Nass het volgende:
Omgudddieee

Washington DC? Dan zou je toch eigenlijk moeten chillen met Wale.

full stops and exclamation marks
pi_74061354
Asher Roth iemand?
-
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:24:06 #138
87680 Mirel
pi_74061457
Ja maar als Wale chillt met Lady Gaga dan wil ik niet met hem chillen
pi_74064226
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Asher Roth iemand?
Yes.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74064331
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Yes.
Vind hem erg chill.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')