Ik was van plan het optreden in Rotown mee te pikken. Lijkt me een erg leuke live act.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef MPC60 het volgende:
Niet echt Hip Hop wel van Stones Thrown, van het weekend hier (Galway, Ierland) Mayer Hawtorne live gezien... dat was wel vetjes, aanrader, volgens mij speelt hij binnenkort ook in Amsterdam.
A.D.O.Rquote:Op donderdag 5 november 2009 17:16 schreef Mirel het volgende:
PFFFFFF 3e ronde Wat onbekendere en oudere werk hier. Denk ik.
[..]
Kras maar wegBen benieuwd
Dat merk ik wel echt, 12 jaar geleden kon ik nog dagelijks naar bijvoorbeeld Wu-Tang luisteren, nu heb ik daar niet zo vaak trek meer in. Liever wat rustigere dingen tegenwoordig, meer instrumentaal ook eigenlijk.quote:foto Op zondag 8 november 2009 21:49 schreef Mirel het volgende:
Word je die boze raps nou nooit een keer zat?
Was echt goed, die hele band kan spelenquote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik was van plan het optreden in Rotown mee te pikken. Lijkt me een erg leuke live act.
Maar na weer een weekend hard klussen in mijn appartement heb ik het maar laten schieten.
Overigens wacht ik nog steeds op de postbode die de nieuwe Brother Ali in de bus propt. Ben wel benieuwd.
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die eerste twee albums van Organized Konfusion zijn ook gewoon té ziek, dat kan je als solo-artiest nooit meer overtreffen. Alhoewel zijn solo-werk natuurlijk qua stijl ook aardig wat afwijkt.
Dope! zo even in de downloadlijst zettenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:28 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
Felt (Slug and Murs) - Felt 3 (A Tribute To Rosie Perez) [2009/CD/MP3/V2(VBR)] (Scene)
zometeen even luisteren
opzich vind ik de eerste twee a drie (Floate en Labor Days, Bazooka Tooth in mindere mate) best wel te pruimen maar dat kwam ook omdat blockhead en EL-P het grootste gedeelte produceerden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind Aesop helemaal niks. Vond dat eerste cdtje van em nog wel aardig dan ging het snel minder.
Helemaal mee eens.quote:foto Op maandag 9 november 2009 01:03 schreef Mirel het volgende:
@ Krioro, die oude dingen luister ik dan nog wel eens vanwege de gave beats en nostalgie, en om dezelfde redenen vind ik het ook leuk om wel eens harde punk of metal op te zetten; lekker aggressief en hard. De vroegere rappers deden het nog leuk, en als het brag raps waren soms wel heel leuk creatief (Beastie Boys, RZA), luchtig en eigenlijk niet 100% serieus bedoeld, én met gave beats die niet zo neppig en ongeinspireerd klinken.
Maar als tegenwoordig iemand zulke raps maakt, vind ik dat het de netgenoemde dingen toch wel mist.
Daarnaast vind ik tegenwoordig braggen in hiphop nog wel leuk, mits het leuk gebracht wordt.
Welcome back gozer. En toffe freestyle idd! Ze zien er echt nog jong uit haha.quote:foto Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef Aboru_Asli het volgende:
Hehe, eindelijk terug.
Ff een nieuwe nick aangemaakt, kon al tijden niet meer met mijn oude PW inloggen.
Anyways, fo the heads een ontzettend dope (oude)van Black Thought:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
freestyle
Laters!!
AA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop