quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef grizegrijn het volgende:
En toen werd je wakker in je eigen kwakje
Lolquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Meiske gaat op me zitten, stopt mn lul in der reet en gaat kk hard op en neer beuken......![]()
oja dat ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef grizegrijn het volgende:
Zal wel nie eerste keer voor der gweest zijn misschien?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Wat heeft zij wel niet voor kont dat ze even snel op je ging zitten en jouw lul in haar kont stopte en meteen kei hard ging "beuken" ?
Dude, dat was zondagnacht rond 5.30 dus eigenlijk al gisteren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:57 schreef nuget het volgende:
en dat post je nog is op dinsdag... lekker geloofwaardig....
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:04 schreef Repeat het volgende:
TS heeft Gordon Jamai mee naar huis genomen_!
Whahahahaha TS z'n wondt is gebesmet met meisjesstrondt... nu ga je deaud!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Meiske gaat op me zitten, stopt mn lul in der reet en gaat kk hard op en neer beuken......![]()
Toompje scheurt, met als gevolg bloed, zweet en tranen.
In ieder geval een fikse SOA, die griet neukt blijkbaar iedereen op de eerste afspraak.quote:
Ik vermeld niet elk detail in de OP, maar het was wel gewoon met condoom om hoor.... zo zat was ik nog net nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef Sakura het volgende:
[..]
In ieder geval een fikse SOA, die griet neukt blijkbaar iedereen op de eerste afspraak.
In de fantasieën van TS, neukt hij elk wijf op de eerste date..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef Sakura het volgende:
[..]
In ieder geval een fikse SOA, die griet neukt blijkbaar iedereen op de eerste afspraak.
Een washandje is geen condoom.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik vermeld niet elk detail in de OP, maar het was wel gewoon met condoom om hoor
Heb liever dat je niet meer kan neuken... Weet niet zeker of dit soort mensen zich wel moeten voortplanten...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
GODVERDOMME trouwens ik bedenk me net dat ik vrijdag naar Lloret de Mar vertrek, beter dat ik dan weer gewoon kan neuken. kk...![]()
Neequote:
idd lekker slim zo :S en zeker zonder 'love glove'?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef Sakura het volgende:
[..]
Jij hebt haar gepepen??? WTF!!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Gaat meisje mee naar boven toe, liggen we op bed. Ze had um eerst ff goed stijf gepijpt, daarna heb ik een deepthroathje in de strijd gegooid waarna het echte boor en hei-werk mocht beginnen![]()
Gelul! Stad was om 2u dicht, was er namelijk ook te vinden en echt ALLES was om 2u dicht, of je moet in de Mc Donalds werken die hadden afterparty tot 4u....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dude, dat was zondagnacht rond 5.30 dus eigenlijk al gisteren.
Gisteravond alleen ff op fok geweest om nieuws op de FP te bekijken, en vandaag moest ik helaas werken dus had niet echt tijd eerder.
Werk bij het bedrijf dat de drank verzorgde in de Amstel Bierhal. Wij hadden maandborrel, en dat ging wel langer dan 2 uur doorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:36 schreef Bramg het volgende:
[..]
Gelul! Stad was om 2u dicht, was er namelijk ook te vinden en echt ALLES was om 2u dicht, of je moet in de Mc Donalds werken die hadden afterparty tot 4u....
Amstel dus? En daar ging ook helemaal niks door, dus weet niet waar je dan hebt uigehangen, maar als de Zino ook al dicht is, is dat knap. En ow ja, je hebt dus een collega geneukt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Werk bij het bedrijf dat de drank verzorgde in de Amstel Bierhal. Wij hadden maandborrel, en dat ging wel langer dan 2 uur door
fuck....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef Bramg het volgende:
[..]
Amstel dus? En daar ging ook helemaal niks door, dus weet niet waar je dan hebt uigehangen, maar als de Zino ook al dicht is, is dat knap. En ow ja, je hebt dus een collega geneukt?
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef grizegrijn het volgende:
Alsof er vrouwen zijn in Lloret de Marquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
GODVERDOMME trouwens ik bedenk me net dat ik vrijdag naar Lloret de Mar vertrek, beter dat ik dan weer gewoon kan neuken. kk...![]()
Je hebt geen smaak manquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:56 schreef Bramg het volgende:
[..]
Jeuzus kan het nog iets slechter? Deze komt gewoon in hetzelfde rijtje als Miller hoor
Gebesmet..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Whahahahaha TS z'n wondt is gebesmet met meisjesstrondt... nu ga je deaud!
Mjah, zoals iemand op pagina 1 al zei: de titel had eigenlijk kontmaagd moeten zijnquote:
Kijk eens naar boven, ga nooit naar BP. Zit altijd in de Clos, altijd als ik in BP ben heb ik namelijk ruzie met die nep studenten die daar rondlopen, en ja ik ben ook een student maar denk dat ik beter ben omdat ik dat in Utrecht doequote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak man
Ga jij maar lekker tussen de kakkertjes in BP staan
TS is kontmaagd, vieze fagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:02 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Mjah, zoals iemand op pagina 1 al zei: de titel had eigenlijk kontmaagd moeten zijn
Clochard is ook zo'n breezertentquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef Bramg het volgende:
[..]
Kijk eens naar boven, ga nooit naar BP. Zit altijd in de Clos, altijd als ik in BP ben heb ik namelijk ruzie met die nep studenten die daar rondlopen, en ja ik ben ook een student maar denk dat ik beter ben omdat ik dat in Utrecht doe. En de Clos is natuurlijk über-keunings
Haha of niet, elke week daarheen tussen die gewillige vmbo sletjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Clochard... Ohja, dat is die tent waar ik op vrijdagmiddag altijd na school naartoe ging toen ik nog op het Theresialyceum zat
That's why i like it....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Clochard is ook zo'n breezertent
En tevens, Utrecht!!!!!
Theresia kut schoolquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Clochard... Ohja, dat is die tent waar ik op vrijdagmiddag altijd na school naartoe ging toen ik nog op het Theresialyceum zat
Tilburg is qua uitgaan gewoon kut vind, zeker vergeleken met andere steden. Breda enzo als we het dichtbij zoeken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef Bramg het volgende:
[..]
That's why i like it..... Nee maar kom er ook niet meer elke week, maar zodra ik dan toch in Tilburg ga dan maar daar. En Utrecht is qua studentensteden toch wel één van de leukere hoor. In ieder geval voor studenten beter dan Tilburg
Nog meer ex-Theresianen in dit topic toevallig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Haha of niet, elke week daarheen tussen die gewillige vmbo sletjes
die weten niet hoe het voelt en eruit ziet als het uit mekaren scheurtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Zino?tevens al die maagdjes die hier reageren met: "en toen werd je wakker!"
pics?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
die weten niet hoe het voelt en eruit ziet als het uit mekaren scheurt
Zino, dé pillentent van Nederlandquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Ja zoek het zelf maar als dat te vinden is. Heb er op het moment zelf geen foto van gemaakt en ben ook nu niet van plan dat te doen.... mijn penisquote:
pics van je zus?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
't is maar een toompje hoor, jezus
Gast als ie stijf wordt gaat het nog meer zeer doen, had dat nou niet gedaanquote:
ja, en je krijgt geen hyvesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Gast als ie stijf wordt gaat het nog meer zeer doen, had dat nou niet gedaan![]()
Fuk, vroeg er ook zelf om ook.
btw is dat echt je zus?
Ze heeft een vlek op haar schouder, dus gewoon weer terug de zee in gooienquote:
Ja en dan via dat truukje haar hyves zeker opzoekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Post dan eens een foto vnaf haar hyves??
Nee ik beloof dat ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja en dan via dat truukje haar hyves zeker opzoeken
Ik geloof je, maar wie weet wie er allemaal mee lurkt in dit topicquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee ik beloof dat ik dat niet doe.
Ken het trucje niet dus. Was met te ingewikkeld
![]()
Gast nee dat is zijn zus niet kijk maar die foto"s zijn vaker gepost op het forum.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Gast als ie stijf wordt gaat het nog meer zeer doen, had dat nou niet gedaan![]()
Fuk, vroeg er ook zelf om ook.
btw is dat echt je zus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |