abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:48:50 #1
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_71402371
Diverse boeken aangeboden: kookboeken, fauna en flora, tv/film
Varierend van perfecte staat tot gloednieuw

Wereldkeuken: Mexico
Typische streekgerechten op smaak gebracht door topchefs

Nieuw, nooit geopend!
(2 exemplaren beschikbaar van deze)

Dankzij haar rijke Azteekse erfenis en de talrijke invloeden van de Spaanse kolonisten beschikt de Mexicaanse gastronomie over een sterke persoonlijkheid. Uit de vermenging van mais, bonen of inheemse chilipepers met de vleessoorten en specerijen van het Europese continent zijn populaire gerechten ontstaan zoals de gevulde tortilla's, de mole poblano en verschillende vleesgerechten. Naast de nationale keuken voedt de Mexicaanse gastronomie zich eveneens met de enorme varieteit aan regionale gerechten: van de eenvoudige recepten in het noorden tot de culinaire rijkdom in het centrum van het land en de maya invloeden in het zuiden. Het zijn één voor één gerechten die je een intense smaakervaring bezorgen en die goed samen gaan met één van de bekendste drankjes in de wereld: tequila

(verzendkosten 2,64 euro)

Jan Desmet - Dieren in het nauw
Nieuw, nooit geopend!

Uitgegeven door Artis Historia.
Boek is compleet en alle plaatjes zijn netjes ingeplakt.
Boek telt 110 blz. en 65 plaatjes.

(verzendkosten 6,75 euro)

Het honden dagboek
Nieuw, nooit geopend!

Het hondendagboek is een boek dat iedere liefhebber van honden zou moeten hebben. Het bevat prachtige, vaak verteterende foto's, schitterende tekeningen en fascinerende wetenswaardigheden over deze trouwe viervoeters en laat genoeg ruimte voor uw eigen notities.

De hond, een mensenvriend
Nieuw, nooit geopend!

Uitgave van ARTIS HISTORIA, 120 blz

Onze wereld vandaag: ruimte en astronomie
Uitgeverij ARTIS HISTORIA
In perfecte staat, als nieuw, 36 blz

Dit naslagwerk biedt een kennismaking met alle aspecten van Onze Wereld Vandaag. Aan elk thema zijn vier boeken gewijd. De heldere en bondige tekst is in kleinere tekstblokken onderverdeeld om de informatie zo toegankelijk mogelijk te maken. Elk hoofdstuk bevat een cijferkadertje, talrijke foto's en instructieve tekeningen en diagrammen. Alle boeken zijn geschreven en samengesteld door deskundigen.

(verzendkosten 2.64 euro)

Wetenschappen vandaag: Astronomie
In perfecte staat, als nieuw, 44 blz

Astronomie is de oudste wetenschap op aarde. De eerste gedocumenteerde astronomische waarnemingen dateren uit het oude China van meer dan 4500 jaar geleden. Toen begon een opwindende ontdekkingsreis door het heelal, een reis die nog steeds voortduurt. Een heel arsenaal van wetenschappelijke kennis en technologie helpt de moderne astronoom nu bij zijn onderzoek naar verre planeten, sterren en sterrenstelsels.

De auteur Ian Graham schreef reeds meer dan 50 informatieboeken voor kinderen, over een brede waaier onderwerpen zoals ruimtevluchten, computers en astronomie.

Uiterste Grenzen - De Ruimte - Bedreigde Wereld
Uitgegeven door ARTIS HISTORIA
In perfecte staat, als nieuw

Pogingen om de natuurlijke rijkdommen te ontwikkelen, brengen de mensheid tot aan de uiterste grenzen van mens en milieu: in de woestijnen, in de diepe zeeën, onder het ijs en zelfs in de ruimte.

Het hoofdthema van deze reeks is de crisistoestandin deze natuurgebieden, veroorzaakt door druk van buitenaf. Een crisis heeft steeds een gemeenschappelijk kenmerk: ze stelt de bevolking enerzijds voor een gevaar en anderzijds voor een uitdaging. In elk boek uit deze reeks wordt aandacht besteed aan beide factoren. De opwindingen van nieuwe ontwikkelingen en nieuwe mogelijkheden voor de mensheid staan centraal in deze reeks.

Alle boeken bevatten een overvloed aan illustraties en boeiende tekst. Talrijke illustraties zijn voor het eerst voor een breed lezerspubliek beschikbaar.

Dit boek gaat over het onderdeel "ruimte".

The X-Files - Wervelwind
Naar de gelijknamige TV serie
In goede staat.

Seriemoordenaars laten vaak een herkenbaar spoor achter, maar deze gaat wel heel raadselachtig te werk. Tussen de verminkte lijken die in Phoenix worden gevonden, lijkt geen enkel verband te zitten. De slachtoffers zijn van alle rassen, beide geslachten en alle leeftijden. Ook is er geen bewijs van verkrachting of van rituele moord. Er is maar één gemeenschappelijk kenmerk : ze waren het slachtoffer van een natuurlijke ramp, maar wel een van de meest onnatuurlijke natuurrampen die je je kunt voorstellen. Ze leiden steeds tot een zeer pijnvolle en onherroepelijke dood.

(verzendkosten 2.20 euro)

Jurassic Park - Het Filmverhaal
Uitstekende staat

In het begin lag Isla Nublar er stil, onaantastbaar... uitgestorven bij. Maar een afschrikwekkend wetenschappelijk experiment, samen met de fantasie van een rijke man, hebben het eiland veranderd in een verschrikkelijk wonder.
Dit wonder heet Jurassic Park. En daar - waar een jungle uit de oudheid woekert en het leven zich vernieuwt - nemen miljoenen jaren geleden uitgestorven dinosaurussen wederom hun eerste stappen op de aarde.

(verzendkosten 2.20 euro)

Vraagprijs en overige info
5 euro per boek excl verzendkosten
Verzendkosten staan per boek vermeld, uiteraard kan je goedkoper uitkomen als je verschillende boeken combineert. Ik woon bij de Nederlandse grens, dus ik verstuur ze vanuit een Nederlands postkantoor zodat de verzendkosten ook een beetje normaal blijven (nationaal tarief binnen Nederland dus). Ophalen is ook mogelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mirjam op 24-10-2009 11:24:17 ]
pi_72177287
foto's aangepast
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:23:45 #3
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_72668564
kookboeken thailand/frankrijk zijn verkocht, en tevens kick
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:18:10 #4
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
  woensdag 4 november 2009 @ 12:52:01 #5
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:46:46 #6
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:21:15 #7
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_74792755
Zijn die boeken waar verzendkosten E 6,xx bij staat serieus zo dik dat ze met pakketpost verstuurd moeten worden
(overigens wat betreft combineren: 2 boeken die 'gewoon' E 2,xx zouden kosten, en bij elkaar dus rond de E 5,-, zouden samen dus ook E 6,xx zijn en dus helemaal niet goedkoper als je ze samen verstuurt )

En als ophalen ook mogelijk is: waar dan precies? Wel ook zo'n beetje (in de eerste fatsoenlijke stad, bv..) in Nederland..
*Think outside the box*
  woensdag 18 november 2009 @ 08:30:09 #8
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_74805567
Die boeken zijn niet te dik, maar te groot om binnen de afmetingen van normale briefpost te vallen.
En als je een boek van 2,20 euro verzendkosten combineert met een van 6,75 ben je wel goedkoper uit, want dan blijft het gewoon 6,75 euro. Er staat dan ook "kan goedkoper zijn".
Als het niet goedkoper uitkomt verstuur ik ze gewoon apart uiteraard.

Dichtsbijzijnde stad in NL is Roosendaal (of Breda als Roosendaal niet als stad telt).
Maar ik ga voor 5 euro niet daarheen rijden...
Ik woon zelf in Kalmthout (15mins van Roosendaal met de auto), dus ophalen daar is geen enkel probleem.
  woensdag 18 november 2009 @ 10:21:04 #9
pi_74807816
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:30 schreef Jack. het volgende:
Die boeken zijn niet te dik, maar te groot om binnen de afmetingen van normale briefpost te vallen.
En als je een boek van 2,20 euro verzendkosten combineert met een van 6,75 ben je wel goedkoper uit, want dan blijft het gewoon 6,75 euro. Er staat dan ook "kan goedkoper zijn".
Als het niet goedkoper uitkomt verstuur ik ze gewoon apart uiteraard.

Dichtsbijzijnde stad in NL is Roosendaal (of Breda als Roosendaal niet als stad telt).
Maar ik ga voor 5 euro niet daarheen rijden...
Ik woon zelf in Kalmthout (15mins van Roosendaal met de auto), dus ophalen daar is geen enkel probleem.
Behalve dat ik geen auto of rijbewijs heb, dus dat ophalen daar geen enkel probleem is klopt voor jou natuurlijk wel maar is voor mij niet het geval. En aangezien ik van veel verder zou moeten komen zou ik zelfs al had ik een auto natuurlijk ook niet helemaal daarheen komen rijden op benzine voor een item van 'n paar euro.
'k Denk er ff over na.
*Think outside the box*
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:10:14 #10
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
  maandag 30 november 2009 @ 19:17:47 #11
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_75154906
Jurassic Park is verkocht!
  zondag 13 december 2009 @ 14:06:02 #12
pi_75576687
Hoeveel moet ik besteden om je naar Breda te willen laten komen..?
*Think outside the box*
  zondag 13 december 2009 @ 19:57:24 #13
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_75588102
Van waar ik woon is het 45mins met de auto tot Breda (dus anderhalf uur als je retour rekent).
Voor 20 euro of meer wil ik die rit wel maken, op voorwaarde dat je voor dat geld geen 10 boeken wilt want dat gaat niet gebeuren.
  woensdag 23 december 2009 @ 09:57:59 #14
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:27:29 #15
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:27:42 #16
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: