Dat is een zeer interessante titel, omdat het voor de lezer een zekere spanning geeft of het nu daadwerkelijk een kermisachtige festiviteit betreft waar toevalligerwijs een lage temperatuur heerst, of dat er wordt gedoeld op de figuurlijke betekenis van een 'koude kermis'.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:02 schreef LoveMonkeys het volgende:
ik wou even vragen wat vinden jullie van deze titel
Het Trotse paard en de koude kermis
Goeie titel, maar waarom kies je ervoor om Trotse paard je hoofdpersoon te maken en niet dat chatgrietje?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:02 schreef LoveMonkeys het volgende:
ik wou even vragen wat vinden jullie van deze titel
Het Trotse paard en de koude kermis
Dus... Het volgende verhaal is hetzelfde verhaal uit de ogen van de Trotse Paard?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef LoveMonkeys het volgende:
nou ik wou nu een heel ander karakter dus het over gestelde van sarah was dus trotse paard maar ze komt er wel in voor
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dus... Het volgende verhaal is hetzelfde verhaal uit de ogen van de Trotse Paard?Dat zou werkelijk waar een heroïsche plotwending zijn!
Of van scatmanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:17 schreef LuNaTiC het volgende:
Is de chatgirl trouwens familie van de chatman?
[ afbeelding ]
Jaaaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:02 schreef LoveMonkeys het volgende:
Heb zometeen even zin om lekker aan een verhaal te beginnen want ik ben ziekdus lig ik in bed niks te doen dus tijd genoeg
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:02 schreef LoveMonkeys het volgende:
Heb zometeen even zin om lekker aan een verhaal te beginnen want ik ben ziekdus lig ik in bed niks te doen dus tijd genoeg
Serieus???quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:02 schreef LoveMonkeys het volgende:
Veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde levenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:02 schreef LoveMonkeys het volgende:
Pas een beetje op je woorden alsjeblieft! LoveMonkeys is nog maar 14, wat haar prestatie(s) overigens alleen maar grootser maakt. Een schrijfster zo getalenteerd als zij verdient respect.quote:
Turnfoto's zijn hier ook altijd welkom!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:10 schreef LoveMonkeys het volgende:
Sorry Sorry ik had deze dagen niet zo veel tijd de eerste 2 dagen kon ik nog niet me pc maken of ik was alweer heel erg misselijk de andere dagen had ik geen tijd met turnen en andere dingen maar ik begin vandaag aan een nieuw verhaal waarschijnlijk vanavond en dit keer beloof ik het
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
Turnfoto's zijn hier ook altijd welkom!
Heb je al wat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef LoveMonkeys het volgende:
ik open even een nieuwe topic dat is wat overzichterlijker voor het nieuwe verhaal
Hoezo, hier volgt iedereen je alquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef LoveMonkeys het volgende:
ik open even een nieuwe topic dat is wat overzichterlijker voor het nieuwe verhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |