Ik mis dat soort topicsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:38 schreef dagdag het volgende:
Larp
peter de kangaroo
doet denken aan oud topic
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik mis dat soort topics
Ik moest lachen om dat 'wij komen niet helpen, we zitten op FOK!' topic van je
Dat is al geweestquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef kikoooooo het volgende:
Beter gaven ze tickets weg voor Rockit open air. Kut Fok!
Dat was een grapje. Zie ritmo zijn posthistoryquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is al geweestik wil je best mn oude en gebruikte kaartje verloten
![]()
Gaat dat meer worden dus?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:03 schreef Jimbo het volgende:
bedanktmaar er zullen wel meer van dit soort dingen komen en elke keer is er eer een andere doelgroep blij en een andere boos omdat het niets voor hun is, dat blijft altijd zo.
maar neem maar van me aan dat er nog veel meer leuke acties komen / onderweg zijn
LUL!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef kikoooooo het volgende:
Beter gaven ze tickets weg voor Rockit open air. Kut Fok!
Nope, leer er nu maar eens mee leven dat jij nooit ergens geaccepteerd zal worden, ongeacht je T-shirtquote:Ey een vraagje he. Als ik mijn alchemy shirt aanheb op Castlefest.. zullen ze mij dan accepteren daar? Of moet ik ook nog wat spikes kopen?
Nou, ik dacht aan een alchemy shirt en wat spikebandjes, evenals halsspikes.. Ik denk toch dat ze me dan wel aardig moeten vinden daar of niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:18 schreef diomedes het volgende:
[..]
Nope, leer er nu maar eens mee leven dat jij nooit ergens geaccepteerd zal worden, ongeacht je T-shirt
De pr is hard aan het werkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat dat meer worden dus?Want de klacht is eigenlijk vooral dat je voorheen dergelijke prijzen niet zo vaak zag hier en dan opeens dit, terwijl FOK! al een beetje zo'n naam heeft ook nog.
Op Hyves kun je bijvoorbeeld voor bijna elk dancefeest wel kaarten winnen. Nu hoeft FOK! niet alleen entreebewijzen weg te geven voor mijn soort evenementen hoor, maar ik hoop dat jullie voor meer soorten dingen iets dergelijks op kunnen zetten.
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De pr is hard aan het werkdat is wat ik er over kan zeggen. vooral als je feedback of idee-en heb kan je ze altijd geven
Qua prijsvragen willen we natuurlijk altijd beter groter leuker ect en daar werken we ook hard aan
voor fok TV bijv ook, (gezien ik zelf ook rondfilm) als je iets leuk op film lijkt te zien, geef het door en ik kijk of ik / een collega er heen kan
Goed idee. Wellicht dat ik elvenvleugels kan kopen. Dat staat vrij goed bij mijn spikes en alchemy t-shirt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch blijf ik vinden dat volwassen mensen niet in sprookjeskleding rond moeten rennen.Maar dat is mijn mening.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch blijf ik vinden dat volwassen mensen niet in sprookjeskleding rond moeten rennen.Maar dat is mijn mening.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Goed idee. Wellicht dat ik elvenvleugels kan kopen. Dat staat vrij goed bij mijn spikes en alchemy t-shirt.
thanks for the tip mate! kom je ook? Misschien kunnen we samen gaan!
Met je gezicht groen geschminkt en dan roepen dat je een horde boze goblins bent aan het roleplayen whehehehequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef boskameel het volgende:
Je moet daar gewoon heengaan met een stel vrienden en al die lamme larp mongolen op hun bek slaan met een knuppel.
Whehhehe! Zitten ze allemaal te roepen: 'Thunderbolt!' 'Fireball!' *BATS* 'Spell of healing!'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef boskameel het volgende:
Je moet daar gewoon heengaan met een stel vrienden en al die lamme larp mongolen op hun bek slaan met een knuppel.
Ik ben er ook en ik zal mijn vampierengebit indoen, ik verwacht dat dagdag ook meegaat met zijn darth vader pak dus dan hebben we een flinke knokploegquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:39 schreef Michielos het volgende:
Ritmo, je ontwijkt mijn aanbod.
Zullen wij samen naar Castlefest gaan?
Ik heb elvenvleugels om, een Alchemy shirt en spikes om mijn polsen en nek. Je kunt me makkelijk herkennen.
Wellicht is het handig om eerst even GSM nummers uit te wisselen ofzo?
Nice. Misschien is het een idee dat ik de meeting met Emimich verschuif naar Castlefest?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben er ook en ik zal mijn vampierengebit indoen, ik verwacht dat dagdag ook meegaat met zijn darth vader pak dus dan hebben we een flinke knokploeg
En dat. Dit forum wordt gerund door een stel veertigers en hun vrouwen, waarvan sommigen niet eens de moeite nemen om een slip aan te trekken voordat ze naar een meet gaan, en de helft van de subforums wordt ingenomen door kusjekroelende menopauzemonsters. Lekker boeiend dan dat er prijsvragen voor roleplayevents gehouden worden, godzijdank gaan ze díe doelgroepen niet bedienen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat de admins/bedenkers van die prijsvragen in hun vrije tijd ook met zwaarden rondlopen?
is het slecht dat ik moest lachen ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat. Dit forum wordt gerund door een stel veertigers en hun vrouwen, waarvan sommigen niet eens de moeite nemen om een slip aan te trekken voordat ze naar een meet gaan, en de helft van de subforums wordt ingenomen door kusjekroelende menopauzemonsters. Lekker boeiend dan dat er prijsvragen voor roleplayevents gehouden worden, godzijdank gaan ze díe doelgroepen niet bedienen.
Fok is geen jongerensite.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef Ritmo het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe FOK! zich wil profileren.Nu roepen al veel mensen bij de naam FOK!: "ow dat is toch zo'n site waar allemaal van die WoW-nerds, langharige metal-figuren en Live Action Roleplay-mensen zitten?" maar aan die beeldvorming werken ze hier blijkbaar graag mee getuige die prijsvraag.
Klacht: waar andere jongerensites kaarten weggeven voor Dance Valley, Lowlands of een ander evenement gaat FOK! een beetje tickets verloten om riddertje te spelen
Jaa, wilde hem hier al plaatsen met m'n complimenten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef Muck het volgende:
Zo beter TS: [PRIJSVRAAG] Extrema Solar 2009
Thanks!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jaa, wilde hem hier al plaatsen met m'n complimenten.
nee, maar mocht je ideeën hebben, kun je het altijd melden, en wie weet kunnen we er wel wat mee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef Ritmo het volgende:
Hoezo ideeen?Dit is toch niet n.a.v. dit topic?
Nee, jij laat altijd iedereens smaak in z'n waarde.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:54 schreef sinadO het volgende:
Och jee, weer een van Ritmo's 'buh buh mensen die anders zijn zijn eng' topics. Lutser.
En nee, ik ga niet naar zo'n verkleedfeest maar in godsnaam, bekrompen zieltje... Laat ze toch.
Dit topic gaat toch niet over smaak jongen. Dit gaat over het feit dat jij niet om kan gaan met mensen die afwijken van jouw norm.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, jij laat altijd iedereens smaak in z'n waarde.
Internet, jongen.. Internet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:52 schreef afcajos het volgende:
Dit ziet er naar uit als een verzamelplek voor alle sociale falers van de maatschappij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |