is het slecht dat ik moest lachen ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat. Dit forum wordt gerund door een stel veertigers en hun vrouwen, waarvan sommigen niet eens de moeite nemen om een slip aan te trekken voordat ze naar een meet gaan, en de helft van de subforums wordt ingenomen door kusjekroelende menopauzemonsters. Lekker boeiend dan dat er prijsvragen voor roleplayevents gehouden worden, godzijdank gaan ze díe doelgroepen niet bedienen.
Fok is geen jongerensite.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef Ritmo het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe FOK! zich wil profileren.Nu roepen al veel mensen bij de naam FOK!: "ow dat is toch zo'n site waar allemaal van die WoW-nerds, langharige metal-figuren en Live Action Roleplay-mensen zitten?" maar aan die beeldvorming werken ze hier blijkbaar graag mee getuige die prijsvraag.
Klacht: waar andere jongerensites kaarten weggeven voor Dance Valley, Lowlands of een ander evenement gaat FOK! een beetje tickets verloten om riddertje te spelen
Jaa, wilde hem hier al plaatsen met m'n complimenten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef Muck het volgende:
Zo beter TS: [PRIJSVRAAG] Extrema Solar 2009
Thanks!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jaa, wilde hem hier al plaatsen met m'n complimenten.
nee, maar mocht je ideeën hebben, kun je het altijd melden, en wie weet kunnen we er wel wat mee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef Ritmo het volgende:
Hoezo ideeen?Dit is toch niet n.a.v. dit topic?
Nee, jij laat altijd iedereens smaak in z'n waarde.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:54 schreef sinadO het volgende:
Och jee, weer een van Ritmo's 'buh buh mensen die anders zijn zijn eng' topics. Lutser.
En nee, ik ga niet naar zo'n verkleedfeest maar in godsnaam, bekrompen zieltje... Laat ze toch.
Dit topic gaat toch niet over smaak jongen. Dit gaat over het feit dat jij niet om kan gaan met mensen die afwijken van jouw norm.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, jij laat altijd iedereens smaak in z'n waarde.
Internet, jongen.. Internet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:52 schreef afcajos het volgende:
Dit ziet er naar uit als een verzamelplek voor alle sociale falers van de maatschappij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |