Stand deel 1681quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Monet
quote:
Het gaat altijd net mis met monet of manetquote:
Ja, Chagall heb ik ook wel eens gevraagd en Malevich maar die duren veel langer (zijn hints nodig dan)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:19 schreef starla het volgende:
in de AKQ is het altijd manet of monet
wordt het niet tijd voor andere schilders?
zal ik er niet geweest zijn denk ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ja, Chagall heb ik ook wel eens gevraagd en Malevich maar die duren veel langer (zijn hints nodig dan)
Nee, het is niet alleen een kunstvorm maar ook een vorm van geestelijke verlichting en het ontdekken van je innerlijk....quote:
Ja prachtig om te zien....soms kan een minieme aanpassing al zo veel veranderen....quote:
Truste Tongquote:
Het is eigenlijk cassette, Terpentin07 +1quote:
Je hebt een biertje verdient.quote:
Graden Plato, jazeker.quote:
dan zijn ze op..de filosofen danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:10 schreef Terpentin07 het volgende:
sokrates nog erbij
Stand deel 1681quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef zebaz het volgende:
Jan Huigen
De laag die ik bedoel valt soms (met name overdag) samen met de mesosfeer. Het gaat om een laag van de dampkring waarvan de samenstelling onder invloed van de zon wijzigt; dit is ook de reden dat KW-uitzendschema's veranderen bij dag/nacht en winter/zomer.quote:
hinderlaag ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef Terpentin07 het volgende:
een laag weet ik nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |