Wear? I don't sea itquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef Bonzai. het volgende:
Goed dat er nog eens een kwaliteitstopic is.
Englandquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:01 schreef Penisbaard het volgende:
Net als die types die alles uit Amerika en Engeland beter vinden
Do het alleboth, than is it nog een little duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit erg met een dilemma. Ik heb dus een Twitter, maar ga ik hier in het Nederlands posten of in het Engels?
Nederlands IS ook een lelijke en onlogische taal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Verder wel enigzins terechte klacht. Maar ik erger me vooral aan mensen die Nederlands een lelijke taal vinden en daarom alles maar in het Engels doen.
ken jou gif argumentation, sir?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nederlands IS ook een lelijke en onlogische taal.
Nederlandse gedichten kunnen ubervet zijn. But dutch songs suck.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar het Engels van die Nederlanders is nog veel lelijkerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is dan ook: ik ben erin voordat dit onderwerp gesloten word.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
In voor het slotje klinkt voor geen drol.
In before the lock on the other hand sounds like heaven in a bottle (otherwise known as Yop).
Die reactie was te verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:09 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Het is dan ook: ik ben erin voordat dit onderwerp gesloten word.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef Xenwolfie het volgende:
jes we gonna spiek englies bekus everieone ken understant thet.
[..]
ken jou gif argumentation, sir?
Lelijk vind ik het niet. Al hoor ik van buitenlanders idd wat andersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
How do you feel? Plat op m'n bek!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:
How do you do, and how do you do your wife?
Omdat het waar is natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die reactie was te verwachten natuurlijk.
Gedichten kunnen in iedere taal mooi zijn, net als liedjes, maar over het algemeen is Nederlands een lelijke onlogiche taal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Nederlandse gedichten kunnen ubervet zijn. But dutch songs suck.
Deels eens. Ik vind dat de harde Nederlandse klanken zich niet zo gemakkelijk lenen voor chansons. Bij heavy metal is het Nederlands juist weer wel geschikt. En gedichten in mijn mening ook. Rijmen is sowieso makkelijker in het Nederlands dan Engels.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat het waar is natuurlijk.
[..]
Gedichten kunnen in iedere taal mooi zijn, net als liedjes, maar over het algemeen is Nederlands een lelijke onlogiche taal.
Frans is trouwens wel een 'mooie' taal, maar nog onlogischer dan Nederlands.
Engels vind ik zelf erg logisch, maar weet niet of ik het 'mooi' vind. Mooier dan Nederlands, dat dan weer wel.
Ze wurlt heets joe toe!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:09 schreef klaasdj het volgende:
And I still don't know why we still don't have a english language subforum. I hate the world.
I know. I am a omfg emo. Everybody hates me. I cut myself all the time. I like to write about it in my fucking blog. Why can't you let me do that.quote:
Elke natuurlijke taal is onlogisch, live with it leef met het.quote:
quote:Engels vind ik zelf erg logisch
Manager in de relaxindustrie... das gewoon een pooier. Idd kappen met die onnozele benamingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Good complaint. Net als al die kansloze vertalingen van banen, production manager, zeg gewoon opzichter man.
Ik vind het niet erg logisch dat dit een grammaticaal correcte zin is in het Engels: "Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo."quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
Engels vind ik zelf erg logisch, maar weet niet of ik het 'mooi' vind. Mooier dan Nederlands, dat dan weer wel.
Ja Bassie!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:49 schreef Flat---- het volgende:
Engelsen![]()
Ze zeggen striet
Ze schrijven street
maar ze bedoelen straat
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg logisch dat dit een grammaticaal correcte zin is in het Engels: "Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo.".
Meer info hier
www.mikeymo.nlquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:59 schreef Bonzai. het volgende:
We zitten met een probleem in Nederland (en Vlaanderen). Het valt het me op dat een aantal medefok!kers een blog hebben, VAAK IN HET ENGELS.
Dat bevalt me niet zo, en wel om twee redenen:
- hun Engels is vaak belachelijk slecht;
- het is pretentieus; die mensen willen wellicht heel de wereld bereiken, terwijl ze al blij mogen zijn dat er zo om de maand eens een Nederlander een kijkje komt nemen.
Sommigen doen het om zichzelf uit te lachen, anderen nemen zichzelf wel erg serieus![]()
Om het met woorden van de gemiddelde PVV'er te zeggen: spreek Nederlands.
En nu mogen jullie d/t fouten gaan zoeken om dan te constateren dat ik zelf geen Nederlands kan
And we have a winnerquote:
kijk eens naar de contentquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
And we have a winner![]()
Wat motiveert je trouwens om dit in het Engels te doen?
Ahem.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:30 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
And we have a winner
Wat motiveert je trouwens om dit in het Engels te doen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kijk eens naar de content inhoud
90% van mijn bezoekers komen ook uit de states en er wordt naar em gelinkt vanaf Engelstalige websites
Je bedoelt dat er zo nu en dan eens een Amerikaan je website bezoekt? Maar wie zegt dat die mensen ook tevreden zijn over de kwaliteit er van?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
90% van mijn bezoekers komen ook uit de states en er wordt naar em gelinkt vanaf Engelstalige websites
Allemaal leuk enzo, alleen jammer dat het internet nu vol staat met steenkolenengelsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef Flammie het volgende:
Een engelstalige website trekt bezoekers over de hele wereld en dat is een mooi streven.
Je hebt ook zo'n site?quote:
Jep dat is inderdaad minderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Allemaal leuk enzo, alleen jammer dat het internet nu vol staat met steenkolenengels
Onnozelaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:14 schreef Levi1234 het volgende:
Look, it's very simple:
English is a language almost everyone can understand.
Sometimes you can express yourself better in English, even though your mother language isn't English.
I suggest we lock this thread.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:21 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Onnozelaar.
Oh wacht, je hoort het liever in het Engels zeker:
[ afbeelding ]
I second that.quote:
Uhu, erg logisch, vooral kwa spelling: http://www.spellingsociety.org/journals/j17/caos.php#caosquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
Emogedicht; niet gelezenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:38 schreef Noortje. het volgende:
Eye halve a spelling checker
It came with my pea sea
It plainly marquees four my revue
Miss steaks eye kin knot sea.
Eye strike a key and type a word
And weight four it two say
Weather eye am wrong oar write
It shows me strait a weigh.
As soon as a mist ache is maid
It nose bee fore two long
And eye can put the error rite
Its rare lea ever wrong.
Eye have run this poem threw it
I am shore your pleased two no
Its letter perfect awl the weigh
My checker tolled me sew.
Die link kan ik goed gebruiken voor mijn Engels gedoe denk ik, danku.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:34 schreef Noodly het volgende:
[..]
I second that.
[..]
Uhu, erg logisch, vooral kwa spelling: http://www.spellingsociety.org/journals/j17/caos.php#caos
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef Flammie het volgende:
1 house 2 houses
1 mouse 2 mice
1 man 2 men
1 pan 2 pans
Als je een logische taal wil leren dan ga je toch lekker programmerenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef Flammie het volgende:
De mensen die denken dat Engels een logische taal is moeten nog wat meer tijd besteden aan hun studie Engels want deze taal barst zo ongeveer uit elkaar van de onlogica..
Simpele voorbeelden (kinderlijke voorbeelden) alleen al in de singular/plural richting:
1 house 2 houses
1 mouse 2 ............
1 man 2 men
1 pan 2 ................
Er zijn echt heel veel zaken waarbij regels niks helpen.
Pro tip: Elke taal barst van de onlogica en uitzonderingen. Nederlands is daar een van
Of je leert Lojban.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef Thomass het volgende:
[..]
Als je een logische taal wil leren dan ga je toch lekker programmeren
Tja en dat alles omdat Nederland zo nodig New Amsterdam in wilde ruilen voor Surinamequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:42 schreef Muzz_ het volgende:
Ze moeten Nederlands gewoon afschaffen![]()
Internationaal gezien totaal onbelangrijk
Nederland, Vlaanderen en Suriname
Epic fail, of nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja en dat alles omdat Nederland zo nodig New Amsterdam in wilde ruilen voor Suriname
quote:
En je ziet er zelfs, ondanks je photoshop "skills", nog steeds uit als een nerd. Sterf een pijnlijke dood en neem je blogje mee.quote:If you're reading this you probably want to know all about me, which scares the shit out of me and makes me wonder if you've got something called a "life". Get one of those, they're really fun to experience!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |