welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef 2dope het volgende:
Origineel topic. Vooral die TT ook, nog nooit eerder gezien.
Koop dan ook nooit dingen van MPquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef 2dope het volgende:
Origineel topic. Vooral die TT ook, nog nooit eerder gezien.
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:
Dode geitjes. Stok. Niet leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Het is dat spel. Achterlijke bosmongool.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik heb die spel veel te vaak gespeeld
[..]
'IK KAN DIE SPEL VOOR 5 EURO REGELLEEUHHH'
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef RoW_0 het volgende:
Ga dan niet naar marktplaats, maar onze echte vertrouwde V&A hier op fok!
Ja nee... dan krijg ik nog steeds mailtjes van die gasten.. en dan stuur ik een mail terug dat ik akkoord ga.. en dan 3 dagen later.. niks meer.quote:
Had je je ziel niet moeten verkopenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja nee... dan krijg ik nog steeds mailtjes van die gasten.. en dan stuur ik een mail terug dat ik akkoord ga.. en dan 3 dagen later.. niks meer.
Nu twijfel of ik call of duty ga verkopen
Maar ik accepteer paypal, ofterwel kopersbescherming.quote:
Gewoon een ander email adresje nemen, probleem opgelost lijkt me.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:02 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Maar ik accepteer paypal, ofterwel kopersbescherming.
Ik snap wel wat je bedoeld hoor.. achterlijke personen ookik ga me naam maar weer veranderen naar een Nederlandse. xD
Alleen ze betalen niet met paypal,maar met bank. dus ze zien mijn naam weer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Gewoon een ander email adresje nemen, probleem opgelost lijkt me.
Wat hei zijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Rekkie het volgende:
Ga dan niet naar marktplaats, maar onze echte vertrouwde V&A hier op fok! ... ja man, hier willen ze alles fucking cheap.. altijd van die internetretards die hele dagen op goedkope exportsites kijken en dan op mijn topic posten 'IK KAN DIE SPEL VOOR 5 EURO REGELLEEUHHH' terwijl ze niet eens van plan waren om een spel te kopen.. leuk he.. trollle
Ik heb WaW 3 dagen geleden besteld, nog niet binnenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef 9611Niels het volgende:
Call of Duty 4![]()
De SP is beter dan World at War!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb WaW 3 dagen geleden besteld, nog niet binnenmaar heb er wel zin in
Heb jij wel mijn OP gelezen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Als ze aan de hand van je advertentie denken dat je een Turk bent, zou het dan niet aan jezelf en/of je taalgebruik liggen?
Zegt degene die nog geen eens een Xbox-spel op Marktplaats verkocht krijgt.quote:
Kost wel geld daaroquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:04 schreef Winner_Taco het volgende:
Accountje op Ebay maken wellicht een strak plan? Kopersverplichting etc . werkt perfect.
Na een tijdje kankergehandicapte...quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:37 schreef Mriya het volgende:
DIe spel.![]()
COD 4 niks aan vinden.![]()
Wat een faalturk.![]()
Schopje naar Marktplaatssukkels?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:11 schreef R-dry het volgende:
TS is oplichter ik heb 2 dagen terug COD4 voor 25 in de winkel gehaald
lol, hij maakt een grap. V&A.. snap jequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:13 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Schopje naar Marktplaatssukkels?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Na een tijdje kankergehandicapte...
Ik ben niet zo levenloos om 10X level 55 te halen.. 2x is genoeg. idioot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |