zit ik daarvoor hier dacht het niet je kan het ook proberen te begrijpen o'nee dat is natuurlijk weer te hoog gegrepen voor jequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wanneer ga je een cursus Nederlands volgen?
hoe zie je het voor je, dat ze je kunnen afsluiten in de centrale... 50.000 aansluiting... elke een draadje... dat gaat niet werkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, afsluiting gebeurt altijd bij de ontvanger zelf.
Waarom? Geen idee.
Reageer gewoon op posts die wel nuttig zijn anders..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:07 schreef hellen31 het volgende:
[..]
zit ik daarvoor hier dacht het niet je kan het ook proberen te begrijpen o'nee dat is natuurlijk weer te hoog gegrepen voor je
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:07 schreef hellen31 het volgende:
[..]
zit ik daarvoor hier dacht het niet je kan het ook proberen te begrijpen o'nee dat is natuurlijk weer te hoog gegrepen voor je
tsja zou leuk zijn maar in een eerdere topic werd er toch wat anders over gezegd over die kerelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij bent dus de vader van 'de baby' en doet je voor als vriendin Hellen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je hier een serieuze reactie op?
Daarom zei ik al: ik heb geen idee. Ik ben niet zo thuis in de zwakstroom installaties. Vraag het eens aan de vriend van de vriendin van TSquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:08 schreef nuget het volgende:
[..]
hoe zie je het voor je, dat ze je kunnen afsluiten in de centrale... 50.000 aansluiting... elke een draadje... dat gaat niet werken
Ik geef je al een hele tijd serieuze antwoorden. Maar die ben je voor het gemak even vergeten zie ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:10 schreef hellen31 het volgende:
[..]
hahahaha kan je dat wel een serieus antwoord geven.....?????
naja volgens mij ben je 1 van de weinigen die wel normaal zou kunnen doen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef MarMar het volgende:
ok, ik kap ermee, je wil gewoon helemaal geen hulp, weetjewat, koop dan maar vast een pak kaarsjes en een campingkokertje.. voor een warme douche kan je terecht bij het zwembad, succes!
En reken maar dat ik hard kan meppen met mijn krukkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En luisteren hé, anders ga je over de knie!
tsja... hele serieuze antwoorden hoor leer normaal typen , cursus nederlands.....hahahahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geef je al een hele tijd serieuze antwoorden. Maar die ben je voor het gemak even vergeten zie ik.
Beetje jammer dat je pas reageert als ik daar geen zin meer in heb door jouw houding.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef hellen31 het volgende:
[..]
naja volgens mij ben je 1 van de weinigen die wel normaal zou kunnen doen...
Interpunctie!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:07 schreef hellen31 het volgende:
[..]
En alle antwoorden over het afsluiten ben je nog steeds vergeten zie ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:13 schreef hellen31 het volgende:
[..]
tsja... hele serieuze antwoorden hoor leer normaal typen , cursus nederlands.....hahahahaha
Ik sluit me hierbij aan. Succes en de tyfus met je zooitje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je pas reageert als ik daar geen zin meer in heb door jouw houding.
Er staan genoeg tips, zoek het maar uit verder.
Selectief lezen noemen ze dat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En alle antwoorden over het afsluiten ben je nog steeds vergeten zie ik.
goed luister ik ben het volkomen eens met iedereen maar er kan gewoon niet normaal gedaan worden zij zeker gevallen die echt niets beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je pas reageert als ik daar geen zin meer in heb door jouw houding.
Er staan genoeg tips, zoek het maar uit verder.
Ja, inderdaad. Maar hoe verstandig is dat als je 1500 euro achterloopt bij de NUON?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Selectief lezen noemen ze dat.
Deed ze vast ook met de rekeningen en de brieven van de deurwaarder.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Selectief lezen noemen ze dat.
je haalt 4 van de 300 reacties aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef hellen31 het volgende:
[..]
naja normale antwoorden ik weet niet wat jij onder normaal verstaat maar dat je abortus moet plegen dat soort crap of in je toekomst kijken ik weet het niet hoor maar de vraag van haar was toch wel duidelijk....
hahahaha gelukkig is het mijn zooitje niet en word er ook niet begrepen dat ik het eens ben met een aantal mensen en vind ik ook dat ze alles op alles had moeten zetten maar dat heeft ze gewoon simpelweg niet, en stelt ze nu dus gewoon een vraag??quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Succes en de tyfus met je zooitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |