ik teken ervoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:09 schreef GieJay het volgende:
Volgens mij wordt die eerste eredivisiegoal van het seizoen morgen gemaakt
Toch niet digitenne? Mijn god wat zuigde dat bij ons.. Nu gelukkig veel te veel betalen voor ered live + sport1 bij ziggoquote:
Was het zo erg ja ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:11 schreef GieJay het volgende:
[..]
Toch niet digitenne? Mijn god wat zuigde dat bij ons.. Nu gelukkig veel te veel betalen voor ered live + sport1 bij ziggo
KPN Interactieve TV, geen Digitenne.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:11 schreef GieJay het volgende:
[..]
Toch niet digitenne? Mijn god wat zuigde dat bij ons.. Nu gelukkig veel te veel betalen voor ered live + sport1 bij ziggo
Er gebeurt inderdaad niet zoveel vrees ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:09 schreef GieJay het volgende:
Volgens mij wordt die eerste eredivisiegoal van het seizoen morgen gemaakt
Komt er zoeen brommertje voor bij scheuren, oeps geen beeld. Om de tien minuten storing.. Nee, het was niet echt geweldig.quote:
volgens de opstelling hebben wij vanavond 2 spitsen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er gebeurt inderdaad niet zoveel vrees ik.
Alleen maar rondtikken en af en toe een schot.
Als je naar de prijzen van UPC kijkt slik je toch wel even.. Daar kost ered live plus sport1 15 euro, bij ziggo 30quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
Ziggo sport1 + EL hier
Werkt prima, nog nooit problemen mee gehad.
Alleen kijk ik nu via een stream omdat mijn ouwe heer een film aan het kijken is![]()
veel te duurquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:17 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als je naar de prijzen van UPC kijkt slik je toch wel even.. Daar kost ered live plus sport1 15 euro, bij ziggo 30
Thank god dat ik net buiten Amsterdam woonquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:17 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als je naar de prijzen van UPC kijkt slik je toch wel even.. Daar kost ered live plus sport1 15 euro, bij ziggo 30
Je hoeft niks op te zeggen, je krijgt vanzelf wel te zien dat de kanalen niet meer toegankelijk zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
veel te duur
ik heb nu 2 maanden gratis. daarna zeg ik 't weer op
Ze missen duidelijk ene Pranjic bij Heerenveen.quote:
Het wachtten is op de eerste goal van SCHquote:
Dat had ik bij de kampioens wedstrijd van Barcelona. Pissig dat ik wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:23 schreef GieJay het volgende:
[..]
Je hoeft niks op te zeggen, je krijgt vanzelf wel te zien dat de kanalen niet meer toegankelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |