Niet echtquote:
Zijn al een kwartier bezig..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:00 schreef SCH het volgende:
Zijn ze begonnen?
Utrecht gaat zo hard 4e worden hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Paul, dat mag je pas over 30 wedstrijden zeggen.
Nu is niet het juiste moment...
ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:49 schreef WeebI het volgende:
omgwtf
kom er gewoon net achter dat ik gratis Eredivisie Live heb dit weekend
En dat Ajax maar eens kampioen mag wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
GELUKKIG NIEUW VOETBALSEIZOEN IEDEREEN!!!!
[ afbeelding ]
Beste wensen in 09/10!!!
Nog bedankt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
GELUKKIG NIEUW VOETBALSEIZOEN IEDEREEN!!!!
[ afbeelding ]
Beste wensen in 09/10!!!
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:49 schreef WeebI het volgende:
omgwtf
kom er gewoon net achter dat ik gratis Eredivisie Live heb dit weekend
valt meestal wel mee, maar je kijkt meestal zo uit naar de eerste wedstrijd dat die automatisch tegenvalt !quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
Wij zijn de eerst wedstrijd van het seizoen altijd slecht maar dat hebben we vorige week dan maar gehad dus.
ik teken ervoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:09 schreef GieJay het volgende:
Volgens mij wordt die eerste eredivisiegoal van het seizoen morgen gemaakt
Toch niet digitenne? Mijn god wat zuigde dat bij ons.. Nu gelukkig veel te veel betalen voor ered live + sport1 bij ziggoquote:
Was het zo erg ja ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:11 schreef GieJay het volgende:
[..]
Toch niet digitenne? Mijn god wat zuigde dat bij ons.. Nu gelukkig veel te veel betalen voor ered live + sport1 bij ziggo
KPN Interactieve TV, geen Digitenne.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:11 schreef GieJay het volgende:
[..]
Toch niet digitenne? Mijn god wat zuigde dat bij ons.. Nu gelukkig veel te veel betalen voor ered live + sport1 bij ziggo
Er gebeurt inderdaad niet zoveel vrees ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:09 schreef GieJay het volgende:
Volgens mij wordt die eerste eredivisiegoal van het seizoen morgen gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |