Ja idd. ze hebben nu zelfs al het topic HERO(Levertijden en abonnementen) gesloten omdat er een paar mensen iets te enthousiast waren over hun levering.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:48 schreef ufopiloot het volgende:
Kunnen we hier niet gewoon verder gaan? Doodziek word je van dat tyfusforum met overspannen moderators die als een spin in hun web 24 uur per dag klaar staan om je post te deleten. Wat een triestheid zeg.
Sinds 5 juli niks meer van Typhone gehoord (1 juli besteld). Dus ik ben ook wel benieuwd of ze van plan zijn om op korte termijn (morgen) te gaan versturen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:54 schreef Apie74 het volgende:
Iemand misschien als iets vernomen van een bestelling bij Typhone?
Inderdaad, en als het nou zo een risicovol forum was door haar vele gebruikers... maar in tegendeelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef ufopiloot het volgende:
Toen iemand over een screenprotector begon is gelijk een nieuw topic gemaakt omdat het over een accesoire ging![]()
Heb zojuist even gebeld omdat via de website de orderstatus van mijn gisteren geplaatste bestelling niet was op te vragen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:55 schreef sdsje het volgende:
Zo te zien heeft typhone 'm ook binnen gekregen, staat nu een 24-uurs levering logo'tje bijzou ik 'm morgen dan eindelijk in huis hebben....
Mag ze 'm alvast voor je opladen, of wil je de uitpakparty niet missenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:26 schreef ex het volgende:
net bericht van me vriendin, hij ligt thuis te wachten op me
Daar kan ik niet echt peil op trekken geloof ik, soms gaat 't na één keer al naar 't postkantoor. En in dat geval zou 't zaterdag worden, want ook vrijdag ben ik aan 't werk... Eigenlijk zouden ze gewoon rechtstreeks naar 't postkantoor moeten, dat scheelt weer een of twee dagen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo? Ze bieden het toch twee keer aan. Dan wordt het vrijdag.
En het de volgende keer gewoon naar je werk laten versturen is geen optie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt peil op trekken geloof ik, soms gaat 't na één keer al naar 't postkantoor. En in dat geval zou 't zaterdag worden, want ook vrijdag ben ik aan 't werk... Eigenlijk zouden ze gewoon rechtstreeks naar 't postkantoor moeten, dat scheelt weer een of twee dagen.
Bij vorige (kleine) werkgever deed ik dat wel, maar denk niet dat huidige receptie-dames het zullen waarderen als ze voor alle collega's pakjes in ontvangst moeten gaan nemenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
En het de volgende keer gewoon naar je werk laten versturen is geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |