Bedankt voor het bederven van mijn positieve humeurquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Zerol het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel verbazend. Je hebt het hier over de Hi online shop, die als enige webshop achterloopt met het leveren van de HTC Hero en verzuimt klanten in te lichtten over de gang van zaken m.b.t. het uitstellen om maar van compensatie te zwijgen?
Hun website beweert nog steeds dat er geen voorraad is en die medewerkers van de online winkel kunnen echt helemaal niets interessant melden behalve wat er op hun schermpje staat, en dat verschilt niet van mijn schermpje..
Bestelstatus is ook nog steeds out of stock.. al 3 weken lang. *zucht*
Ja, het verbaasde mij eerlijk gezegd dat ze niet gewoon een terugknop op het scherm hebben staan, of gewoon meer in het midden van het apparaat. Had jij trouwens een hero icm met een vodafone abonnement?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:14 schreef ufopiloot het volgende:
Trouwens, de 'terug' knop is de slechtste knop die ik ooit op een telefoon heb gezien. Je gebruikt die knop zo ontzettend vaak, maar hij zit op een enorm onhandige plek. Als ik de telefoon in 1 hand heb dus het bijna pijn om met diezelfde hand op de terug-knop te drukken. Echt waardeloos.
Dat is dan tot nu toe ook het enige minpuntje, maar wel een vervelende
(slecht) Bereik wel, genoeg voor sms'en, maar bellen en internetten lukt inderdaad niet. Ik probeerde laatst wel even een eind verderop te internetten maar dat lukte ook niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je met die Vodafone-sim in een andere telefoon wél bereik en/of internet-verbinding?
Vodafone heeft automatisch niet helemaal de juiste instellingen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, en internet werkte meteen? Bij mij doet internet via vodafone het nog steeds niet en ik weet niet of dat nou komt omdat ik geen bereik in mijn buurt heb of omdat de instellingen verkeerd staan.
k heb hem vannacht besteld en krijg ook al m'n verzondenstatus binnen. Online winkels FTW!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:07 schreef Eustace. het volgende:
Orderstatus
Afgehandeld en verzonden, 31-07-2009
Ik snap niet waarom jullie dan zo lang moeten wachten. :p Gisteravond al besteld!
Ook bij 2call?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:04 schreef Schanulleke het volgende:
I
[..]
k heb hem vannacht besteld en krijg ook al m'n verzondenstatus binnen. Online winkels FTW!
quote:Meneer, als op de website 31 juli staat, dan versturen wij de telefoon ook 31 juli. Wij zouden het er niet neerzetten als we ze niet op voorraad hebben.
Yep! Nu nog even een microSD kaartje bestellen en dan kan het wachten beginnenquote:
Yep, deze instellingen had ik ook op de vodafone stie gezien (onder de naam HTC magic danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:46 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Vodafone heeft automatisch niet helemaal de juiste instellingen.
Ga naar instellingen -> draadloze bedieningselementen -> instellingen van mobiel netwerk -> namen toegangspunten.
Als het goed is zie je dan staan Vodafone Live en Vodafone MMS Business. Druk dan op de menu knop en kies NIEUWE APN.
Dan maak je deze aan:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Vodafone BLOX (mag je zelf kiezen, maakt niets uit)
APN: live.vodafone.nl
Proxy en poort hoef je niet in te stellen.
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server, MMSC, MMS-proxy, MSS-poort hoef je ook niet in te stellen.
MMS-Protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 04
APN-type hoef je ook niet in te stellen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je alles hebt staan zoals hier boven, sla je deze APN op en als het goed is gaat er dan gelijk een groen lampje bij branden bij het overzicht van de APN's, en dan doet hij hetSucces.
Weer eens gebeld met Hi, in eerste instantie met de gedachte om te annuleren. Kreeg vriendelijke meneer aan de telefoon. Hij wist ook niet te melden wanneer de Hero geleverd zou worden. Het wordt waarschijnlijk volgende week een keer (goh, mocht ook wel). Toen ik over annuleren begon kreeg ik echter opeens 4 maand gratis abonnement cadeau (bij slechts een jaarverlengen!). Het aanbod was al goedkoper dan andere aanbiedingen (vanwege klantwaarde ofzo), maar nu wordt het zo goedkoop dat ik toch liever blijf wachten op mijn foon. Eerlijk is eerlijk, ondanks vertraging hebben ze nu netjes gehandeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:43 schreef Zerol het volgende:
Ik zou het ook annuleren. Zelf ook gedaan na vanmiddag gebeld te hebben met de Hi KPN Online Shop. Ik moet de levering, mocht hij ooit komen, weigeren. Dan is de zaak afgedaan.
Bestel hem nu mooi bij een andere webshop, die leveren allemaal wel na 1 werkdag. Hi KPN blijft maar uitstellen maandag 3 augustus is vast ook weer zo'n onzin datum. Gewoon weer een dagje of 2 uitstellen op de dag zelf.
Heb je je GPS-ontvanger dan wel aanstaan, of wordt je locatie bepaald aan de hand van GSM-masten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
(slecht) Bereik wel, genoeg voor sms'en, maar bellen en internetten lukt inderdaad niet. Ik probeerde laatst wel even een eind verderop te internetten maar dat lukte ook niet.
Ook GPS is wel erg vaag, als ik op 'mijn locatie' druk dan denkt hij dat ik op een snelweg 10 kilometer verderop zit, met een nauwkeurigheid van +/- 5 km.
Ja, staat gewoon aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:24 schreef gday het volgende:
[..]
Heb je je GPS-ontvanger dan wel aanstaan, of wordt je locatie bepaald aan de hand van GSM-masten?
Welk nummer bel jij dan? Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en heb dus het nummer niet.. Wilde 06-12001200 bellen maar dat gaat dus niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Weer eens gebeld met Hi, in eerste instantie met de gedachte om te annuleren. Kreeg vriendelijke meneer aan de telefoon. Hij wist ook niet te melden wanneer de Hero geleverd zou worden. Het wordt waarschijnlijk volgende week een keer (goh, mocht ook wel). Toen ik over annuleren begon kreeg ik echter opeens 4 maand gratis abonnement cadeau (bij slechts een jaarverlengen!). Het aanbod was al goedkoper dan andere aanbiedingen (vanwege klantwaarde ofzo), maar nu wordt het zo goedkoop dat ik toch liever blijf wachten op mijn foon. Eerlijk is eerlijk, ondanks vertraging hebben ze nu netjes gehandeld.
Wat voor kaartmateriaal staat er op?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:30 schreef ufopiloot het volgende:
Mijn GPS ontvanger staat ook uit en bij mij is hij tot een paar honderd meter nauwkeurig. Mét GPS tot op de meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |