Natuurlijk heb je altijd mensen die het met je muziekstijl eens zijn of die het niet met je eens zijn, die in een andere sfeer zitten. Maar dat is het probleem niet, als iemand van andere muziek houd, heb ik geen problemen mee. MAAR ze moeten wel respecteren als je skills hebt. I've got the skills technically you know?
Ik weet wat draaitafels zijn en ik weet hoe ze te gebruiken en ik kan mij doodergeren als mensen dat niet respecteren. Als je van een andere muziekstijl houd geen probleem. MAAR respect the skills, I am the master of the wheels of steel en al 20 jaar. I know what's going on weet je wel.
Ik kan alles scratchen,mixen,Fuck it ik kan alles achter de draaitafel. Ik kan ik kan met 5 draaitafels te gelijk draaien met 3 met 4 met 100 honderd, Fuck it weet je wel. Maar waar ik mij aan erger is als mensen de skills niet respecteren. everybody know your own style. Als je van RnB houd geen probleem, als je van hiphop houd geen probleem maar respect the skills behind the wheels of steel