Ik ben nog maar net bezig, dus ik kan er nog weinig over zeggenquote:
beide: een verwijderde SP missie die de main game niet gehaald heeft en 7 MP maps. Al is deze DLC toch leuker voor de MP spelersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef Cid het volgende:
Oooo, addon op de singleplayer? Nice!
Al vond ik GoW2 wel minder dan 1 toch...
Nou van mij mag clocktower nog wel terugkomen (gratis danquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:30 schreef Wouter2006 het volgende:
De designers hebben goed hun best gedaan met de nieuwe maps, zien er goed uit.
Maar nu is het gewoon genoeg met DLC, het is klaar!
Misschien nog een bug update dan..
Denk niet dat het waar is. Ik speel nog regelmatig Gridlockquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Wouter2006 het volgende:
iedereen loopt altijd te zeuren dat ze de oude maps terugwillen, terwijl ze nauwelijks nog
gespeeld worden. Ik vind de nieuwe maps veel leuker.
Kijk maar naar Gridlock, vroeger was die zo populair, nu totaal nie meer.
Het kutte is, dat je die mapkeuze niet eens hebt als 1 vd 10 spelers de oldschool maps niet heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Wouter2006 het volgende:
iedereen loopt altijd te zeuren dat ze de oude maps terugwillen, terwijl ze nauwelijks nog
gespeeld worden. Ik vind de nieuwe maps veel leuker.
Kijk maar naar Gridlock, vroeger was die zo populair, nu totaal nie meer.
clocktowerquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:04 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Het kutte is, dat je die mapkeuze niet eens hebt als 1 vd 10 spelers de oldschool maps niet heeft.
Maar ik zou ook Mausoleum en Clocktower wel terug willen in deel 2, vette maps
Weinig gemist hoor... Veel lag potjes doordat het zo druk wasquote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Dat heb ik dus gemist, damn.. Maar wel een lekkere vakantie gehad
sonde, is die er 'bijna' gaat die glitchen..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Ook heeft een maatje al geglitcht naar 100 omdat ie zowat weken bleef hangen op 92. Dat is bijna niet meer te doen dan.
er is nog niks over bekend, waarschijnlijk het halloweenweekend,quote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Wordt weer tijd voor een Double exp weekend of week!
Wouter2006 is er weer eentje in zicht al?
en dan te bedenken dat bij rank 81 je pas op de helft zitquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is wel beter, want na de 50 gaat het wel erg langzaam
Schilden? kon je die neerzetten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik werd echt gek eergister. Toen heb ik maar 2 schilden in beiden openingen gezet en toen kon niemand er in
Vanavond nog 10 hordes en dan weer achievement erbij
MP vind ik toch wel leuk.
Ik ging 2 weken geleden Gears 1 spelen, en was ehct megagoed, maar ik zaagde iedereen, dus ik werd er steeds uit gekickt
Wouterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat valt me weer een beetje van je tegen aquila
Alleen jammer dat ik weer vanaf lvl 1 kan beginnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:04 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen die gears2 prut vond (zoals ik). Ik kan jullie aanraden om hem erin te stoppen en het met de nieuwe update te proberen. Dit is zoals het spel bij de release had moeten zijn. Wel zielig dat het anderhalf jaar heeft moeten duren zeg
quote:This is an issue where after you have upgraded to TU3 on one box, you play on another box that has not yet been upgraded and so it throws out all the new TU3 data in your profile. This one is not really fixable because it would require us going back in time and making the released version aware of the new data and not throw it away. Since we track matches played, we're investigating ways of restoring player levels in a future title update, even if it's not 100%, it should be better than nothing. We're really sorry for this issue but at the time of release we had no idea we were going to change the profile data so fundamentally in future title updates.
idd, anderhalf jaar te laat, heb hem al zo kapot gespeeld dat ik er gewoon geen behoefte meer aan heb,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:04 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen die gears2 prut vond (zoals ik). Ik kan jullie aanraden om hem erin te stoppen en het met de nieuwe update te proberen. Dit is zoals het spel bij de release had moeten zijn. Wel zielig dat het anderhalf jaar heeft moeten duren zeg
quote:» Er is al 415 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
En Horde is wel grappig. Je hebt sires met lancers en bolters met torquebows.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:14 schreef msnk het volgende:
Het is nu bezig trouwens, 20x XP event. T/m maandag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |